Το νηπιαγωγείο πάει θέατρο

Ένα μήνυμα ελπίδας, δύναμης και πίστης στην ειρήνη εισπράξαμε με την Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2024 με το παιδικό αντιπολεμικό έργο “Χίλιοι Γερανοί” που παρουσίασε η θεατρική Ομάδα του Συλλόγου Γυναικών Χίου στο Ομήρειο Πνευματικό Κέντρο.

Παρακολουθήσαμε την ιστορία της Σαντάκο Σαζάκι, θύμα της ατομικής βόμβας στη Χιρισίμα, ενός μικρού κοριτσιού από την Ιαπωνία που έγινε σύμβολο Ειρήνης σε όλο τον κόσμο.

Το έργο ήταν ευχάριστο, συγκινητικό και διδακτικό με πολύ ωραία χορευτικά και παιχνίδια Ιαπωνικού τύπου που κέντρισαν το ενδιαφέρον και την προσοχή των παιδιών!

Συγχαρητήρια στους συντελεστές για την εξαιρετική παράσταση!!!

IMG 82f3b0751382cf0acec855177fe8aacd V 1IMG bcc695c2817386cc743bd7485dd4ae21 V 1 IMG 8c887099b89e2c702c7135f8ad674029 V 1 IMG c49e3831901792c8dedad9ed475f2f02 V 1 IMG 247d754107ebf6e404e1e970623b7408 V 1 IMG 5d6173a993587711651a9303ff4a7033 V 1IMG 4f978022d461bfa4b081fd2dc37576f5 V 1 IMG 2a3fa86d07ba79ed7a1c5cd603263a54 V 1 IMG c9ed22466a67f1a96710f3c7c33f9a06 V 1

Είμαι έτοιμος εγώ, δε φοβάμαι το σεισμό!

Το πρώτο εργαστήριο δεξιοτήτων που πραγματοποιήσαμε τη φετινή χρονιά ανήκε στον άξονα Περιβάλλον, στον τομέα Πρόληψη και Προστασία από τις Φυσικές Καταστροφές. Συγκεκριμένα ασχοληθήκαμε με το φαινόμενο του σεισμού και απώτερος σκοπός ήταν τα παιδιά να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες που αφορούν στην προετοιμασία πρίν από την εκδήλωση ενός σεισμού και στις ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος ενός τέτοιου φαινομένου.

Ξεκινήσαμε αναζητώντας πρότερες γνώσεις σχετικές με το φαινόμενο του σεισμού, είδαμε σχετικά βίντεο για το πώς προκαλείται ένας σεισμός και τι καταστροφές μπορεί να επιφέρει. Μάθαμε για τις τεκτονικές πλάκες, ότι τρανταζόμαστε εξαιτίας της κίνησής τους,  “κόψαμε” την υδρόγειο σφαίρα στη μέση για να δούμε πώς είναι εσωτερικά η γή μας και να μπορέσουμε να καταλάβουμε τι περίπου συμβαίνει όταν γίνεται ένας σεισμός και πώς αυτές οι πλάκες κινούνται.

thumbnail IMG 0383thumbnail IMG 0381 thumbnail IMG 0382 thumbnail IMG 0380 thumbnail IMG 0387

IMG 0388 thumbnail IMG 0384

 

Φυσικά δε μείναμε μόνο στη θεωρία. Φτιάξαμε σεισμοσπιτάκια και πολιτείες με τουβλάκια και είδαμε πως τραντάζονται όταν οι τεκτονικές πλάκες κινούνται πιο έντονα.

thumbnail IMG 0374 Αντιγραφήthumbnail IMG 0375 Αντιγραφήthumbnail IMG 0377 Αντιγραφή

 

 

thumbnail IMG 0378 1thumbnail IMG 0378 1thumbnail IMG 0378 1thumbnail IMG 0374 2thumbnail IMG 0376 Αντιγραφήthumbnail IMG 0389thumbnail IMG 0377 1thumbnail IMG 0374 1 IMG 0400 IMG 0390IMG 0391 1

thumbnail IMG 0421 Αντιγραφή thumbnail IMG 0395 Αντιγραφή thumbnail IMG 0396 Αντιγραφή thumbnail IMG 0397 Αντιγραφή thumbnail IMG 0420 Αντιγραφή

 

 

Στη συνέχεια αφού κατανοήσαμε πως προκαλείται ένας σεισμός μιλήσαμε για το τι μπορούμε να κάνουμε ωστε να προστατευτούμε σε περίπτωση ενός τέτοιου φαινομένου.

Κάναμε άσκηση σεισμού στα πρωινά και στα ολοήμερα τμήματα και πλέον ξέρουμε πώς πρέπει να αντιδράσουμε αν συμβεί σεισμός ανάλογα με το σημείο της τάξης που βρισκόμαστε εκείνη τη στιγμή.

IMG 0417IMG 0434IMG 0435thumbnail IMG 0341IMG 0433 1thumbnail IMG 0432thumbnail IMG 0431thumbnail IMG 0402thumbnail IMG 0416thumbnail IMG 0415thumbnail IMG 0414thumbnail IMG 0419thumbnail IMG 0403thumbnail IMG 0404thumbnail IMG 0356 3thumbnail IMG 0356 2thumbnail IMG 0340 2

 

thumbnail IMG 0406thumbnail IMG 0432thumbnail IMG 0341 4IMG 0434 1IMG 0405IMG 0417IMG 0433IMG 0434IMG 0435thumbnail IMG 0341IMG 0433 1thumbnail IMG 0341 1IMG 0435 1thumbnail IMG 0341 3IMG 0433 Αντιγραφήthumbnail IMG 0419 Αντιγραφήthumbnail IMG 0431 Αντιγραφήthumbnail IMG 0432 Αντιγραφήthumbnail IMG 0356 2thumbnail IMG 0340 4thumbnail IMG 0414thumbnail IMG 0415thumbnail IMG 0419thumbnail IMG 0431IMG 0417 Αντιγραφή 1

thumbnail IMG 0419IMG 0434 Αντιγραφή 1thumbnail IMG 0419thumbnail IMG 0344

Φτιάξαμε το βαλιτσάκι του σεισμού με όλα τα απαραίτητα, για να είμαστε πάντα προετοιμασμένοι.

thumbnail IMG 0345 3thumbnail IMG 0342 1 1thumbnail IMG 0347 2thumbnail IMG 0371thumbnail IMG 0347IMG 0408 1IMG 0407 Αντιγραφή 1

Στη συνέχεια ταξινομήσαμε διάφορες αντιδράσεις εν ώρα σεισμού σε σωστές και λάθος και ζωγραφίσαμε μερικές απο αυτές.

thumbnail IMG 0422 Αντιγραφή Αντιγραφήthumbnail IMG 0423 Αντιγραφή Αντιγραφήthumbnail IMG 0424 Αντιγραφή Αντιγραφήthumbnail IMG 0428 Αντιγραφή ΑντιγραφήIMG 0407 Αντιγραφήthumbnail IMG 0429 Αντιγραφή Αντιγραφήthumbnail IMG 0430 Αντιγραφή Αντιγραφήthumbnail IMG 0441 Αντιγραφή Αντιγραφήthumbnail IMG 0440 Αντιγραφή Αντιγραφή

Μάθαμε για το μύθο του Εγκέλαδου, του αρχηγού όλων των γιγάντων που στην περίφημη Γιγαντομαχία μεταξύ Γιγάντων και θεών,  η θεά Αθηνά προκειμένου να τον εξοντώσει σήκωσε ένα βουνό, την Αίτνα στη Σικελία και τον φυλάκισε από κάτω για πάντα. Από τότε κάθε φορά που γίνεται σεισμός λέμε ότι “ξύπνησε ο Εγκέλαδος”. Στη συνέχεια δραματοποίσαμε το μύθο και ζωγραφίσαμε ότι μας έκανε περισσότερη εντύπωση.

thumbnail IMG 0385 thumbnail IMG 0386 thumbnail IMG 0394

Με αφορμή το μύθο του Εγκέλαδου και το ηφαίστειο Αίτνα κάτω από το οποίο είναι φυλακισμένος, κάναμε μία αναφορά στα ηφαίστεια καθώς είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με τις σεισμικές δονήσεις. Αναζητήσαμε ηφαίστεια που βρίσκονται  στη χώρα μας και εντοπίσαμε αρκετά στο χάρτη όπως αυτό της Σαντορίνης, της Νισύρου, της Μήλου και φυσικά το δικό μας σβηστό ηφαίστειο στα Μαύρα Βόλια.

thumbnail IMG 0450 Αντιγραφή thumbnail IMG 0451 Αντιγραφή thumbnail IMG 0453 Αντιγραφή thumbnail IMG 0454 Αντιγραφή IMG 0452 Αντιγραφή thumbnail IMG 0346 Αντιγραφή thumbnail IMG 0409 Αντιγραφή thumbnail IMG 0410 Αντιγραφή

Δε μείναμε όμως μόνο σε αυτό καθώς στο σχολείο μας έγινε αληθινή …. σχεδόν…  έκρηξη ηφαιστείου και ο ενθουσιασμός ήταν μεγάλος !!! Λεπτομέρειες στα βίντεο και τις φωτογραφίες που ακολουθούν:

 

thumbnail IMG 0463 Αντιγραφήthumbnail IMG 0455 Αντιγραφή 1thumbnail IMG 0446 ΑντιγραφήIMG 0456 Αντιγραφή Αντιγραφήthumbnail IMG 0447 Αντιγραφή 1

 

thumbnail IMG 0461 Αντιγραφή 1

 

 

Και για το τέλος το Ρ του ρίχτερ μέσα από διάφορες δραστηριότητες.

thumbnail IMG 0366 Αντιγραφή 4thumbnail IMG 0365 Αντιγραφήthumbnail IMG 0368 Αντιγραφή 2IMG 0437 ΑντιγραφήIMG 0438 Αντιγραφή 1thumbnail IMG 0362 Αντιγραφή 1thumbnail IMG 0364 Αντιγραφή 1thumbnail IMG 0365 Αντιγραφή 1thumbnail IMG 0367 Αντιγραφή 1thumbnail IMG 0368 Αντιγραφή 1thumbnail IMG 0371 Αντιγραφή 1thumbnail IMG 0439 Αντιγραφή

Ο εαυτός μου ο μοναδικός, ένας και ξεχωριστός

Επεξεργαστήκαμε την ενότητα ο εαυτός μου. Τα παιδιά μίλησαν για τον εαυτό τους, περιέγραψαν τον εαυτό τους και τις αγαπημένες τους συνήθειες και διαπιστώσαμε πως κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός και διαβάσαμε το βιβλίο: “Αχ! Γιατί να είμαι γάτα” που αναφέρεται στην αποδοχή των χαρακτηριστικών μας και του εαυτού μας, αλλά και της μοναδικότητας και των χαρακτηριστικών του κάθε ανθρώπου και καλλιεργεί αυτοεκτίμηση στα παιδιά.

20200219112935 ach giati na eimai gata

Στη συνέχεια, γίναμε κι εμείς μικροί παρουσιαστές στην τηλεόραση της τάξης μας και παρουσιάσαμε τον εαυτό μας.

IMG 6bad03ddd5def518d6450a4553e48796 V 4 IMG 61b6becfcd10c69f26eb8bd28839e776 V 4 IMG 200a60113ba88a141e62ef71fb00af5b V 3 IMG 75941e4b7934630a91b420c69864f7f8 V 3

Φτιάξαμε και σημαιάκια, όπου ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας και γράψαμε την ηλικία και το όνομά μας για να στολίσουμε την τάξη μας.

IMG 786351b5cc53b009edc1d32594fab986 V 1IMG 7d1687b169e62d79a55165929b139fed V 1IMG 0d15a34974f4c11f87463e0f06c1d46f V 1IMG f962c081be7cf943722feac98fc6cbac V 1

Παίξαμε με τις φωτογραφίες μας  και ενώσαμε τα ζευγάρια τους .

20241003 123943 2 20241003 124019 1

Μπερδέψαμε και τις φωτό και φτιάξαμε ένα διαφορετικό εαυτό!!! Πως θα είμασταν αν είχαμε άλλα μάτια ή άλλο στόμα;;;;

Γελάσαμε πολύ που γίναμε διαφορετικοί!

20241003 124919 1 20241003 125022 1

IMG 0eb363c33d7e6ed2f70b5272858bdf3f V 1 IMG 5c0e2c9faef32bd606aa6da42250c766 V 1 IMG 83a49a75547a20412a9893e8dc15f1f5 V 1  IMG bc05977162e9fbf23941b4da777d141d V 1 IMG d30aae6e3292f0449f89f79db5a2a4db V 1 IMG da657c99358c451bf92bc75fb68e1e00 V 1

Ε,ε….. όπως λέμε εαυτός.

IMG 9c7afab38eb4308649d13389a73f6c5d V 1 IMG 460b70a9f1ca9dfc9555086e399c7eaa V 1IMG 727a4d063c56b3fef0e2051273102f6f V 1 IMG 946a275665d17e843a5774e8ff47c196 V 1 IMG 2334dd30b9f65c284753cd387f99edde V 1IMG c3689a7a29e8c670b27c634a5ab3b87c V 1 IMG e569e53cb7492d71190f1578b59a187c V 1IMG a22683e70500287daf4d89c8afd7c30e V 1 IMG c1d83b2a41e8d5af9aae3e4d976048b6 V 1

IMG b3f5051ebd46029e4767685def8cc4d8 V 2 IMG b642e80aa81ccbefb55128231fa236f9 V 2

Ε……ελάφι και κάτι μαγικό συνέβη! Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ζώων…. κάποιος μας επισκέφτηκε. Θα ερχόταν και ελέφαντας αλλά θα μας γκρέμιζε το σχολείο. Οπότε βρέθηκε στην παρεούλα και κάθισε δίπλα στην Εμμέλεια που και το δικό της όνομα αρχίζει από Ε και μετά το χαϊδέψαμε όλοι. ΝΑΙ!!  Καλά ακούσατε.. όλοι. Κάθισε και στα πόδια του Ισίδωρου, της Κατερίνας, του Παναγιώτη…

IMG 2f69896a83f5b39dd4eea39d3c937b3f V 1 IMG 78c940cc6a2444ddd0cd5b88eae62d0f V 1 IMG be2c283c17345346db7bd07efcaefbda V 1 IMG d385677606ef1c2c35bdc71f31a6c6dc V 1

Ακόμη, μιλήσαμε για τα μουσεία και κάναμε περιήγηση στην Εθνική Πινακοθήκη. Παρατηρήσαμε τις προσωπογραφίες και έπειτα βλέποντας τον εαυτό μας στον καθρέφτη, ζωγραφίσαμε την προσωπογραφία μας, καθώς είμαστε όλοι μαζί, όλοι διαφορετικοί.

1 3 2 4 3 3 4 2 5 2 7 2

Γίναμε κι εμείς μικροί ζωγράφοι, όπως ο  Πάμπλο Πικάσο και αφού είδαμε τους πίνακες του, κάναμε τα δικά μας πορτρέτα, με τα χαρακτηριστικά από τις φωτογραφίες του προσώπου μας, βάζοντας τα, όπως ο Πικάσο, με περίεργο τρόπο. Η ενασχόληση μας με τον Iσπανό Ζωγράφο, μας έμαθε ότι χρησιμοποιώντας την φαντασία μας, μπορούμε να δημιουργήσουμε έναν κόσμο τόσο παράξενο-μαγικό όσο εμείς θέλουμε. Τι μπορούμε να δημιουργήσουμε με ασυνήθιστους συνδυασμούς; Ιδού το αποτέλεσμα!

1 4 2 5 3 4

1 5 3 5 4 42 6 5 3 6 2 7 3

Είμαι ένας και μοναδικός!!!

Το ένα είναι η απόλυτη αρχή. Αν το μηδέν σημαίνει το σκοτάδι, το τίποτα, το ένα είναι το πρώτο κάτι. Ως εκ τούτου, μέσα μου και έξω μου, είναι ο πιο σημαντικός αριθμός, ο πρώτος των πρώτων,  αυτός που βοηθά την πρώτη διψήφια δεκάδα. Για να το βιώσουμε, να το τραγουδήσουμε και να εμβαθύνουμε στην ουσία του, ακούσαμε το τραγούδι  “Ένας ήλιος, μια γη κι ένα φεγγάρι¨

Έπειτα τον αριθμό ένα, 1 σχηματίσαμε στην άμμο και με άλλα υλικά της τάξης μας,

ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ 2 1 ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ 1το σχηματίσαμε με άλλα υλικά της τάξης μας 2 1 το σχηματίσαμε με άλλα υλικά της τάξης μας 3 1 το σχηματίσαμε με άλλα υλικά της τάξης μας 1 ΣΧΗΜΑΤΙΖΩ ΤΟ 1 1ΣΧΗΜΑΤΙΖΩ 1 ΦΕ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ 1

το οδηγήσαμε με τα αμαξάκι μας,

ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΙ ΜΑΣ 2 1 ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΙ ΜΑΣ 1

το διακρίναμε ανάμεσα σε άλλους αριθμούς

ΤΟ ΔΙΑΚΡΙΝΑΜΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ 1 1 ΤΟ ΔΙΑΚΡΙΝΑΜΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ 2 1 ΤΟ ΔΙΑΚΡΙΝΑΜΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ 3 1 1 ΤΟ ΔΙΑΚΡΙΝΑΜΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ 3 2 1

και το εντοπίσαμε σε διάφορα σημεία της τάξης μας.

ΤΟ ΕΝΤΟΠΙΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ 1 1 ΤΟ ΕΝΤΟΠΙΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ 2 1 ΤΟ ΕΝΤΟΠΙΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ 3 1

Αντιστοιχίσαμε το αριθμητικό ψηφίο με την ποσότητα,

Αντιστοιχισαμε το αριθμητικό ψηφίο με την ποσότητα 2 2 Αντιστοιχισαμε το αριθμητικό ψηφίο με την ποσότητα 2 3 Αντιστοιχισαμε το αριθμητικό ψηφίο με την ποσότητα 1

συγκεντρώσαμε στα τετραγωνάκια μας από 1 αντικείμενο

σγκεντρωσαμε στα τετραγωνάκια μας από 1 αντικειμενο 2 1 σγκεντρωσαμε στα τετραγωνάκια μας από 1 αντικειμενο 1

και επιδείξαμε την ποσότητα ένα ανάμεσα σε άλλες ποσότητες όμοιων αντικειμένων.

επιδειξαμε την ποσότητα ένα ανάμεσα σε άλλες ποσότητες ομοίων αντικειμενων 1

Τέλος, φτιάξαμε και το παζλ με τα κομμάτια για τον εαυτό μας. Κάθε παιδί πήρε το ίδιο μεγάλο κομμάτι παζλ και το ζωγράφισε όπως εκείνο ήθελε, δίνοντας τη δική του μοναδική “σφραγίδα” σε αυτό. Αφού το έκοψαν, μετά από αρκετές “δοκιμές” το κόλλησαν πάνω σε ένα μεγάλο χαρτόνι, με τρόπο τέτοιο ώστε φυσικά να εφαρμόζει το ένα με το άλλο. Εξηγήσαμε ότι  τα κομμάτια του παζλ συμπληρώνουν το ένα με το άλλο και δημιουργούν ένα σύνολο, ένα αρμονικό αποτέλεσμα.Έτσι και η τάξη μας είναι μια ομάδα από παιδιά, που το καθένα είναι τόσο διαφορετικό και ξεχωριστό από το άλλο, όμως όταν το ένα “στέκεται” δίπλα στο άλλο, το βοηθάει και συνεργάζεται με τα υπόλοιπα, αποτελούν το δικό τους μεγάλο “παζλ”, το παζλ της τάξης μας.

Στο τέλος έγινε ψηφοφορία με τουβλάκια και κάθε παιδί “έριξε” την ψήφο του, επιλέγοντας το χρώμα που επιθυμεί για το φόντο της κατασκευής. Και το αποτέλεσμα; Η πλειοψηφία διάλεξε το χρώμα του ηλιοβασιλέματος.

1 6 2 7

3 6 4 5

 

 

ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΩ, ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΦΩ

Οι επόμενες μέρες στο νηπιαγωγείο μετά την προσαρμογή ήταν αφιερωμένες στο όνομά μας οπότε και όλες οι δραστηριότητες που πραγματοποιήσαμε ήταν βασισμένες πάνω σε αυτό. Πρωταρχικός μας στόχος ήταν να μπορούμε να αναγνωρίζουμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας. Αφού το συζητήσαμε στην ολομέλεια της τάξης, είδαμε τις καρτέλες μας και το προφέραμε δυνατά. ‘Επειτα αρχίσαμε να ψάχνουμε στην τάξη να βρούμε το χαρτί που έχει πάνω τυπωμένο το δικό μας αρχικό γράμμα κι όπως ήταν φυσικό κι επόμενο τα καταφέραμε!!! ‘Ομως το γραμματάκι μας ήταν σκέτο, άχρωμο κι ασπρόμαυρο κάτι που δεν ταιριάζει με τις προσωπικότητές μας, είπαμε λοιπόν να του δώσουμε ζωντάνια χρησιμοποιώντας τις τέμπερες και τα δακτυλάκια μας!

Β 16Γ 11 Δ 9Ε 3

Στη συνέχεια γίναμε ψαράδες μα δεν ψαρέυαμε όποιο κι όποιο ψαράκι. Κάθε ψαράς έπρεπε να αναγνωρίσει το γράμματάκι του και να συντονίσει το χεράκι του ώστε στο καλάμι να πιαστέι το ψάρι με το αρχικό του γράμμα.

Α 17Δ 10Γ 12Β 17

 

‘Επειτα πάλι με το δαχτυλάκι μας γράψαμε το γραμματάκι μας στην άμμο και μας άρεσε πολύ!

IMG 0ee9040b2f88e0abcf684383a5e079a5 V 1 IMG c0d1faaf9ee03bf8b8dd03af86e0f701 V 1 IMG cfa7a0a03607e85e3d33d2df1910772d V 1

Το καλύτερο όμως ήταν ότι παίξαμε για πρώτη φορά φέτος με το μελισσορομπότ του σχολείου μας. Κάθε παιδί με τη σειρά, αφού έβρισκε το αρχικό του πάνω στο ειδικό χαλάκι, με τη βοήθεια της νηπιαγωγού προγραμμάτιζε το bee-bot να κάνει τη σωστή διαδρομή και να σταματήσει στο τετραγωνάκι με το γράμμα του ονόματός του. Ήταν μία δραστηριότητα που πραγματικά ενθουσίασε μικρούς και μεγάλους!

IMG 6c5147f50cc5a15ae5e18f7f27dca00d V IMG 7f4c59f2da96998f2dacdb9fb81f9554 V IMG a90de7d48090ea2e4ffce8ff906e1aff V

Σαν να μην έφταναν όλα αυτά πέσανε και τα γράμματα μες το τσουβάλι με το αλεύρι… κι ο κακομοίρης ο φούρναρης δεν είχε να ζυμώσει.  Δεν τον αφήσαμε όμως αβοήθητο, πηραμε το σουρωτήρι κι αρχισαμε δουλειά,. Ξεχωρίσαμε ένα ένα τα γραμματακια μέσα απο το αλεύρι και αναγνωρίζαμε σε ποιόν ανήκει το καθένα. Έτσι και ψωμάκι φάγαμε και γραμματάκια μάθαμε IMG 7513f69808c69e2ac75d39d3d4ab05be V IMG c0ce4329ff7ece312710821468222810 V

 

Τέλος γνωρίσαμε τον διάσημο Ολλανδό ζωγράφο Πιτ Μοντριάν, έναν από τους σημαντικότερους εκπροσώπους της μοντέρνας τέχνης και γνωστό για τους αφηρημένους πίνακες και την ιδιαίτερη τεχνική του, καθώς  συνήθως χρησιμοποιούσε στα έργα του μόνο τα τρία βασικά χρώματα κόκκινο, κίτρινο και μπλέ. Αφού είδαμε ένα ολιγόλεπτο βίντεο για τη ζωή και το έργο του, εμπνευστήκαμε και αποφασίσαμε να σχηματίσουμε τα αρχικά μας χρησιμοποιώντας ξύλινα τουβλάκια μόνο στα βασικά χρώματα όπως έκανε ο Μοντριάν. Α 28Α 20 Β 20thumbnail IMG 0246thumbnail IMG 0245

Φυσικά δεν χάσαμε την ευκαιρία να μεταμορφωθούμε κι εμείς σε μικρους ζωγράφους και να διακοσμίσουμε το αρχικό μας γράμμα . . . α λα Μοντριάν. Γ 18thumbnail IMG 0247  Β 28Ε 4

 

Το αρχικό μας το μάθαμε . . . απ΄έξω κι ανακατωτά κι έφτασε η ώρα να μάθουμε να αναγνωρίζουμε ολόκληρο το όνομά μας και φυσικά σιγά σιγά να μπορέσουμε  να το γράψουμε. Ξεκινήσαμε κάνοντας τους αρχαιολόγους. Όπως οι αρχαιολόγοι ψάχνουν και καθαρίζουν προσεκτικά με το βουρτσάκι τους τα ευρήματά τους, έτσι κι εμέις κάναμε ανασκαφή για να ανακλύψουμε με το πινέλο τα ονόματά μας που ήταν κρυμμένα στην άμμο.

 

Δ 11Α 19Β 18Γ 13Α 18

 

Στη συνέχεια τα γράψαμε μέσα σε ένα πλαίσιο και ο καθένας το διακόσμησε όπως ήθελε!

 

Β 19Γ 14

Παίξαμε παιχνίδια με τα ονόματά μας μετρώντας από πόσες συλλαβές αποτελείται το καθένα. Πηδήξαμε σε τόσα στεφάνια και στήσαμε πύργους με τόσα τουβλάκια όσες και οι συλλαβές του ονόματός μας.

IMG b697e485fbcbeee2b69f4bf11a242dbf VIMG fb2f1fd21a02e920dca110e7c1c98a38 VIMG 644c55c77c061734df1f725e592cf8cc VIMG d52319d92e3919e2f876446431ec07b2 V

Έπειτα, ψάξαμε το “κρυμμένο λιοντάρι” ! Ένα ένα παιδί υποδύονταν το κρυμμένο λιοντάρι, τα υπόλοιπα παιδιά σε μικρές ομάδες ακολουθώντας οδηγίες και κάνοντας μια διαδρομή έβρισκαν την κρυψώνα του. Στη συνέχεια  για να ολοκληρωθεί ο γύρος και να κερδίσουν τα παιδιά το βραβείο, έπρεπε να αναγνωρίσουν ανάμεσα στις καρτέλες με τα ονόματα αυτή του παιδιού- λιονταριού!

Γ 1 1Γ 2 1Γ 5 1Γ 3 1

Γ 4 1Γ 7 1Γ 6 1

Ήρθε κι άλλο ζωάκι στην τάξη, η φίλη μας η καμηλοπάρδαλη που με τον μακρύ λαιμό της μας βοήθησε να βρούμε ποιός έχει το μεγαλύτερο όνομα και να κάνουμε σειριοθέτιση από το μικρότερο στο μεγαλύτερο!

thumbnail IMG 0274thumbnail IMG 0272thumbnail IMG 0275thumbnail IMG 027320241007 141722

IMG 0276

Φυσικά μάθαμε πως να αποκαλέι και πως να χαιρετάει ο ένας τον άλλο και στα αγγλικά με τη βοήθεια της miss Helen,  μαζί με την οποία φτιάξαμε κονκάρδες με τα ονοματά μας.

 

thumbnail IMG 0101 thumbnail IMG 0102 thumbnail IMG 0103

 

Στο σχολείο επιστρέφω, φιλαράκια συναντώ κι όλους πάλι τους κανόνες θα τους ξαναθυμηθώ!!

Το πρώτο κουδούνι έχει χτυπήσει και η αγκαλιά του σχολείου μας άνοιξε να υποδεχτεί τους μικρούς μαθητές! Οι τάξεις γέμισαν χαμογελαστά μουτράκια αλλά και γεμάτα αγωνία, ειδικά από τα προνηπιάκια μας που φέτος έκαναν ένα πρώτο μικρό βήμα προς την αυτονομία! Έτσι ξεκινήσαμε τις πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο με χαλαρή διάθεση και πολλά παιχνίδια, για να τα βοηθήσουμε να αποβάλουν το άγχος τους και να αισθανθούν οικεία και άνετα στο καινούριο περιβάλλον.

Ξεκινήσαμε με μια ξενάγηση στο χώρο του σχολείου για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι καινούργιοι κι αμέσως αρχίσαμε τα πρώτα παιχνίδια γνωριμίας για να μάθουμε ο ένας το όνομα του άλλου.

Αφού γνωριστήκαμε λιγάκι, είπαμε να … παραγνωριστούμε…  και έτσι παιξαμε με το ζάρι γνωριμίας όπου κάθε παιδί μιλούσε για τις διάφορες προτιμήσεις του σε φαγητό, παιχνίδι, τηλεοπτικό πρόγραμμα, ζωάκι κλπ.

Α 23 Β 23 Γ 17 Δ 13

Στη συνέχεια είπαμε να συσφίξουμε τις σχέσεις μας πάιζοντας διάφορα παιχνίδια συνεργασίας

Β 26Α 27

και γελάσαμε μαθαίνοντας να χαιρετάμε ο ενας τον άλλον με διαφορετικούς τρόπους και κινήσεις.

Β 24 Α 24

Ώσπου ήρθε η ώρα να κάνουμε την πρώτη μας ζωγραφιά

IMG 0046 IMG 0047IMG 0048

και φυσικά την πρώτη μας χειροτεχνία για να θυμόμαστε την πρώτη μας εβδομάδα στο νηπιαγωγείο!!!

IMG 0049 IMG 0052 IMG 0051 IMG 0050

 

Τα παιχνίδια σίγουρα αρέσουν πολύ σε όλους, και στους μικρούς και στους μεγάλους , και το νηπιαγωγείο είναι το μέρος όπου το παιχνίδι είναι το βασικό εργαλείο που μας βοηθάει στη γνώση! Επειδή όμως παιχνίδι χωρίς κανόνες δεν υπάρχει, σκεφτήκαμε να βάλουμε κι εμείς τους δικούς μας στη σχολική καθημερινότητά μας, οι οποίοι θα μας βοηθήσουν να συνυπάρξουμε όλοι μαζί ευχάριστα και χωρίς παρεξηγήσεις. Άλλωστε οι καλοί λογαριασμόι κάνουν τους καλούς φίλους!

Με αφορμή λοιπόν μία ιστορία για ένα κατεργάρικο δρακάκι, που έκανε το σχολείο του άνω κάτω, συζητήσαμε για αποδεκτές και μή συμπεριφορές. Κατηγοριοποιήσαμε τις συμπεριφορές σ΄αυτές που μας κάνουν χαρούμενους και σ’ αυτές που μας κάνουν να στεναχωριόμαστε.

thumbnail IMG 0187 1 thumbnail IMG 9907thumbnail IMG 9906thumbnail IMG 0162

thumbnail IMG 9905 thumbnail IMG 9907 thumbnail IMG 0163 thumbnail IMG 9908 thumbnail IMG 0164

Τα είπαμε ξανά και στο ολοήμερο, γιατί είμαστε ακόμη μικρούλιδες και καμιά φορά ξεχνιόμαστε … άσε που το μεσημέρι έχουμε κι έξτρα κανόνες!

thumbnail IMG 0174 thumbnail IMG 0171 thumbnail IMG 0170 thumbnail IMG 0172

Αποφασίσαμε έτσι όλοι μαζί για τους κανόνες που θα ισχύουν στο σχολείο μας , τους κρεμάσαμε ώστε να τους βλέπουμε και να μην τους ξεχνάμε

thumbnail IMG 0183 thumbnail IMG 0161

… και φυσικά υπογράψαμε συμβόλαιο ότι θα τους  τηρούμε πάντα, γιατί θέλουμε όλοι μας οι φίλοι να είναι χαρούμενοι!!!

thumbnail IMG 0182

Οι δραστηριότητες για τους κανόνες και τη σωστή συμπεριφορά συνεχίστηκαν και τις επόμενες μέρες, Διαβάζοντας το υπέροχο παραμύθι ” Τα χεράκια δε χτυπάνε, τα χεράκια αγαπάνε” ξεκινήσαμε να μιλάμε για όλες τις όμορφες πράξεις που μπορούμε να κάνουμε με τα χεράκια μας. Σκεφτήκαμε και είδαμε ότι μπορούμε να κάνουμε τόσα υπέροχα πράγματα τα οποία γράψαμε πάνω σε μία τεράστια καρδιά, γιατί είναι πράξεις που δείχνουν και γίνονται με αγάπη!

thumbnail IMG 0179

Τυπώσαμε και τα χεράκια μας για να διακοσμίσουμε την καρδούλα μιας και με αυτά κάνουμε όλες τις όμορφες πράξεις!

thumbnail IMG 0165 thumbnail IMG 0168 thumbnail IMG 0185thumbnail IMG 0176

 

thumbnail IMG 0175

Και ιδού το αποτέλεσμα

thumbnail IMG 0180 thumbnail IMG 0181

thumbnail IMG 0169

Χεράκια που αγαπάνε και κάνουν το καλό, είναι πάντα χαρούμενα!!!!

Τέλος ζωγραφίσαμε τα μανταλάκια μας που αντιπροσωπεύουν τον εαυτό μας και τα τοποθετήσαμε στον πύραυλο της τάξης! Στόχος μας είναι κάθε μέρα να εκτοξευθούμε και να βρεθούμε ψηλά στον ουρανό, περήφανοι  που ακολουθήσαμε τους συμφωνημένους από όλους κανόνες της τάξης μας αλλά και περήφανοι για τη σωστή συμπεριφορά μας!!!

IMG c46aa7877857ec61f255793dbe0ca9fb V    IMG 88877542c22ad28043a862e3689f4efe V  IMG aa9a0b796e0889436e66687f9eb24044 V IMG c3dfcf8dfb746aa1651482541d5062f1 V

 

 

 

 

 

 

11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού σήμερα και όπως ήταν φυσικό η μέρα μας ήταν αφιερωμένη στην άθληση! Με μεγάλη χαρά υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας τον κ. Αναστασίου Αντώνη, μπαμπά μαθητή μας και γυμναστή, ο οποίος  μας βοήθησε σε αυτό και τον ευχαριστούμε θερμά!

Επισκέφθηκε ξεχωριστά το κάθε τμήμα και μίλησε στους μαθητές μας για την αξία της άσκησης και της σωστής και ισορροπημένης διατροφής. Οι μικροί μαθητές εξέφρασαν τις απόψεις και τις απορίες τους

 

IMG 9986 1 IMG 9973

Φυσικά δεν μείναμε μόνο στα λόγια και την κουβέντα.  Ακολούθησαν γυμναστική και παιχνίδια στην αυλή.

IMG 9976 εικόνα Viber 2024 09 04 13 04 19 274

Κάναμε το “ζέσταμά”  μας,

IMG 9985 IMG 9981

κάναμε τους κοιλιακούς μας,

IMG 9999IMG 0001

παίξαμε και σκυταλοδρομίες και το κατευχαριστηθήκαμε !!!skyta

 

Στο τέλος πήραμε βραβείο συμμετοχής γιατί ήμασταν όλοι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ !!! 461317182 1261310601979599 3597144381281817249 n461318860 1261323015311691 1041483084193583370 n

 

Οι αθλητικές δραστηριότητες συνεχίστηκαν και την ωρα των Αγγλικών! Με τη miss Helen παίξαμε “tennis” και “basketball”, ακούσαμε και μάθαμε πολλές καινούριες  αγγλικές λέξεις σχετικές με τα σπορ.

12 3

 

Ετικέτα ποιότητας ευρωπαϊκού προγράμματος etwinning «Genders travelling in time»

Στο νηπιαγωγείο μας απονεμήθηκε εθνική ετικέτα ποιότητας για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Etwinning στο οποίο συμμετείχε την προηγούμενη Σχ. χρονιά 2023-24, με τίτλο «Genders travelling in time»!

Για μας εχει ιδιαίτερη αξία αυτή η διάκριση διότι η συμμετοχή μας στο συγκεκριμένο project ήταν μια πρόκληση τόσο ως προς τη θεματολογία (έμφυλα στερεότυπα) όσο κ προς την ηλικιακή συνεργασία η οποία δεν αφορούσε μόνο παιδιά νηπιαγωγειου αλλά παιδιά ηλικίας ως 12 ετών από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες.

Εκ του αποτελέσματος πια μπορούμε με περηφάνια να πούμε οτι τα καταφέραμε να φέρουμε εις πέρας το δύσκολο εγχείρημα συνεργασίας με μεγαλύτερα παιδιά κ όχι μονο αποκτήσαμε την εθνική ετικέτα ποιότητας αλλά επιλεχθήκαμε να πάρουμε και πιστοποιητικό υψηλου επιπέδου ψηφιακής ικανότητας!!!

Ευχαριστούμε πολύ την ψυχολόγο Γιαννα Κουμη  κ την κοινωνική λειτουργό για την συμμετοχή κ συνεισφορά τους στο πρόγραμμα καθώς επίσης κ το 4ο δημοτικο σχολείο Χίου (ιδρυτή του προγράμματος)κ ιδιαίτερα την Μαρία Κέρογλου και Μαίρη Αμέντα, οι οποίες εξίσου είχαν τις ίδιες διακρίσεις, αλλά κ τους εταίρους μας από Ρουμανία,Τουρκια, Γεωργία, Ισπανία για την άψογη συνεργασία!

Τα θερμότερα συγχαρητήρια όμως ανήκουν στα μικρά αστεράκια μας που συμμετείχαν με ενθουσιασμό, ανταποκρίθηκαν στην πρόκληση κ μας χάρισαν αυτή τη διάκριση!

Αναμένουμε και την Ευρωπαϊκή ετικέτα!

ετοι

ΑΓΙΑΣΜΟΣ

IMG 1804
Ο Αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 11.15 π.μ., στην αυλή του Νηπιαγωγείου μας.

Ευχόμαστε σε όλους ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

Η προϊσταμένη του νηπιαγωγείου
Δέσποινα Αλιφιεράκη
Ο σύλλογος διδασκόντων του 6ου Νηπιαγωγείου Χίου

Γλυκό Καλοκαιράκι!

Γλυκό καλοκαιράκι αγαπημένο…..

με πόση εγώ λαχτάρα σε προσμένω…

Γλυκό καλοκαιράκι χαρωπό..

Αχ! Πόσο σε αγαπώ!!

 

Μετά τις διακοπές του Πάσχα επιστρέψαμε με καλοκαιρινή διάθεση στο σχολείο!

Παρατηρήσαμε οπτικό υλικό και βίντεο με διάφορα πλάσματα της θάλασσας! Μάθαμε καλοκαιρινά τραγούδια! Στολίσαμε τις τάξεις μας με καλοκαιρινές κατασκευές και υποδεχτήκαμε το Καλοκαίρι που τόσο αγαπάμε!

Μιλήσαμε για τα μέρη του ψαριού και κάναμε ατομικές και ομαδικές χειροτεχνίες!

IMG 1448 1

1716882456603631 1 1716882485748258 Αντίγραφο 1716882512773594 Αντίγραφο 2

Κάναμε ξιφίες!

IMG 1452 Αντίγραφο

Μέδουσες…

IMG 1461 Αντίγραφο  IMG 1462 Αντίγραφο Αντίγραφο  

Ασχοληθήκαμε με το Ρ,ρ του ροφού!

IMG 1459 Αντίγραφο

Ζωγραφίσαμε και γράψαμε τη λέξη δελφίνι!

IMG 1455 Αντίγραφο

Παρατηρήσαμε από κοντά πως είναι ένα μικρό ιπποκαμπάκι, παρακολουθήσαμε βίντεο με τη μοναδική αποικία ιππόκαμπων στην Ελλάδα!

IMG 20240529 132310

Διαβάσαμε το παραμύθι “Ο κύριος Ιππόκαμπος” του Eric Carle και το κάθε παιδί έκανε το δικό του ιππόκαμπο!

IMG 20240531 131519 IMG 20240531 135809

Ασχοληθήκαμε με τον αριθμό 9 και παίξαμε διάφορα παιχνίδια!

IMG 1456 Αντίγραφο Αντίγραφο

Κάναμε καβουράκια με τις παλάμες μας!

trashed 1718997971 IMG 20240515 134046

Παίξαμε παιχνίδι μνήμης με ψαράκια!

IMG 1453 Αντίγραφο

Φυσικά Καλοκαιράκι χωρίς παγωτά δεν γίνεται….

Μέχρι κ ο ήλιος ήθελε λίγο παγωτάκι…. άραγε τα κατάφερε να το φάει…;;; Παρακολουθήσαμε το παραμύθι “Ο ήλιος που ήθελε να φάει πάγωτο”

IMG 20240527 1314331

Και μετά αναλάβαμε εμείς να κάνουμε ένα τεράστιο παγωτό για τον ήλιο! Το κάθε παιδί έριχνε ζάρι και ανάλογα με τον αριθμό που τύχαινε έβαζε τόσες μπάλες!

IMG 20240528 131155 IMG 20240528 141444 IMG 20240528 145942

Κάναμε ένα ομαδικό ήλιο με τα χεράκια μας!

IMG 20240527 152259 Αντίγραφο 2

Και παίξαμε Παγωτοδρομίες!!

IMG 20240528 150913

Φτιάξαμε το παγωτό της τάξης μας με 10 μπάλες!

IMG 1474 1 Αντίγραφο

Κάναμε αθροίσματα με το 10!

IMG 20240604 132217

Και κάναμε και το αντίστοιχο φύλλο εργασίας!

IMG 1472 Αντίγραφο Αντίγραφο

Σκεφτήκαμε πώς θα θέλαμε να περάσουμε το καλοκαίρι μας και το αποτυπώσαμε με ζωγραφική!

IMG 1464 Αντίγραφο Αντίγραφο IMG 1466 Αντίγραφο Αντίγραφο 2

Ασχοληθήκαμε με ένα ακόμη γραμματάκι το Ν,ν του νησιού..

IMG 1470 Αντίγραφο Αντίγραφο 

Την τελευταία μέρα στο σχολείο ο σύλλογος μας κέρασε ένα δροσερό παγωτάκι!! Ευχαριστούμε πολύ!!!

Και κάπως έτσι ξεκίνησε το αποχαιρετιστήριο πάρτι μας!

IMG 1378 Αντίγραφο Αντίγραφο 2

Τέλος, όλα τα παιδιά πήραν ένα μικρό αναμνηστικό δώρο για να θυμόμαστε την όμορφη χρονιά που περάσαμε μαζί! Και την ωραία εκδρομή που κάναμε στα Αρμόλια!

IMG 1476 Αντίγραφο Αντίγραφο 2

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

ΜΕ ΓΛΥΚΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ 6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ!!

 

 

e-Twinning project 2023-2024 “Genders travelling in time”

Το e-Twinning είναι μια μεγάλη εκπαιδευτική πλατφόρμα για εκπαιδευτικούς και παιδιά μέσω της οποίας  μπορούν να συνεργάζονται πάνω σε  θέματα που τους ενδιαφέρουν.

Σχετικά με το πρότζεκτ μας :«Genders travelling in time”   2023-2024

Founder (Ιδρυτής): 4th Primary school of Chios,

Co-founder  (Συνιδρυτής): Scoala Gimnaziala nr 13, Timisoara Romania

Με το έργο «Genders travelling in time” το οποίο εγκρίθηκε από τον Εθνικό Οργανισμό Υποστήριξης, ασχοληθήκαμε με τα στερεότυπα που ακολουθούν τα δύο φύλα από την αρχαιότητα ως σήμερα και πώς επηρεάζουν τη ζωή και τις αποφάσεις μας. Για παράδειγμα : υπάρχουν ανδρικές και γυναικείες δουλειές στο σπίτι, στο επάγγελμα;

Βασικός μας στόχος ήταν να αφομοιωθεί από τα παιδιά η έννοια της ισότητας των φύλων.

Σύντομη περιγραφή

Αναζητήσαμε στερεότυπα φύλου όπως παρουσιάζονται στη γλώσσα, την τέχνη, τα παραμύθια, τον Τύπο, τη διαφήμιση, τα συμβατικά και ηλεκτρονικά παιχνίδια, τα επαγγέλματα και την καθημερινή ζωή και πώς επηρεάζουν τις αποφάσεις και την επιλογή του ρόλου μας στη ζωή. Για να επιτευχθεί αυτό, όλα τα σχολεία που συνεργάστηκαν εργάστηκαν  σε ψηφιακές συνεργατικές πλατφόρμες, δημιούργησαν κοινά προϊόντα όπως αφίσες, βίντεο, δημιουργία κώδικα qr και ψηφιακά συνεργατικά βιβλία. Στην όλη διαδικασία ενεπλάκησαν ειδικοί, όπως ψυχολόγοι  και φυσικά οι γονείς.

Επιμέρους στόχοι:

• Καλλιέργεια προφορικού λόγου και ενεργητική ακρόαση

• Τεχνικές Ενίσχυσης της Φαντασίας (αλλαγή ρόλων σε μύθους, σενάριο για ταινία μικρού μήκους, στίχοι τραγουδιών, κ.λπ.)

• Καλλιέργεια κριτικής σκέψης για να κατανοήσουμε τι είναι τα στερεότυπα και πώς μας επηρεάζουν

• Ανάπτυξη δεξιοτήτων καλλιτεχνικής έκφρασης: Εικαστική καλλιτεχνική έκφραση των ιστοριών – Μετατροπή σε πεζό ή έμμετρο κείμενο – Δραματοποίηση των ιστοριών

• Καλλιέργεια δεξιοτήτων στη χρήση ψηφιακών εργαλείων

• Μάθετε πώς να μαθαίνετε: έρευνα και καταγραφή σε πολιτιστικά και επιστημονικά πεδία – συνεντεύξεις με επαγγελματίες

• Κινητοποίηση και συμμετοχή ολόκληρης της σχολικής κοινότητας -μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων, φορέων- στη συλλογή και έρευνα υλικού

• Ανάπτυξη κοινωνικών και διαπροσωπικών δεξιοτήτων

• Καλλιέργεια ενσυναίσθησης και διαχείρισης συναισθημάτων

• Υιοθέτηση υγιών σχέσεων μεταξύ των φύλων σπάζοντας τα όρια των στερεοτύπων

Εργασίες που υλοποιήσαμε:

1. Σύνταξη διαφημιστικού μηνύματος ισότητας των φύλων

2. Δημιουργία σύντομων βίντεο

3. Δημιουργία αφίσας

4. Δημιουργία ψηφιακών συνεργατικών βιβλίων.

5. Δημιουργία qr code για όλες τις εργασίες

6. Δημοσίευση qr code σε όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία αλλά και σε κεντρικά σημεία των πόλεων μας (διάχυση)• Ανάδυση διαφόρων δεξιοτήτων: λεξιλόγιο, ξένες γλώσσες, επικοινωνία και εξωστρέφεια, καλλιέργεια σωστής διαδικτυακής συμπεριφοράς, κατάρριψη στερεότυπων φύλων, καλλιέργεια διερευνητικού πνεύματος

7. Ανάδειξη του προγράμματος ως καλής και καινοτόμου πρακτικής στην έρευνα και εμβάθυνση στην αλήθεια

8. Δημοσίευση του προγράμματος στο Twinspace , στις ιστοσελίδες των σχολείων

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε ολόκληρο το πρόγραμμά μας

https://padlet.com/4dimchi/break-barriers-build-equality-vnb0gryk3ywdfmgz

Ή πατήστε στην παρακάτω εικόνα

122