ΤΑ ΛΙΒΑΔΙΑ ΤΗΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑΣ- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΗΣ HELMEPA
Με αφορμή το θέμα “Τα Λιβάδια της Ποσειδωνίας” συμμετέχουμε με ενθουσιασμό στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ζωγραφικής Helmepa!
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα εντάσσεται στο 3ο Θεματικό κύκλο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων ‘Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη’, Θέμα: ‘ Εθελοντισμός- Helmepa’, Τίτλος: Η φίλη μας η θάλασσα.
Η παιδική Helmepa μας διδάσκει ότι η προστασία του θαλάσσιου κόσμου είναι στα χέρια μας. Με απλές κινήσεις μπορούμε να κάνουμε την διαφορά! Συμμετέχουμε, μαθαίνουμε και γινόμαστε μέρος της αλλαγής. Έτσι κι εμείς παρακολουθήσαμε βίντεο, πήραμε πληροφορίες και συζητήσαμε σχετικά με την σημαντικότητα της Ποσειδωνίας για τη θαλάσσια ζωή, τους κινδύνους, αλλά και τις λύσεις που υπάρχουν.
Έτσι, αποφασίσαμε να πάρουμε μέρος στον διαγωνισμό, φτιάχνοντας τη δική μας αφίσα ενημέρωσης με τίτλο: ΔΙΝΟΥΜΕ ΟΞΥΓΟΝΟ…στη Μεσόγειο και ρίχνουμε την άγκυρα μακριά, γιατί η Ποσειδωνία μας λυγά! Δεν αφήνουμε τα λιβάδια της Ποσειδωνίας να χαθούν και έχουμε πάντα στη θάλασσα τον νου. Μιας και η Χίος είναι χώρα ναυτική, με παράδοση θαλασσινή!
Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΦΕΡΝΕΙ ΚΡΥΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ 6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Στην καρδιά του χειμώνα, τον Ιανουάριο με τα κρύα, ασχοληθήκαμε με το γράμμα Ι, ι που ξεκινάει και το όνομα του μήνα μας! Έτσι, αφού γράψαμε το γράμμα Ι, ι με πολλούς τρόπους, το ξεχωρίσαμε από άλλα γράμματα, είδαμε σχετικό βίντεο, ξεχωρίσαμε εικόνες με λέξεις που ξεκινούν από τη φωνούλα “ι” και σκεφτήκαμε και άλλες δικές μας λέξεις, κάναμε και το σχετικό φύλλο εργασίας μας!
Στη συνέχεια, μέσα από το ψυχοκινητικό παιχνίδι διακρίναμε τα διάφορα Ι,ι, Η,η, Υ,Υ, τα οποία αν και ακούγονται με την ίδια φωνούλα “ι”, είναι διαφορετικά γραμματάκια.
Έπειτα, είδαμε εικόνες του χειμώνα και συζητήσαμε για αυτές, ενώ μέσα από το ψηφιακό παιχνίδι κατηγοριοποιήσαμε τα ρούχα και τα αξεσουάρ που χρησιμοποιούμε με βάση τον καιρό. Μάλιστα, κατασκευάσαμε και τον δικό μας χειμωνιάτικο σκούφο. Και ιδού το αποτέλεσμα!!
Ακόμη, ανασυνθέσαμε τις λέξεις χειμώνας και κρύο, είδαμε εικόνες με χειμωνιάτικα τοπία, συζητήσαμε για τις διαφορές του χειμώνα από τις άλλες εποχές και ζωγραφίσαμε και τη δική μας χειμωνιάτικη εικόνα.
Επίσης, συζητήσαμε και για τα ζώα των πάγων, τα οποία αντέχουν στον κρύο του χειμώνα και τις πολικές συνθήκες, ακούσαμε ένα τραγούδι για αυτά και παίξαμε και με κάρτες, δημιουργώντας χρονικές ακολουθίες δημιουργίας χιονάνθρωπου.
Επιπλέον, με αφορμή τον χειμώνα, μιλήσαμε για τις 4 εποχές και τα χαρακτηριστικά της κάθε μιας, με την βοήθεια από ψηφιακές εικόνες, εποπτικού υλικού και καρτών, τις οποίες τις σειροθετήσαμε με βάση την κάθε εποχή.
Στο σημείο αυτό δεν χάσαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε και για τον αριθμό 4 από τις 4 εποχές. Έτσι, αφού τον γράψαμε στον πίνακα της τάξης μας, τον σχηματίσαμε στην άμμο και με άλλα υλικά της τάξης μας, τον εντοπίσαμε στην τάξη μας και τον διακρίναμε από άλλους αριθμούς και αντιστοιχίσαμε το αριθμητικό ψηφίο με την ποσότητα, είδαμε βίντεο και ακούσαμε τραγούδια με τον αριθμό 4, κάναμε και το σχετικό φύλλο εργασίας!
Στο ολοήμερο, μιλήσαμε για το έργο του Γιάννη Τσαρούχη και δραματοποιήσαμε τη ζωή του. Μιλήσαμε για τον τόπο καταγωγής του τα Ψαρά, τα βρήκαμε στον χάρτη και στη συνέχεια αναφερθήκαμε στα μαθήματα ζωγραφικής που παρέδιδε στη Βιβλιοθήκη Κοραή και για την αγάπη που είχε για τη Χίο.
Μάλιστα, δραματοποιήσαμε το ακόλουθο αίνιγμα για τις 4 εποχές “Τέσσερα πρόσωπα, τέσσερις φίλοι, ωραία μάτια, σφιγμένα χείλη, ο ένας έρχεται, ο άλλος φεύγει, ποιος είναι δίπλα σου, ποιος βασιλεύει;” και αναλύσαμε και τον πίνακα του Γιάννη Τσαρούχη με τίτλο “Οι 4 εποχές”. Στον συγκεκριμένο πίνακα απεικονίζονται οι εποχές ως ανθρώπινες μορφές, δύο άνδρες και δύο γυναίκες, που στέκονται μπροστά σε ένα τραπέζι με φρούτα από όλες τις εποχές.
Ακόμη, τα παιδιά μάντεψαν τι κρύβεται κάτω από το ύφασμα και τον πίνακα του Γιάννη Τσαρούχη. Βρήκαν τα φρούτα του χειμώνα και στη συνέχεια διαχώρισαν τα φρούτα ανά εποχή. Τέλος, προσπάθησαν να μαντέψουν ποιο φρούτο κρατούσαν με τα μάτια κλειστά.
Το επόμενο πρωινό μας φτιάξαμε και τους δικούς μας χιονάνθρωπους και παίξαμε και τα σχετικά ομαδικά παιχνίδια με τους χιονάνθρωπους, παίζοντας με το ζάρι και βάζοντας τους τα απαραίτητα αξεσουάρ και ρούχα, καθώς και τοποθετώντας τους στη σωστή αριθμητική σειρά και βάζοντας τους τόσα κουμπάκια όσα και ο αριθμός που είχαν.
Ασχοληθήκαμε ακόμη με το χιόνι και συγκεκριμένα με τις χιονονιφάδες. Έτσι, αφού τις ψάξαμε στο διαδίκτυο, παρατηρήσαμε τις διαφορετικές μορφές και σχήματα που έχουν και δεν χάσαμε την ευκαιρία να κατασκευάσουμε και τις δικές μας μοναδικές χιονονιφάδες!!
Παράλληλα, με αφορμή το χιόνι και τις χιονονιφάδες, παίξαμε και το γλωσσικό παιχνίδι μας, όπου δημιουργήσαμε σύνθετες λέξεις με τη λέξη χιόνι.
Εν συνεχεία, βρήκαμε το χρόνο να επικεντρωθούμε περισσότερο στα ζώα των πάγων και αφού παίξαμε ηλεκτρονικά παιχνίδια με τα πολικά ζώα, πιο συγκεκριμένα εντοπίσαμε στο Google earth τους δύο πόλους και μάθαμε για τα ζώα της Αρκτικής και της Ανταρτικής. Ακόμη, ομαδοποιήσαμε τα ζώα της Αρκτικής και της Ανταρτικής, τοποθετώντας τα στο σωστό πόλο. Ακολούθησε η αναγνωστική δραστηριότητα αντιστοίχισης ονόματος με πολικό ζώο και έπειτα καταγράψαμε τα ζώα της Αρκτικής και της Ανταρτικής και ότι υπάρχει και στους δύο πόλους.
Επίσης, το κάθε παιδί κατασκεύασε και τη δική του πολική αρκούδα!! Και να τα αποτελέσματα από τις δημιουργίες των παιδιών!!
Και από ένα άλλο πολικό ζώο και πιο συγκεκριμένα τον τάρανδο, εμπνευστήκαμε και μιλήσαμε για ένα άλλο γράμμα και αυτό ήταν το Τ, τ. Έτσι, είδαμε τα σχετικά βίντεο με το γράμμα Τ,τ, το επιλέξαμε ανάμεσα σε άλλα γράμματα, φέραμε αντικείμενα της τάξης που το όνομα τους ξεκινούν από αυτό, το σχηματίσαμε με υλικά του σχολείου και το σώμα μας, το γράψαμε στον πίνακα της τάξης και παίξαμε, διασχίζοντας και τη σωστή διαδρομή με τα γραμματάκια Τ, τ.
Επιπλέον, στο ολοήμερο βρήκαμε την ευκαιρία και κατασκευάσαμε ομαδικά τη δική μας χειμωνιάτική πόλη!!
Ασχοληθήκαμε και με τους Εσκιμώους, είδαμε πληροφορίες στο διαδίκτυο για το τρόπο ζωής τους στις δύσκολες κλιματολογικές συνθήκες των πάγων για να εξασφαλίσουν την διατροφή, την ένδυση και την κατοικία τους, αλλά και τους τρόπους επικοινωνίας τους, όπως είναι ο χαιρετισμός με το φιλί των Εσκιμώων που είναι όταν δύο άνθρωποι τρίβουν τις μύτες τους μεταξύ τους ως ένδειξη αγάπης. Ακόμη, παίξαμε τα σχετικά διαδραστικά παιχνίδια, όσον αφορά τους Εσκιμώους, διαβάσαμε και το παραμύθι με τον μικρό Εσκιμώο, τον Ινουίτ και της λευκής κουκουβάγιας και κάναμε και το αντίστοιχο φύλλο εργασίας.
Μάθαμε ακόμη για τον αριθμό 5. Είδαμε βίντεο για τον αριθμό αυτό, το διαλέξαμε ανάμεσα σε άλλους αριθμούς, βρήκαμε 5 αντικείμενα της τάξης μας και κάναμε ομαδοποιήσεις, όπως 5 ψαράκια και 5 μαρκαδόρους, γράψαμε και τον αριθμό 5 στον πίνακα της τάξης μας και κάναμε και το σχετικό φύλλο εργασίας μας!
Κλείνοντας, μιλήσαμε για το γραμμα Γ, γ, από τον μήνα Γενάρη, για το οποίο είδαμε τα σχετικά βίντεο, το επιλέξαμε ανάμεσα σε άλλα γραμματάκια, βρήκαμε λέξεις της τάξης και αντικείμενα που αρχίζουν απο το γράμμα Ι, ι, το σχηματίσαμε με υλικά της τάξης, το γράψαμε στον πίνακα μας και κάναμε και το σχετικό φύλλο εργασίας μας!
Ολοκληρώνοντας, μάθαμε και την παροιμία για τον Γενάρη, ”Του Γενάρη το φεγγάρι λάμπει σαν μαργαριτάρι”! Με αφορμή μάλιστα τον διάσημο πίνακα του Βαν Γκογκ ‘Έναστρη Νύχτα”, δραματοποιήσαμε με τα παιδιά τη γνωριμία των μεγάλων ζωγράφων Βαν Γκογκ και Γκογκέν στη Γαλλία!
Τέλος, ολοκληρώθηκε ο θεματικός άξονας “Χειμώνας”, μέσω της αυτοαξιολόγησης των μαθητών/τριών με ένα φύλλο εργασίας ανοιχτού τύπου με τίτλο “Τι έμαθα για τον χειμώνα;”.
Ενημερωτική συνάντηση για τις Πρώτες Βοήθειες
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου η ενημερωτική – επιμορφωτική συνάντηση για τις πρώτες βοήθειες από το Σ.Α.Ε.Κ. του Γενικού Νοσοκομείου Χίου <<Σκυλίτσειο>>.
Ευχαριστούμε πολύ τη διευθύντρια κ. Ελένη Παντελάκη για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημα μας, καθώς και τον εκπαιδευτή κ. Δημήτρη Κουτσουράκη που μαζί με τον καταρτιζόμενο διασώστη, με μεγάλη προθυμία μας παρουσίασαν με βιωματικό τρόπο χρήσιμες και πολύτιμες για την ανθρώπινη ζωή, Πρώτες Βοήθειες!
Ευχαριστούμε και τους γονείς του Νηπιαγωγείου μας που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση μας και συμμετείχαν ενεργά!
Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη επιμορφωτική συνάντηση μας στα μέσα Φεβρουαρίου!
Η γιορτή των Τριών Ιεραρχών
Ε-Twinning project 2024-2025 “THE UNIVERSE THROUGH MY CHILD’S EYES”
Το e-Twinning είναι μια μεγάλη εκπαιδευτική πλατφόρμα για εκπαιδευτικούς και παιδιά που συνεργάζονται πάνω σε ορισμένα θέματα. Φέτος συνεργαζόμαστε με σχολεία από τις εξής χώρες: Τουρκία, Ρουμανία, Ελλάδα, Πολωνία, Βουλγαρία, Ιταλία, Λιθουανία και Αζερμπαιτζάν με βασικό στόχο τη διεύρυνση των γνώσεων των παιδιών για τον κόσμο μας και την κατανόηση της ιδιότητας του Παγκόσμιου Ενεργού Πολίτη!
Σχετικά με το πρότζεκτ μας
ΤΙΤΛΟΣ «THE UNIVERSE THROUGH MY CHILD’S EYES»
Founder (Ιδρυτής): Avukat Ahmet Ulucan Anaokulu, Türkiye
Co-founder (Συνιδρυτής): Gradinita cu Program Prelungit “Constantin Brancusi”, Targu Jiu , Romania
Σύντομη περιγραφή
Με αυτό το έργο, σχεδιάζουμε να εξερευνήσουμε τον πλούτο και την ποικιλομορφία του κόσμου μέσα από πόλεις, χώρες και ηπείρους. Εξετάζοντας τα πολιτιστικά, ιστορικά και γεωγραφικά χαρακτηριστικά κάθε περιοχής, οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν τις παγκόσμιες αλληλεπιδράσεις και συνδέσεις. Το έργο στοχεύει στην προώθηση της ανταλλαγής γνώσεων και στην ανάπτυξη της ενσυναίσθησης και της κατανόησης μεταξύ διαφορετικών πολιτισμών. Ως αποτέλεσμα, αναμένεται οι συμμετέχοντες να εξελιχθούν σε συνειδητά και με ανοιχτούς ορίζοντες άτομα, που εκτιμούν τη διαφορετικότητα στον κόσμο.
Στόχοι
Στόχος του έργου είναι να εξετάσει σε βάθος τα πολιτιστικά, ιστορικά και γεωγραφικά χαρακτηριστικά των πόλεων, των ηπείρων και των χωρών, αυξάνοντας παράλληλα την αλληλεπίδραση των συμμετεχόντων μέσω ψηφιακών παιχνιδιών. Οι συμμετέχοντες θα βιώσουν την ιστορία, τις παραδόσεις και τον τρόπο ζωής διαφορετικών περιοχών παίζοντας διάφορα ψηφιακά παιχνίδια. Για παράδειγμα, τα παιχνίδια που βασίζονται στη γεωγραφική γνώση θα προσφέρουν στους παίκτες την ευκαιρία να ανακαλύψουν σημαντικές πόλεις και φυσικές περιοχές σε όλο τον κόσμο, ενώ τα πολιτιστικά παζλ και τα παιχνίδια προσομοίωσης θα παρέχουν σε βάθος πληροφορίες για την καθημερινή ζωή διαφορετικών πολιτισμών. Με αυτόν τον τρόπο, τα παιχνίδια θα προσφέρουν και μια διασκεδαστική μαθησιακή εμπειρία και θα βοηθήσουν στην κατανόηση των παγκόσμιων συνδέσεων και αλληλεπιδράσεων. Το έργο στοχεύει στην αύξηση της πολιτιστικής συνείδησης, της διαφορετικότητας και της κατανόησης της ιδιότητας του Παγκόσμιου Ενεργού Πολίτη.
Αναμενόμενα Αποτελέσματα
Οι συμμετέχοντες μαθητές αναμένεται να κατανοήσουν καλύτερα και να εκτιμήσουν την πολιτιστική και γεωγραφική ποικιλομορφία στον κόσμο. Μέσω ψηφιακών παιχνιδιών, οι συμμετέχοντες μαθητές θα βιώσουν μια διασκεδαστική διαδικασία μάθησης και θα ανακαλύψουν τις συνδέσεις μεταξύ διαφορετικών πολιτισμών. Επιπλέον, αναμένεται ότι το έργο θα αυξήσει την ενσυναίσθηση και την κατανόηση μεταξύ των ατόμων και θα ενισχύσει την παγκόσμια συνειδητοποίηση. Ένα άλλο αναμενόμενο αποτέλεσμα είναι ότι οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν τις δεξιότητες κριτικής σκέψης τους και θα προσεγγίσουν τα παγκόσμια ζητήματα από μια πιο συνειδητή προοπτική. Ως αποτέλεσμα, αυτό το έργο στοχεύει να προετοιμάσει το έδαφος για έναν πιο ολοκληρωμένο και ανεκτικό κόσμο, τόσο σε ατομικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο.
ΟΙ ΤΥΧΕΡΟΙ ΤΟΥ 2025
Καλήν Εσπέραν Άρχοντες!!!
Μπήκε ο Δεκέμβριος και μαζί του έφερε την ομορφότερη γιορτή του χρόνου …. τα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!
Aυτά που είχαμε να μάθουμε και να κάνουμε ήταν αμέτρητα!!! Συζητάμε για τη μεγάλη γιορτή και ως είθισται οι εορταστικές μας δραστηριότητες ξεκίνησαν με το ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης και το στολισμό του Χριστουγεννιάτικου δέντρου. Τα χειροποίητα στολίδια από τα χερακια των μαθητών μας αποτελούν πλέον παράδοση. Δεν χάσαμε χρόνο, πιάσαμε κόλλες και ψαλίδια και φτιάξαμε αγιοβασιλιάτικες μπαλίτσες που θα στολίσουν τα κλαδιά του δέντρου μας! Έχετε δει πιο όμορφα στολίδια;
Επί τη ευκαιρία μάθαμε και το Δ, δ του δέντρου μέσα από διάφορες δραστηριότητες. Είδαμε εκπαιδευτικά βίντεο, το γράψαμε με διάφορους τρόπους και χρησιμοποιώντας διαφορετικά μέσα και υλικά, παίξαμε διαδικτυακά παιχνίδια, βρήκαμε λεξούλες που ξεκινούν από τη φωνούλα Δ και κάναμε σχετικό φύλλο εργασίας.
Στη συνέχεια αφού είδαμε σχετικό βίντεο, μιλήσαμε για τα έθιμα των Χριστουγέννων και για το τι συνηθίζουμε να κάνουμε εκέινο το διάστημα. Έπειτα διαβάσαμε την Ιστορία Της Γέννησης Του Ιησού Χριστού. Τα παιδιά έκαναν αναδιήγηση της ιστορίας και σειριοθέτηση των εικόνων σύμφωνα με τη σωστή σειρά των γεγονότων χρησιμοποιώντας εκτυπωμένες εικόνες αλλά και σε παιχνίδι πολυμέσων.
Μιλήσαμε για το Αστέρι της Βηθλεέμ και τους Τρείς Μάγους οι οποίοι φυσικά δεν έκαναν μαγικά αλλά ήταν σοφοί επιστήμονες εκείνης της εποχής. Εϊπαμε για τα δώρα που χάρισαν στον μικρό Ιησού, σμύρνα, λιβάνι και χρυσό και τι αυτά συμβόλιζαν και αποφασίσαμε να κάνουμε ένα πολύ όμορφο κολάζ
Με αφορμή τους Μάγους και τους Βοσκούς, μάθαμε και τον αριθμό 3
Ο Χριστός είναι αγάπη κι αυτό ήρθε να μας διδάξει στη γή, την αληθινή αγάπη και το νοιάξιμο για το συνάνθρωπό μας, την αλληλοβοήθεια, τη συμπαράσταση, τη συμπόνια. Έτσι κι εμείς μάθαμε τη σημασία του να νοιάζεσαι και του να δίνεις μέσα από το υπέροχο παραμύθι ¨Το κόκκινο γιλέκο του μικρού Ρόμπιν”. Ο Ρόμπιν το μικρό σπουργιτάκι μέχρι την παραμονή των Χρστουγέννων είχε μοιράσει και τα 7 χρωματιστά γιλέκα του στα ζωάκια του δάσους που κρύωναν πολύ, μένοντας ο ίδιος χωρίς γιλέκο και χωρίς να μπορεί να ζεσταθεί. Όμως η καλοσύνη πάντα ανταμείβεται κι έτσι ανταμείφθηκε στο τέλος και ο μικρός Ρόμπιν. Αφού διαβάσαμε το παραμύθι τα παιδιά τοποθέτησαν τους ήρωες του παραμυθιού με τη σειρά στην οποία εμφανίστηκαν στην ιστορία και έκαναν αντιστοίχιση με το χρώμα του γιλέκου που χάρισε στο καθένα. Επίσης μέσα από το παραμύθι μάθαμε να μετράμε από το 1 έως το 7 και αντίστροφα.
Τις επόμενες ημέρες ασχοληθήκαμε με την κατασκευή Χριστουγεννιάτικής κάρτας, γράψαμε ευχές για τους αγαπημένους μας και διακοσμήσαμε το σχολείο μας. . Φτιάξαμε μπότες του Άγιου Βασίλη, αστεράκια, ζαχαρωτά, καμπανούλες και διάφορα άλλα στολίδια
Στη διακόσμηση βοήθησαν πολύ και τα παιδιά του ολοήμερου με τις υπέροχες ομαδικές εργασίες τους χρησιμοποιώντας διαφορετικά υλικά και τεχνικές.
Έφτιαξαν καταπληκτικά Χριστουγεννιάτικα δέντρα με βαμμένα ζυμαρικά….
….με τέμπερες και τυπώματα
και άφησαν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους να δημιουργήσει δεντράκια διακοσμημένα με τα πιο περίεργα αντικείμενα…
Φυσικά δεν έλειψε και το παραδοσιακό καραβάκι, γιατί τι νησιώτες είμαστε…
Από τις δραστηριότητές μας δεν έλλειψε φυσικά και ο αγαπημενος Άγιος μικρών και μεγάλων, ο Άγιος Βασίλης. Είπαμε λίγα λόγια για το έργο και τη ζωή του Μέγα Βασιλείου και μάθαμε την ιστορία για το πως προέκυψε η παράδοση για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Βασιλόπιτας. Τα παιδιά επίσης μας είπαν τι δώρο θα ζητήσουν από τον Άγιο Βασίλη και γράψαμε γράμμα. Φτιάξαμε Αγιο Βασίλη να διακοσμήσουμε την ταξη μας και παίξαμε το παιχνίδι “Ντύσε τον Άγιο Βασίλη”
Συνεχίσαμε μαθαίνοντας το γράμμα Α,α του Άγιου Βασίλη, του Αγγέλου, του Αστεριού…
Δε θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στον καλύτερο βοηθό του Άγιου Βασίλη, αυτόν που του φωτίζει το δρομό για να μοιράσει χαρά σε όλα τα παιδιά του πλανήτη. Νομίζω όλοι καταλάβαμε ότι μιλάμε για τον Ρούντολφ το καλόκαρδο ελάφακι!!! Αφού διαβάσαμε το παραμύθι για το πώς ο Ρούντολφ έγινε οδηγός του έλκυθρου, κάναμε σειριοθέτηση σχετικών εικόνων στην παρεούλα και στο τέλος φτιάξαμε στέκες και γίναμε κι εμείς μικροί Ρούντολφ.
Όλο αυτό το διάστημα παίζαμε και πολλά άλλα Χριστουγεννιάτικα παιχνίδια, πάζλ, αινήγματα, διαδικτυακά γλωσσικά παιχνίδια, κλπ…
Ανάμεσα στις οργανωμένες και ελεύθερες δραστηριότητες βρήκαμε χρόνο να κάνουμε πρόβες και να προετοιμαστούμε για το μεγάλο φινάλε … που δεν ήταν άλλο από τη Χριστουγεννιάτικη παράστασή μας!!! Τα παιδιά μας τα έδωσαν όλα και το αποτέλεσμα ήταν καταπληκτικό! Τους άξιζε το πιο δυνατό χειροκρότημα…
Μετά τις χριστουγεννιάτικες διακοπές επιστρέψαμε ανανεωμένοι και υποδεχτήκαμε στην τάξη μας το 2025 μαθαίνοντας να το αναγνωρίζουμε και να το γράφουμε μέσα από παιχνίδια ανασύνθεσης του αριθμού!
Φτιάξαμε κι ένα μαγικό ραβδάκι που θα μας βοηθήσει να εκπληρώσουμε μέσα στον καινούριο χρόνο όλες μας τις επιθυμίες..
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2025 ! ! !
Ο ΑΓΡΙΟΦΩΝΑΡΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ
“Ο Αγριοφωνάρας και τα κάλαντα”
Ευχαριστούμε το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς (ΠΙΟΠ) που διοργάνωσε την εκδήλωση και μας έδωσε την ευκαιρία να απολαύσουμε για ακόμη μια φορά, μια ξεχωριστή διαδραστική παράσταση!
Η Ομάδα Θεάτρου Ανεμόμυλοι παρουσίασε με ευφάνταστο τρόπο μια υπέροχη χριστουγεννιάτική θεατρική παράσταση όπου μέσα από το χιούμορ, τις ανατροπές και τις αγριοφωνάρες ανακαλύψαμε την αξία της φιλίας και της προσφοράς στον άλλον, τα Χριστούγεννα αλλά και κάθε μέρα!!!!
Συγχαρητήρια πολλά στους δυο υπέροχους ηθοποιούς!!!! Περάσαμε τέλεια!!!!
ETwinning Logo “The Universe Through My Child’s Eye”
Και ναι … τα καταφέραμε με τη δική σας υποστήριξη!!!
Είμαστε πολύ χαρούμενοι που το Logo του Νηπιαγωγείο μας θα αποτελέσει το σήμα κατατεθέν του προγράμματος eTwinning που υλοποιούμε φέτος με τίτλο “The Universe Through My Child’s Eye”!!!
Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς και φίλους που μας στήριξαν κι έτσι για μια ακόμα χρονιά (όπως και πέρυσι) το λογότυπο που δημιούργησε το Νηπιαγωγείο μας θα αποτελέσει το σήμα του Ευρωπαϊκού προγράμματος που συμμετέχουμε!!



















































































































































































































































