Δημοσιεύθηκε στην Σχολικές Γιορτές

Παρέλαση: 25η Μαρτίου 2025

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας τίμησαν την ημέρα αυτή κι έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό στην μαθητική παρέλαση αλλά και στην παρουσίαση των παραδοσιακών χορών στην πλατεία της Κοζάνης. Τα παιδιά χόρεψαν χορούς από διάφορα μέρη της Ελλάδας. Ζαγοριανός, Ζαγορίσιος, Συρτός Μακεδονίας, Τσάμικος, Λεβέντικος ή Λυτός, Δεντρίτσι, Ικαριώτικος, Κότσαρι, Καρσιλαμάς Μ. Ασίας ήταν οι χοροί που παρουσιάστηκαν ενώ η παρουσίαση έκλεισε με το Έντεκα της Κοζάνης.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που εκπροσώπησαν το σχολείο μας την σημαντική αυτή ημέρα! Συγχαρητήρια στην καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας, Σοφία Καλαμάρα, για τη συνολική εμψύχωση! Η χαρούμενη συμμετοχή των παιδιών αποτελεί την καλύτερη επιβράβευση όλης της προσπάθειας.

Οι φωτογραφίες και τα videos ανήκουν στους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας.

 

 

482964442 1690865528134525 3524812650303465868 n

 

Δημοσιεύθηκε στην Σχολικές Γιορτές

Γιορτή: 25η Μαρτίου 2025

Πέρασαν περίπου δυο αιώνες από τότε που οι Έλληνες αποφάσισαν να διεκδικήσουν την ανεξαρτησία τους. Στη σημερινή γιορτή του σχολείου μας, μέρα μνήμης και εθνικής συνείδησης, προσεγγίσαμε το νόημα της επετείου μέσα από κείμενα, εικόνες και τραγούδια. Τη γενική επιμέλεια της γιορτής ανέλαβε η φιλόλογος του Γυμνασίου μας, Ελένη Παπαδοπούλου, η οποία όρισε το πλαίσιο προσέγγισης των γεγονότων μέσα από τα αρχεία των περιηγητών.

Η μουσικός του σχολείου μας, Ματίνα Μιχαηλίδου, διεύθυνε τη χορωδία μας και επέλεξε τα μουσικά κομμάτια της γιορτής. Μαθητές και μαθήτριες τραγούδησαν, διάβασαν κείμενα και μετέφεραν με επιτυχία το κλίμα των ημερών εκείνων.

Η υπεύθυνη της γιορτής, κα Ελένη Παπαδοπούλου, μας είπε:

“Η 25η Μαρτίου, εκτός από ημέρα εθνικής μνήμης είναι και ημέρα μεγάλης θρησκευτικής γιορτής, του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, αφού τότε η Παναγία έλαβε το χαρμόσυνο μήνυμα από τον Αρχάγγελο Γαβριήλ ότι θα φέρει στον κόσμο το λυτρωτή της ανθρωπότητας. Στη γιορτή της 25ης στο σχολείο μας έγινε αφιέρωμα στους περιηγητές στον ελληνικό χώρο τα προεπαναστατικά χρόνια αλλά και τα χρόνια της επανάστασης. Αυτόπτες και αυτήκοοι μάρτυρες δίνουν συναρπαστικές περιγραφές για γεγονότα και πράγματα που αποτελούν ιστορικά τεκμήρια. Οι περισσότεροι διαπίστωσαν το άγριο πάθος των Ελλήνων για ελευθερία, τη συμβίωσή τους με το δυνάστη, το ανήσυχο και εφευρετικό τους πνεύμα και την καρτερία τους. Στα οδοιπορικά των δύο πρώτων δεκαετιών του 19ου αιώνα προβάλλει ολοζώντανος ο ελληνισμός που προπαρασκεύασε και πραγμάτωσε το Εικοσιένα. Οι ταξιδιώτες απεικονίζουν την ελληνική κοινωνία σε πολιτείες και χωριά, σε βουνά, σε κάμπους και νησιά, τον καθημερινό βίο στον αγρό, στο εργαστήρι, στο μαγαζί, στο καράβι. Σημειώνουν όσα βλέπουν και ακούνε για τον πολιτιστικό επίπεδο του λαού, για τα σχολεία και τους δασκάλους, για τα βιβλία, για τους ναυτικούς. Καταγράφουν τα ήθη και τα έθιμα των Ελλήνων. Τα ταξιδιωτικά κείμενα διαφύλαξαν στοιχεία άγνωστα από άλλη πηγή, περιστατικά που συμπληρώνουν την ιστορία της εποχής”.

Το φωτογραφικό υλικό ανήκει στους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας.

Παρατίθεται μέρος της παρουσίασης.

483202366 525977040204172 8538961828100678786 n 1

486647991 2931089453735188 7660652381927846798 n 1

 

viber image 2025 03 24 14 13 42 982

 

viber image 2025 03 24 16 27 49 432 486168685 2931088237068643 4155977519679305458 n

486168531 2931090180401782 773721584908218797 n486470500 2931089977068469 8205414111810127832 n

 

486117355 2931087800402020 5975245329592170393 n

 

486226702 2931087860402014 4113456861522640351 n

 

486168685 2931088237068643 4155977519679305458 n 1    486610818 2931091030401697 7776781461882333945 n

 

485769407 2931092397068227 115579653361789546 n

 

 

viber image 2025 03 24 16 47 58 179

 

 

486253284 2931093087068158 1919980080275858889 n

 



Λήψη αρχείου

 

Δημοσιεύθηκε στην Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών

Ενδοσχολική Επιμόρφωση: Διαχείριση τάξης

Ένας από τους άξονες που επιλέχτηκε στο σχολείο μας, όσο αφορά την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, είναι η Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις με κύριο δείκτη τη Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε ενδοσχολικές επιμορφώσεις. Μέσα στο πλαίσιο αυτό ο καθηγητής του σχολείου μας Δημήτρης Κουβάς προχώρησε σε μια παρουσίαση βασικών αρχών στη διαχείριση της τάξης εστιάζοντας σε μια ιδιαίτερη πτυχή διαταραχής, της εναντιωματικής-προκλητικής διαταραχής μαθητή.

Η εισήγησή του με τη μορφή ενός μικρού εργαστηρίου έδωσε τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να κατανοήσουν βασικά στοιχεία του θέματος, να προβληματιστούν και να συμμετέχουν ενεργά στη συζήτηση που ακολούθησε.

Ευχαριστίες στον συνάδερφο κ. Δημήτριο Κουβά για την εμπεριστατωμένη παρουσίαση του θέματος.

Ακολουθούν ενδεικτικές διαφάνειες της παρουσίασης και φωτογραφίες της επιμόρφωσης.

Το φωτογραφικό υλικό ανήκει στους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας.

 

 

viber image 2025 03 30 10 29 53 440

viber image 2025 03 30 10 29 56 530 viber image 2025 03 30 10 29 56 571 viber image 2025 03 30 10 29 59 353 viber image 2025 03 30 10 30 01 078 viber image 2025 03 30 10 30 01 137 viber image 2025 03 30 10 30 01 170

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις

24-03-25 Από σήμερα, 24/3 έως και τις 7/4, οι αιτήσεις για εισαγωγή στα Πρότυπα, στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία, στα Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία και στα Πειραματικά Σχολεία

https://www.minedu.gov.gr/news/61061-24-03-25-apo-simera-24-3-eos-kai-tis-7-4-oi-aitiseis-gia-eisagogi-sta-protypa-sta-dimosia-onaseia-sxoleia-sta-protypa-ekklisiastika-sxoleia-kai-sta-peiramatika-sxoleia

 

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία

Ενημερωτική τηλεδιάσκεψη των ΔΗΜ.Ω.Σ. για την διαδικασία διενέργειας των εξετάσεων που θα διεξαχθούν στις 4 Μαΐου 2025

Την Τετάρτη 26-3-25 και ώρα 16:00μ.μ. θα πραγματοποιηθεί ενημερωτική τηλεδιάσκεψη σχετικά με τη διαδικασία διενέργειας των εξετάσεων που θα διεξαχθούν στις 4 Μαΐου 2025 για την εισαγωγή των μαθητών στην Α΄  Γυμνασίου και Α΄ Λυκείου των ΔΗΜ.Ω.Σ..

Πληροφορίες σχετικές με τη διεξαγωγή της τηλεδιάσκεψης, τη λειτουργία (ΦΕΚ 18175_ ΔΗΜΩΣ) των ΔΗΜΩΣ και τη διεξαγωγή των εξετάσεων παρουσιάζονται στα παρακάτω συνημμένα έγγραφα.



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Δημοσιεύθηκε στην Δράσεις, Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών, Προγράμματα αγωγής υγείας

Αδερφοποίηση σχολείων

Μέσα στο πλαίσιο του προγράμματος “Σύν+γχώρεση: Δύναμη ή Αδυναμία”, έγινε αδερφοποίηση ανάμεσα στο 6ο Γυμνάσιο Κοζάνης και στο 2ο Γυμνάσιο Καλαμπάκας. Τα παιδιά του προγράμματος της Καλαμπάκας επισκέφτηκαν το σχολείο μας και συμμετείχαν από κοινού σε δράσεις με βάση τους στόχους του προγράμματός μας. Αρχικώς, έγιναν παιχνίδια γνωριμίας στον προαύλειο χώρο του σχολείου, όπου μαθητές, μαθήτριες και οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί των δυο προγραμμάτων ενήργησαν από κοινού σε συμμετοχικές δράσεις.

Στη συνέχεια, ακολούθησε κοινή δράση δημιουργίας παζλ με θέμα τη συγχώρεση και τη συνύπαρξη όλων μέσα στον ίδιο χώρο και με τίτλο “Έλα κι εσύ, έχει χώρο”. Ακολούθησε επίδειξη, ενημέρωση και επιμόρφωση πάνω στα αρχαία μουσικά όργανα, τα οποία βρίσκονταν την περίοδο εκείνη στο σχολείο μας, δανεισμένα από το Μουσείο της Ακρόπολης.

Το τελευταίο μέρος της αδερφοποίησης περιλάμβανε επίσκεψη στην Κοβεντάρειο Βιβλιοθήκη της Κοζάνης, στο Λαογραφικό Μουσείο της πόλης και στον Ι.Ν Αγίου Νικολάου, όπου ξεναγηθήκαμε από τον ιερέα του Ναού.

Η δράση ολοκληρώθηκε με ελεύθερη ώρα για τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς των δυο σχολείων. Υπεύθυνη του προγράμματος στην Κοζάνη είναι η Σεβαστή Κωνσταντινίδου, με συνεργάτες την Ματίνα Μιχαηλίδου και την  Σοφία Καλαμάρα. Από την πλευρά του 2ου Γυμνασίου Καλαμπάκας υπεύθυνη είναι η Ειρήνη Παρασκευοπούλου. Στην εκδρομή παρευρέθηκε και η Υποδιευθύντρια του σχολείου, η Φανή Αποστολίνα.

 

viber image 2025 03 22 10 57 15 613viber image 2025 03 22 10 57 15 814487778961 122213000720084374 3266997949709598397 n

 

viber image 2025 03 22 10 57 15 534viber image 2025 03 22 10 57 15 711

 

b8e07da5 d6d1 415b a6ee b5dcabe15fed

Δημοσιεύθηκε στην Δράσεις, Προγράμματα αγωγής υγείας

Εικαστική αποτύπωση της έννοιας της Συγχώρησης και της Συνύπαρξης

Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος του 6ου Γυμνασίου Κοζάνης “Συν-χώρηση: Δύναμη ή Αδυναμία”
με υπεύθυνη την εκπαιδευτικό Κωνσταντινίδου Σεβαστή και μέλη την Μιχαηλίδου Ματίνα και την Καλαμάρα Σοφία, πραγματοποιήθηκε ένα πρωτότυπο βιωματικό εργαστήριο, με πρωτοβουλία της εκπαιδευτικού Καλαμάρας Σοφίας, συντονίστριας της σχολικής δράσης: Ήχος, Χρώμα, Κίνηση και Λόγος.
Το κοινό έργο αποτελεί μια συμμετοχική δημιουργία, με στόχο την εικαστική απόδοση της “Συγχώρησης” με τον τίτλο: “Διά της Συν-χώρησης στην Συν-ύπαρξη”.

Το πρόγραμμα “Συν-χώρηση: Δύναμη ή Αδυναμία” εντάσσεται στο Καινοτόμο Πρόγραμμα “Σύγκρουση και Συνύπαρξη: Εκπαίδευση στη Συγχώρηση”,  εφαρμόζεται παγκοσμίως από παιδαγωγούς και έχει σχεδιαστεί ειδικά για τα ελληνικά σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Wisconsin-Μadison στις Η.Π.Α. και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

1

Έτσι μέσα από τον απελευθερωτικό τρόπο έκφρασης συναισθημάτων και σκέψεων, όπως είναι αυτός της τέχνης,
αποτυπώθηκε, αρχικά εξωτερικά στο σχολείο, η εικαστική απόδοση της Συν-χώρησης στον περίβολο του 6ου Γυμνασίου Κοζάνης, μέσα από ένα τεράστιο street-art έργο, θέλοντας να μεταφέρει στην ευρύτερη κοινωνία το μήνυμα:

“Όλοι μπορούμε να συνυπάρξουμε δίνοντας “Χώρο” ο Ένας στον Άλλον, όπως ακριβώς στο εικαστικό έργο αποδίδεται η αρμονική συνύπαρξη διαφορετικών σχημάτων και χρωμάτων, σε ένα όμως αρμονικό πλαίσιο αλληλοσυμπλήρωσης.

2 3 4

 

 

 

 

 

 

Έτσι, η “Συν-χώρηση” του διαφορετικού μπορεί και δημιουργεί μια όμορφη “Συν-ύπαρξη” για όλους.

Το ιδιαίτερο αυτό μήνυμα αποτυπώθηκε εικαστικά και εσωτερικά του σχολείου, σε μια συμβολική επιλογή, στην πόρτα της Βιβλιοθήκης, δηλαδή στον χώρο όπου το ανθρώπινο πνεύμα “αναζητά”

 

6 16 1

 

Για τον λόγο αυτό κάθε διαφορετικό κομμάτι του έργου αντιστοιχεί στον καθένα που συμμετέχει μεν διαφορετικά, συμβάλλει δε συλλογικά σε έναν κοινό στόχο. Το κάθε διαφορετικό τμήμα του έργου συμβολίζει τη μοναδική ύπαρξη του Εγώ μας, το οποίο διά της Συν-χώρησης, δηλαδή δίνοντας “Χώρο” στην παρουσία του Άλλου, δημιουργεί μια όμορφη Συν-ύπαρξη.

7 8

 

Στην εικαστική απόδοση του μηνύματος αυτού συμμετείχαν:

Α) Οι μαθητές και μαθήτριες του 6ου Γυμνασίου Κοζάνης:

  1. Αραπίδης Αθανάσιος
  2. Γαρυφάλλου Χρήστος
  3. Γκόγκος Λάζαρος
  4. Γώγος Χρήστος
  5. Δεμερτζίδης Πέτρος
  6. Ιωαννίδου Βασιλική
  7. Ιωσηφίδης Αναστάσιος
  8. Καβουρίδου Ιωάννα
  9. Κόλα Ραφαέλ
  10. Ματιάνη Λυδία
  11. Μιχαηλίδης Στέφανος
  12. Μόσχου Βάγια
  13. Μπαγκέα Λυδία-Δέσποινα
  14. Παπαδοπούλου Γεωργία
  15. Παπαλάμπρου Ιωάννης
  16. Προδρομίδου Βασιλική
  17. Σιταρίδου Φωτεινή
  18. Τσιομπασίδης Βασίλειος
  19. Τσιφτσή Ανδριάνα
  20. Ποτουγλίδης Κυριάκος
  21. Μαρινάκης Αριστείδης

 

10 11 12

 

Β) Συμβολικά δύο από τους μαθητές του 2ου Γυμνασίου Καλαμπάκας και η υπεύθυνη του προγράμματος Ειρήνη Παρασκευοπούλου με την Υποδιευθύντρια του σχολείου της Φανή Αποστολίνα.

 

13 14

15

 

Γ) Η υπεύθυνη του προγράμματος για το 6ο Γυμνάσιο Κοζάνης Κωνσταντινίδου Σεβαστή και οι συνεργαζόμενες εκπαιδευτικοί: Μιχαηλίδου Ματίνα και Καλαμάρα Σοφία

17

 

Δ) Ο Σύμβουλος Παιδαγωγικής Ευθύνης του 6ου Γυμνασίου Παπαβασιλείου Αθανάσιος, και η Διευθύντρια του σχολείου Σταθοπούλου Νικολέτα.

18

 

Ε) Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 6ου Γυμνασίου Κοζάνης, με την οικονομική συμπαράσταση του οποίου ολοκληρώθηκε τόσο το street art έργο στον περίβολο του σχολείου, όσο και αυτό στην πόρτα της βιβλιοθήκης του.

Τέλος, η αναμνηστική φωτογραφία με τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς του προγράμματος  των δυο σχολείων στον τοίχο του 6ου Γυμνασίου Κοζάνης, με εικαστικό μήνυμα: “Δια της Συν-χώρησης στη Συν-ύπαρξη”, σε μια συμβολική και ουσιαστική ανθρώπινη αλυσίδα αδελφοποίησης.


20

Σοφία Καλαμάρα

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία

ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΓΕΡΜΑΝΟΦΩΝΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

Η Τοπική Επιτροπή του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Γερμανικής γλώσσας της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης διοργανώνει από 27 Μαρτίου έως και 5 Απριλίου Φεστιβάλ Γερμανόφωνου Κινηματογράφου στην Κοζάνη, στην Πτολεμαΐδα, στο Γυμνάσιο Αναρράχης-Εμπορίου και στο Βόιο. Οι ταινίες είναι υποτιτλισμένες στην Ελληνική γλώσσα και η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους/ες.

Στο πλαίσιο της δράσης αυτής θα προβληθούν επιπλέον ταινίες για παιδιά σε πρωινές ώρες, έτσι ώστε να υπάρχει η δυνατότητα να τις παρακολουθήσουν ολόκληρες τάξεις μαζί με τον/την εκπαιδευτικό Γερμανικής γλώσσας στο πλαίσιο διδακτικής επίσκεψης με τη σύμφωνη γνώμη των γονέων και κηδεμόνωντων μαθητών/τριών. Η δράση αυτή προσφέρει την ευκαιρία μέσα από τις ταινίες να έρθουν οι μαθητές/τριες σε επαφή με τον γερμανικό πολιτισμό, να τον γνωρίσουν καλύτερα εμπλουτίζοντας τις γνώσεις τους σχετικά με αυτόν και να αναπτύξουν διαπολιτισμική συνείδηση.
Η δράση υλοποιείται με την υποστήριξη του Ινστιτούτου Γκαίτε, του Γενικού Προξενείου της  Γερμανίας, του Ινστιτούτου ÖSD της Αυστρίας στην Ελλάδα, του Δήμου Εορδαίας, του ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης, των εκδοτικών οίκων Καραμπάτος και Κουναλάκη, καθώς και άλλων τοπικών φορέων.

Όλες οι πληροφορίες σχετικά με το Φεστιβάλ Γερμανόφωνου Κινηματογράφου αναφορικά με τις ημέρες προβολής, τις ώρες καιτους χώρους προβολής, βρίσκονται στο επισυναπτόμενο Πρόγραμμα και στην Αφίσα που ακολουθούν παρακάτω:



Λήψη αρχείου

ΑΦΙΣΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΓΕΡΜΑΝΟΦΩΝΟΥ ΚΙΝΗΜΑΡΤΟΓΡΑΦΟΥ 1

 

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικές εκδρομές, Χωρίς κατηγορία

Εκδρομή στο “Βιβλιολογείον”, Φλώρινα

Για να φτάσει στα μαγικά «κλικ» του υπολογιστή, ο άνθρωπος έδωσε ένα μεγάλο αγώνα να εκφραστεί και να επικοινωνήσει γραπτώς. Το βιβλίο, λοιπόν, δεν είναι ένα αδιάφορο, κοινό καθημερινό αντικείμενο αλλά ένα από σημαντικότερα δημιουργήματα του ανθρώπινου πολιτισμού, που μόνο σεβασμός και εκτίμηση του αξίζει.
Μια μοναδική εμπειρία χειροκίνητης βιβλιοδεσίας αποκόμισαν οι μαθητές και μαθήτριες των δύο προγραμμάτων του 6ου Γυμνασίου Κοζάνης στη Φλώρινα, στο χώρο του Βιβλιολογείου, το οποίο αποτελείται από δύο υποεργαστήρια: ένα τυπογραφείο και ένα βιβλιοδετείο. Γιατί το βιβλίο για να δημιουργηθεί θέλει και τις τέχνες του! Σ΄ αυτά, οι φοιτητές τυπώνουν και βιβλιοδετούν τα δικά τους χειροποίητα βιβλία, όπως ακριβώς γίνονταν για πάρα πολλούς αιώνες πριν την σημερινή ταχύτατη βιομηχανική παραγωγή τους.

Ευχαριστούμε ιδιαίτερα το Εργαστήριο Αγωγής για το Βιβλίο “Βιβλιολογείον” της Σχολής Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας , την εξαίρετη Διδάσκουσα Έφη Παπαγεωργίου, ΕΔΙΠ Βιβλιολογίας ΣΚΑΕΠ/ΠΔΜ, καθώς και τον ταλαντούχο Τυπογράφο Γρηγόρη Αλεξίου.

Η δράση οργανώθηκε μέσα στο πλαίσιο της συνεργασίας δυο πολιτιστικών προγραμμάτων του σχολείου μας: “Η Τέχνη μέσα και έξω από το σχολείο ” και “Οι Θησαυροί της ελληνικής γης ” από τους υπεύθυνους καθηγητές Χατζηγεωργιάδη Γιώργο, Κυριάκου Ελένη, Ζέρβα Γεωργία, Βογιατζή Χρήστο και Παρδαλό Νίκο.

 

Κείμενο: Κυριάκου Ελένη

Φωτογραφικό υλικό: υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί

Δημοσιεύθηκε στην Δράσεις

Το 6ο Γυμνάσιο Κοζάνης σε Διεθνές Μαθητικό Συνέδριο στην Πάδοβα της Ιταλίας!

εικόνα Viber 2025 03 13 13 13 34 882εικόνα Viber 2025 03 13 10 17 18 172

εικόνα Viber 2025 03 08 17 34 35 058εικόνα Viber 2025 03 13 13 15 03 582

Μια μοναδική εμπειρία έζησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες που συμμετείχαν  στο 4ο Διεθνές Μαθητικό Συνέδριο της ELEMASYN στην περιοχή του Βένετο της Ιταλίας (6-10 Μαρτίου 2025), όπου είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν τις εργασίες τους, να παρακολουθήσουν τις δημιουργίες άλλων σχολείων, να επικοινωνήσουν και να ανταλλάξουν τις εμπειρίες τους. Κεντρικός άξονας της θεματολογίας του συνεδρίου ήταν η Πολιτιστική Κληρονομιά, τα υλικά και άυλα στοιχεία από τον χώρο του πολιτισμού, του περιβάλλοντος και της επιστήμης. Ένα από τα θέματα που συμπεριλαμβάνονταν και κέντρισε το ενδιαφέρον των μαθητών και των μαθητριών του σχολείου μας ήταν τα Γεωπάρκα, οι γεωγραφικές περιοχές γεωλογικού και βιολογικού ενδιαφέροντος, ως φορείς Πολιτιστικής Κληρονομιάς, ως παράγοντες Αειφόρου Ανάπτυξης και ως αναγκαία συνθήκη Προστασίας από την Κλιματική Κρίση.

εικόνα Viber 2025 03 13 10 16 01 653εικόνα Viber 2025 03 13 10 16 03 183

εικόνα Viber 2025 03 13 13 12 39 167εικόνα Viber 2025 03 13 10 16 02 113

εικόνα Viber 2025 03 13 10 16 05 28511εικόνα Viber 2025 03 13 10 16 02 735

Με αφορμή αυτή τη θεματική, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν με δύο εργασίες, μία αφίσα και μία κατασκευή με έναν κοινό στόχο: rην ανάδειξη του Γεωπάρκου Γρεβενών Κοζάνης “Τηθύς”, ενός από τα 6 αναγνωρισμένα Γεωπάρκα της Ελλάδας που έχουν ενταχθεί στον χάρτη Παγκόσμιων Γεωπάρκων της UNESCO, το οποίο φιλοξενεί έναν μεγάλο αριθμό γεω-σημείων που είναι γνωστά για τη σπανιότητα και την απαράμιλλη ομορφιά τους, καθώς και για την εκπαιδευτική και επιστημονική τους αξία.

Στην αφίσα, αποφάσισαν να σχεδιάσουν έναν χάρτη του γεωπάρκου και ζωγράφισαν εξαιρετικές εικόνες, τις οποίες εμπνεύστηκαν από τις  δεκαεννιά περιοχές γεωκληρονομιάς. Όσον αφορά την κατασκευή, δημιούργησαν έναν διαδραστικό χάρτη στο google maps και για κάθε μία περιοχή ενδιαφέροντος συγκέντρωσαν πληροφορίες, τις οποίες μπορεί να διαβάσει ο χρήστης της εφαρμογής πατώντας πάνω στις “πινέζες” του χάρτη.

εικόνα Viber 2025 03 08 17 26 36 906εικόνα Viber 2025 03 13 10 16 04 714εικόνα Viber 2025 03 08 18 41 24 188εικόνα Viber 2025 03 08 18 41 21 996

        εικόνα Viber 2025 03 13 10 17 20 011εικόνα Viber 2025 03 13 10 17 20 834

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα την κυρία Μπατσή, υπεύθυνη του Γεωπάρκου που μας βοήθησε να γνωρίσουμε το Γεωπάρκο με την  παρουσίασή της στο σχολείο και συνέβαλε στη δημιουργία του διαδραστικού χάρτη και στον εμπλουτισμό του με σχετικά βίντεο.

εικόνα Viber 2025 03 13 12 31 34 534 εικόνα Viber 2025 03 13 12 31 35 994

Ευχαριστούμε, επίσης, την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας για τη χορηγία των μπλουζών που φορούσαν οι μαθητές/τριες και οι συνοδοί εκπαιδευτικοί κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου.

εικόνα Viber 2025 03 08 17 36 44 575εικόνα Viber 2025 03 08 17 36 46 224

Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τον κύριο Αθανάσιο Παπαβασιλείου, Σύμβουλο Παιδαγωγικής Ευθύνης του σχολείου μας για τη συμβολή του στην επιτυχία της εκπαιδευτικής εκδρομής με την συμμετοχή του στην παιδαγωγική ομάδα των συνοδών εκπαιδευτικών.

Τέλος, ευχαριστούμε και συγχαίρουμε θερμά τους συμμετέχοντες μαθητές και τις συμμετέχουσες μαθήτριες του σχολείου μας: Αμοιρίδου Ευαγγελία, Βαγγέλης Λευτέρης,  Βαντσιώτης Αναστάσης, Γαβριηλίδου Αναστασία, Γκόγκος Ηλίας, Δάλλα Αναστασία, Δεμερτζίδης Θάνος, Δεμερτζίδου Ζωή, Ζυμπά Πηνελόπη, Καλογερίδη Αναστασία, Κανελλόπουλος Γιάννης, Καννάς Κωνσταντίνος, Καπρίνη Ελένη, Καρακίτσιος Αντώνης, Καραμάρκου Μαριλένα, Κεντεποζίδου Βασιλική, Κουμασίδης Γιάννης, Κουρούς Ηλίας, Λαμπαδάς Γιώργος, Μαλλούς Γιώργος, Μαντζιάρη Ελευθερία, Μαρινάκη Αριάδνη, Μαρινάκης Αριστείδης, Μαυρόπουλος Θεόδωρος-Μάριος, Μπαγκατζούνη Ουρανία, Μπουχάρα Βασιλική, Παγούνη Μαρία, Παλασίδης Χαράλαμπος, Παφύλη Μαρίνα, Πηλιανίδης Κωνσταντίνος, Σαράφα Αθανασία, Σπαχίδου Κιυριακή, Στόκκος Σταύρος, Σωτηριάδου Θωμαϊς, Τσακμάκη Αναστασία, Τσιάρα Μαριάννα, Τσιάρας Κωνσταντίνος, Τσιομπασίδης Βασίλης, Χατζημιχαηλίδου Σοφία, Χρυσοστομίδου Δώρα, Φλώρος Κωνσταντίνος, Ψωμιάδου Άννα, Ψωμιάδου Μαρία.

Η παιδαγωγική ομάδα των συνοδών εκπαιδευτικών: Σταθοπούλου Νικολέτα, Μιχαηλίδου Μαρία, Χαριτίδου Ελένη, Πουλιόπουλος Ηλίας.