Το έθιμο του φανού είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας του 6ου Γυμνασίου Κοζάνης. Ευχαριστούμε Θερμά τα μέλη του Συλλόγου της Σκ’ρκας που με χαρά ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του σχολείου μας και με την παρουσία τους εμπλούτισαν την ημέρα της Τσικνοπέμπτης δίνοντας την ευκαιρία σε μαθητές και εκπαιδευτικούς να βιώσουν το έθιμο του φανού. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα και το Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων, όπου για μια ακόμη φορά είναι δίπλα μας στην εκδήλωση του σχολείου μας και πρόσφερε κέρασμα σε όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας. Ευχόμαστε σε όλους Καλή Αποκριά!
ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 6ου Γυμνασίου Κοζάνης εκφράζουμε θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές μας που διακρίθηκαν στη δεύτερη φάση των Διαγωνισμών. Συγκεκριμένα, ο μαθητής της Β΄ τάξης Αριστείδης Μαρινάκης διακρίθηκε στον πανελλήνιο Διαγωνισμό “Ευκλείδης” και θα διαγωνισθεί στη επόμενη φάση του Διαγωνισμού της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, στον Διαγωνισμό “Αρχιμήδης” στις 28 Φεβρουαρίου 2026. Η μαθήτρια της Α΄ τάξης Αφροδίτη Πατεράκη διακρίθηκε στον τοπικό διαγωνισμό του παραρτήματος Ημαθίας “Καραθεοδωρή”. Ευχόμαστε και στους δύο καλή πρόοδο και να έχετε πάντα επιτυχίες!
Συγχαρητήρια στους δύο μαθητές μας, αλλά και σε όλους τους μαθητές που διακρίθηκαν, καθώς επίσης και στις οικογένειές τους που στηρίζουν τη συμμετοχή τους σε διαγωνισμούς και δράσεις που συμβάλλουν στην εξέλιξη του γνωστικού, μαθησιακού και κοινωνικού τους γίγνεσθαι.
ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ 16-2-2026
Ενδοσχολική επιμόρφωση Φιλολόγων του 6ου Γυμνασίου.
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ-ΑΘΗΝΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2026
Από τις 14 έως τις 16 Ιανουαρίου 2026 μαθητές και μαθήτριες του 6ου Γυμνασίου Κοζάνης μαζί με τους συνοδούς εκπαιδευτικούς πραγματοποίησαν την εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα στο πλαίσιο των επισκέψεων σχολείων στη Βουλή.
Η 1η ημέρα, Τετάρτη 14-1-2026 ξεκίνησε με την επίσκεψη στο ΑΤΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ – Ζωολογικό κήπο, όπου μαθητές και μαθήτριες περιηγήθηκαν στο χώρο του ζωολογικού κήπου, θαύμασαν διάφορα ζώα και πουλιά και διασκέδασαν κάνοντας βόλτα στους χώρους του ΑΤΤΙΚΟΥ ΠΑΡΚΟΥ. Η ηλιόλουστη ημέρα έδωσε την ευκαιρία για όμορφες φωτογραφίες θαυμάζοντας την καμηλοπάρδαλη, τα δελφίνια, τα αιλουροειδή, τους ελέφαντες, τα διαφόρων ειδών πουλιά, τα πανέμορφα φλαμίνγκο και πολλά άλλα.
Το βράδυ της 1ης ημέρας παρακολούθησαν τη διασκεδαστική παράσταση “Η ληστεία της συμφοράς” και συνομίλησαν με γνωστούς ηθοποιούς της παράστασης.
Η 2η ημέρα, 15-1-2025 ξεκίνησε με την επίσκεψη στο Βράχο της Ακρόπολης, στη συνέχεια στο Μουσείο της Ακρόπολης όπου μαθητές και μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν την ξενάγηση από τις καταπληκτικές ξεναγούς και να αποκτήσουν γνώσεις και εμπειρίες σχετικά με τη ζωή των Αθηναίων και την εξέλιξη της πόλης της Αθήνας γύρω από την Ακρόπολη και πολλά άλλα.
Ενημερώθηκαν για την καθημερινή ζωή των Αθηναίων, για την πολιτική ζωή και τη μόρφωση, αλλά και γενικότερα απέκτησαν γνώσεις για όλα τα εκπληκτικά ευρήματα που φυλάσσονται στο Μουσείο της Ακρόπολης.
Στη συνέχεια περιηγήθηκαν στο Μοναστηράκι, στην περιοχή της Πλάκας και κατευθύνθηκαν στον Εθνικό κήπο, όπου ξεκουράστηκαν, για να συνεχίσουν προς τη Βουλή για την καθιερωμένη επίσκεψη στο χώρο της Βουλής και στο Σύνταγμα. Μας υποδέχτηκαν οι βουλευτές του τόπου μας, κα Βέττα και κ. Κωνσταντινίδης, οι οποίοι μίλησαν στους μαθητές και τις μαθήτριες για το έργο και τις αρμοδιότητές τους και για διάφορες διαδικασίες της Βουλής. Κατόπιν, οι μαθητές επισκέφτηκαν το μουσειακό χώρο της Βουλής, θαύμασαν τα εκθέματα, άκουσαν την ξενάγηση από τους υπευθύνους και το κυριότερο, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από τα θεωρία ζωντανά τμήμα της ημερήσιας συνεδρίασης της Βουλής. Οι εμπειρίες και η γνώσεις που απέκτησαν θα τους ακολουθούν στις επιλογές τους ως μέλη της κοινωνίας.
Το βράδυ της 2ης ημέρας μαθητές/μαθήτριες και εκπαιδευτικοί διασκέδασαν σε ταβέρνα με ζωντανή μουσική “Στου Ψυρρή”. Έτσι έκλεισε η 2η ημέρα της εκδρομής στην Αθήνα.
Το επόμενο πρωί, 3η ημέρα εκδρομής και ημέρα επιστροφής, μετά την αποχώρηση από το ξενοδοχείο, πραγματοποίησαν βόλτα σε γνωστό εμπορικό κέντρο και τέλος πήραν το δρόμο της επιστροφής. Οι εκπαιδευτικές δράσεις στο πλαίσιο επισκέψεων σχολείων στη Βουλή, όπως και κάθε είδους εκπαιδευτική ή διδακτική εκδρομή/επίσκεψη, παρέχει σε μαθητές και μαθήτριες ευκαιρίες για γνώση, εμπειρίες και διασκέδαση, ώστε να αναπτύσσουν τις ικανότητες και δεξιότητές τους και να αποκτήσουν κριτική ικανότητα στις περεταίρω επιλογές τους. Σε όλα τα παραπάνω αρωγοί πάντα είναι οι εκπαιδευτικοί τους και η Διεύθυνση του σχολείου.
Ένας πολύτιμος εμπλουτισμός για τη σχολική μας βιβλιοθήκη.
Το 6ο Γυμνάσιο Κοζάνης εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς την κυρία Τάσα Σιόμου για την πολύτιμη συμβολή της στον εμπλουτισμό της σχολικής βιβλιοθήκης του σχολείου μας. Η δωρεά 78 τευχών λογοτεχνικών περιοδικών με ευρεία θεματική κάλυψη ενισχύει ουσιαστικά τη φιλαναγνωσία, προσφέροντας στους μαθητές και τις μαθήτριές μας τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με αυθεντικό λογοτεχνικό υλικό και να ανακαλύψουν έργα που ανταποκρίνονται στα ενδιαφέροντά τους.
Επιτυχία μαθητών και μαθητριών του 6ου Γυμνασίου Κοζάνης σε Διαγωνισμούς Μαθηματικών
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 6ου Γυμνασίου Κοζάνης εκφράζουμε θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας, οι οποίοι διακρίθηκαν στον 86ο Πανελλήνιο Μαθηματικό Διαγωνισμό “ΘΑΛΗΣ” της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας και στον 17ο Διαγωνισμό “ΥΠΑΤΙΑ” του παραρτήματος Ε.Μ.Ε. Ημαθίας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες που διακρίθηκαν είναι οι εξής:
Β΄ Γυμνασίου Διαγωνισμός “ΘΑΛΗΣ”
- Θεοφάνους Αχιλλέας
- Μαρινάκης Αριστείδης
- Παπαλάμπρου Ιωάννης
- Σιταρίδου Φωτεινή
Α΄ Γυμνασίου Διαγωνισμός “ΥΠΑΤΙΑ”
- Μπόμπας Άγγελος – Μιχαήλ
- Νακόπουλος Αντώνης
- Παγούνης Ζήσης
- Παπακωνσταντίνου Ευαγγελία
- Πατεράκη Αφροδίτη
Οι παραπάνω μαθητές και μαθήτριες θα συμμετέχουν στην επόμενη φάση των Διαγωνισμών, η οποία είναι ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός “ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ” της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας και για την Α΄ Γυμνασίου ο Διαγωνισμός “ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ” του παραρτήματος Ε.ΜΕ. Ημαθίας που θα διεξαχθούν στις 17 Ιανουαρίου 2026 στο 6ο Γυμνάσιο Κοζάνης. Ευχόμαστε καλή επιτυχία!
Χριστούγεννα στο 6ο Γυμνάσιο Κοζάνης.
Τα Χριστούγεννα στο 6ο Γυμνάσιο, όπως κάθε χρόνο, συνοδεύτηκαν από ευλάβεια και χαρούμενη διάθεση!
Τη Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2025, η μαθητική κοινότητα του σχολείου προετοιμάστηκε, με την παράδοση του Υψώματος για την Θεία Λειτουργία της Τρίτη, με άρτους, κρασί, λάδι και τα δίπτυχα των προσευχών ζώντων και κεκοιμημένων της ευρύτερης οικογένειας του σχολείου μας, στην εκκλησία της ενορίας μας, στον Ιερό Ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος.
Την Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025, προπαραμονή Χριστουγέννων, παρακολούθησαν τη Θεία Λειτουργία στην Εκκλησία, με τον ιερέα, Πατέρα Νεκτάριο Μπίσκα.
Τα παιδιά είπαν τα πρώτα κάλαντα για την γέννηση του Χριστού στην Εκκλησία, με τον υπέροχο αυθορμητισμό τους! Και στη συνέχεια στη γειτονιά του 6ου Γυμνασίου!
Η όμορφη γιορτινή ατμόσφαιρα έκλεισε με τη χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας, που προετοίμασαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β3 με την καθοδήγηση της κυρίας Σέβης Κωνσταντινίδου και της κυρίας Ματίνας Μιχαηλίδου!
Καλές γιορτές σε όλο τον κόσμο!
Δράσεις ευαισθητοποίησης των μαθητών-τριών του 6ου Γυμνασίου για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία.
Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (3 Δεκεμβρίου) στοχεύει στην προώθηση και την κινητοποίηση σε θέματα αναπηρίας. Με αφορμή τη συγκεκριμένη μέρα, όπως κάθε χρόνο, εντάχθηκαν στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου μας δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών-τριών όλων των τάξεων.
Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου υποδεχθήκαμε διεπιστημονική ομάδα της “Σύμπλευσης” Κοζάνης. Τα παιδιά της Γ’ Γυμνασίου συμμετείχαν σε βιωματικά παιχνίδια, δημιουργικές ασκήσεις και συζητήσεις, μέσα από τις οποίες αντιλήφθηκαν τις ανάγκες και τις δυνατότητες που συνοδεύουν κάθε μορφή αναπηρίας.
Την Τρίτη 9 Δεκεμβρίου ομάδα, αποτελούμενη από Ψυχολόγο και Κοινωνικό Λειτουργό του Κέντρου “Κιβωτός” επισκέφθηκε το σχολείο μας με δράσεις ευαισθητοποίησης των μαθητών και των μαθητριών της Α’ Τάξης.
Ευχαριστούμε τη “Σύμπλευση” και την “Κιβωτό” για την ανταπόκριση στην πρόσκληση του σχολείου μας και για την ολιστική προσέγγιση του θέματος, που είχε ως αποτέλεσμα την ενεργό εμπλοκή και την αφύπνιση των μαθητών/τριών μας.
































































