Εκδήλωση: “Επιπτώσεις στην ψυχική υγεία των μαθητών από την έκθεση σε οθόνες, κινητά και social media”
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 6ου Γυμνασίου Κοζάνης καλεί όλη την Σχολική Κοινότητα – Εκπαιδευτικούς, Μαθητές, Φίλους, Γονείς και Κηδεμόνες – αλλά και την ευρύτερη εκπαιδευτική και τοπική κοινότητα, να παρευρεθούν στην επίκαιρη ομιλία πάνω στο σοβαρό ζήτημα των επιπτώσεων στην ψυχική υγεία των μαθητών από την έκθεση σε οθόνες, κινητά και social media. Η ενημέρωση είναι σημαντική, ώστε να μπορέσουμε όλοι μαζί να προσφέρουμε ένα καλύτερο πλαίσιο ανάπτυξης στα παιδιά μας.
Η εκδήλωση – ενημέρωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2024, στις 17:30, στο Αμφιθέατρο της Κοβεντάρειου Βιβλιοθήκης Κοζάνης.
Παρακολούθηση προγράμματος “Ενδυνάμωσης Γυναικών σχετικά με την Ευαισθητοποίηση, Επίγνωση & Αντιμετώπιση Φυσικών & Ανθρωπογενών Καταστροφών”.
Ενδοσχολική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών του 6ου Γυμνασίου Κοζάνης
Την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2024, μετά το πέρας του εορτασμού της επετείου της φοιτητικής εξέγερσης του Πολυτεχνείου οι εκπαιδευτικοί του 6ου Γυμνασίου Κοζάνης παρακολουθήσαμε μία πολύ ενδιαφέρουσα εισήγηση στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης.
Με πρωτοβουλία της Διευθύντριας του σχολείου, κα Νικολέτα Σταθοπούλου, ο Συντονιστής Τάξεων του 6ου Γυμνασίου Κοζάνης κ. Ηλίας Πουλιόπουλος παρουσίασε στην ολομέλεια του Συλλόγου Διδασκόντων/Διδασκουσών την επιμορφωτική εισήγηση με θέμα:
«Διαθεματικότητα: εισαγωγή, ορισμός και προτάσεις προσέγγισης των φιλολογικών μαθημάτων με γνωστικά αντικείμενα όλων των άλλων ειδικοτήτων στο Γυμνάσιο».
Στα πλαίσια της εισήγησης αυτής παρουσιάστηκε το επιστημονικό υπόβαθρο και το θεσμικό πλαίσιο εφαρμογής της διαθεματικότητας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και υποβλήθηκαν προτάσεις (συμπληρωματικές σε σχέση με τις προτεινόμενες στα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών) για τη διαθεματική προσέγγιση των Φιλολογικών Μαθημάτων με τις προβλεπόμενες δραστηριότητες και τα γνωστικά αντικείμενα ΟΛΩΝ των άλλων ειδικοτήτων στο Γυμνάσιο (από τα Θρησκευτικά μέχρι τα Μαθηματικά, τη Φυσική, τις Ξένες Γλώσσες, ακόμα και τη Γεωγραφία και την Τεχνολογία, από το Θαλή το Μιλήσιο μέχρι τον Ιούλιο Βερν και… την εκβιομηχάνιση της Ελλάδας). Οι προτάσεις αυτές ήταν αποτέλεσμα διδακτικής εμπειρίας και εφαρμογής και συνδύασαν την πρακτικότητα με τη φαντασία και την εφευρετικότητα.
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Πουλιόπουλος παρουσίασε διαθεματικές προσεγγίσεις των Φιλολογικών μαθημάτων με όλα τα υπόλοιπα γνωστικά αντικείμενα του Αναλυτικού προγράμματος. Αρχικά ανέλυσε συνδέσεις των Φιλολογικών μαθημάτων με το μάθημα των Θρησκευτικών σε πολλά και διάφορα θέματα, όπως η μελέτη ιστορικής και θεολογικής εμβέλειας στα μνημεία, η φιλολογική προσέγγιση των θρησκευτικών κειμένων και άλλα. Στη συνέχεια επεξεργάστηκε την αλληλεξάρτηση θεμάτων του μαθήματος των Μαθηματικών με τομείς των Φιλολογικών Μαθημάτων, όπως η μελέτη των Ιστορικών σημειωμάτων και των αρχαίων Φιλοσόφων και Μαθηματικών (Θαλής ο Μιλήσιος, Πυθαγόρας, Υπατία κ.α.), η γλωσσική προσέγγιση μαθηματικών ορισμών, η παρουσίαση των χειρογράφων, της γλώσσας και της εκδοτικής των Βυζαντινών Μαθηματικών και άλλα. Ενδιαφέρουσα ήταν η ανταλλαγή απόψεων των Μαθηματικών συναδέλφων του σχολείου μας για τις τόσο πολύπλευρες προσεγγίσεις που παρουσιάστηκαν, καθώς και η ιδιαίτερη θετική παρέμβαση της θεολόγου κυρίας Κωνσταντινίδου στην παρουσίαση του κυρίου Πουλιόπουλου.
Η παρουσίαση συνεχίστηκε με τη σύνδεση των μαθημάτων των ειδικοτήτων των εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ04 με τα φιλολογικά μαθήματα. Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και αποτελεσματική ήταν η ανταλλαγή απόψεων του συναδέλφου ΠΕ04 κ. Γρηγοριάδη με τον κ. Πουλιόπουλο και όχι μόνο, αναλύοντας την πιθανή προσέγγιση της Γεωγραφίας, της Φυσικής ή της Χημείας από την οπτική γωνία του Φιλολόγου. Επιπρόσθετα, οι εκπαιδευτικοί είχαμε την ευκαιρία να δούμε συνδέσεις με τα ξενόγλωσσα μαθήματα, οι οποίες δεν αποτέλεσαν αντικείμενο ενδιαφέροντος μόνο από τις συναδέλφισσες των ξενόγλωσσων γνωστικών αντικειμένων, αλλά και από την ολομέλεια του Συλλόγου Διδασκόντων, αφού μία από τις προσεγγίσεις που παρουσιάστηκαν ήταν η σύνδεση με τα προγράμματα eTwinning και Erasmus.
Στη συνέχεια αναλύθηκε η διαθεματική προσέγγιση με τα μαθήματα της Φυσικής Αγωγής, της Μουσικής και των Εικαστικών. Η σύνδεση της φιλολογικής διαθεματικής προσέγγισης με τα συγκεκριμένα μαθήματα, όπως παρουσιάστηκε, είναι πολύπλευρη και μονοπωλεί το ενδιαφέρον όλων από πολλές πλευρές. Η εξέλιξη της Μουσικής και των μουσικών οργάνων από τα αρχαία χρόνια έως σήμερα, η καλλιτεχνική και ιστορική προσέγγιση μνημείων και ευρημάτων πολιτισμού, η μελέτη και ένταξη στα πνευματικά κινήματα της εποχής (κλασικισμός, ρομαντισμός, μοντερνισμός κ.α.), η σύνδεση με την Ολυμπιακή Παιδεία, με την ιστορία των αθλημάτων και των πολιτευμάτων της Αρχαίας Ελλάδας είναι ενδεικτικές προσεγγίσεις από τις πολλές που είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε.
Χωρίς να παραλειφθεί καμία ειδικότητα, η παρουσίαση συνεχίστηκε με τη διαθεματική προσέγγιση των φιλολογικών μαθημάτων με το μάθημα της Τεχνολογίας. Πολλές ευκαιρίες σύνδεσης της τεχνολογικής εξέλιξης, της εξέλιξης της εργασίας (θέματα που επεξεργάζονται οι μαθητές και μαθήτριες στο μάθημα της Τεχνολογίας) με το μάθημα της Ιστορίας και όχι μόνο. Συζητήθηκε από την ολομέλεια των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων ο εμπλουτισμός της διαθεματικής προσέγγισης με τη συμμετοχή σε εκπαιδευτικές επισκέψεις σε τεχνολογικές εκθέσεις, όπου δίνεται η ευκαιρία σε μαθητές και μαθήτριες να επεξεργαστούν διάφορα αντικείμενα γνώσεων-πολιτισμού-μαθημάτων υπό το πρίσμα της εξέλιξης της τεχνολογίας με τρόπο διασκεδαστικό και διαδραστικό.
Αξίζει να σημειωθεί, η ολόπλευρη τοποθέτηση και παρουσίαση του κυρίου Πουλιόπουλου και η ενεργός συμμετοχή όλων των εκπαιδευτικών του 6ου Γυμνασίου Κοζάνης. Οι προτάσεις που κατατέθηκαν από τον κ. Πουλιόπουλο αναλύθηκαν και εμπλουτίστηκαν από τη Διεύθυνση και τους/τις Εκπαιδευτικούς του σχολείου στην πολύ γόνιμη και ενδιαφέρουσα συζήτηση που ακολούθησε και σίγουρα θα αποτελέσουν παρακαταθήκη για μελλοντικές δραστηριότητες. Αυτού του είδους οι δραστηριότητες στοχεύουν στην ποιοτικότερη παραγωγή εκπαιδευτικού έργου και κάνουν το Σύλλογο Διδασκόντων/Διδασκουσών του σχολείου μας κυριολεκτικά ΟΜΑΔΑ.
Γιορτή: 17 Νοέμβρη
Την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου το σχολείο μας προσέγγισε τα γεγονότα του Πολυτεχνείου μέσα από μια γιορτή – αφιέρωμα στην εξέγερση εκείνου του Νοέμβρη του 1973. Με βάση Το Χρονικό των τριών ημερών της Κωστούλας Μητροπούλου πλησιάσαμε εκείνες τις ημέρες και προσπαθήσαμε να νιώσουμε τον σφυγμό τους.
Εκπαιδευτικοί και μαθητές συνεργάστηκαν για το όμορφο αποτέλεσμα της Παρασκευής. Τα παιδιά του σχολείου μας ανέλαβαν ενεργό ρόλο από την αρχή μέχρι τη λήξη της γιορτής. Το Α2 προετοίμασε τον χώρο το μεσημέρι της Πέμπτης: μετέφεραν καρέκλες και τοποθέτησαν αφίσες στους τοίχους. Το πρωινό της γιορτής το σχολείο υποδεχόταν τους μαθητές και τις μαθήτριες με μουσική που ήδη μετέφερε το κλίμα της εποχής. Δυο ταμπλό στην είσοδο του σχολείου με πρωτοσέλιδα εφημερίδων ενημέρωναν οπτικά για την εξέλιξη των γεγονότων. Ένας πίνακας του Χρήστου Βογιατζή, του Εικαστικού του σχολείου μας, βρισκόταν στο κέντρο της σκηνής.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ1 ανέλαβαν μαζί με τη χορωδία του σχολείου μας προσωπικά τη γιορτή κάτω από την καθοδήγηση της κ. Ματίνας Μιχαηλίδου, Μουσικού του σχολείου μας. Ντυμένοι όλοι στα μαύρα έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους στην ανάγνωση του χρονικού, στα τραγούδια που ακούστηκαν, στον χειρισμό του υπολογιστή, στον συντονισμό όλης της γιορτής. Η χορωδία του σχολείου με παιδιά από τα τέσσερα τμήματα της Α΄ τάξης έδωσε το μουσικό στίγμα. Οι σολίστες ήταν πράγματι μια όμορφη έκπληξη: Γκανάτσιου Βασιλική, Ιωσηφίδης Αναστάσιος, Κεΐσογλου Ειρήνη, Μπακέα Λυδία. Στις διφωνίες η Ώττα Σοφία. Πιάνο έπαιξε η Ώττα Σοφία και βιολί ο Μητσιάνης Βάιος. Στα chopstics ήταν ο Ίτσκος Δημήτρης, η Μαρινάκη Αριάδνη και η Μπουχάρα Βασιλική. Η Κεΐσογλου Ειρήνη ήταν στον χειρισμό του υπολογιστή και η Ζυμπά Πηνελόπη ανέλαβε τον γενικό συντονισμό της γιορτής. Τα παιδιά κατάφεραν να αποδώσουν με σοβαρότητα και υπευθυνότητα τις αξίες της Δημοκρατίας, της Ελευθερίας και της Παιδείας στη ζωή των ανθρώπων.
Σε κλίμα ευφορίας και γενικότερης συγκίνησης οδηγηθήκαμε στο τέλος της γιορτής. Με ευχαριστίες της Διευθύντριας του σχολείου Νικολέτας Σταθοπούλου σε όλους και όλες που πήραν μέρος και βοήθησαν στη γιορτή αυτή, έκλεισε το μικρό αφιέρωμα στην εξέγερση του Πολυτεχνείου. Μετά τον «Εθνικό Ύμνο», ο χώρος γέμισε από συγχαρητήριες ευχές. Εκπαιδευτικοί και παιδιά χάρηκαν το όμορφο αποτέλεσμα και αυτό φαινόταν στις συζητήσεις που ακολούθησαν.
Ευχαριστίες στις εκπαιδευτικούς του σχολείου μας Ματίνα Μιχαηλίδου και Σεβαστή Κωνσταντινίδου, ως υπεύθυνες για τη Γιορτή του Πολυτεχνείου. Ευχαριστίες επίσης στον Χρήστο Βογιατζή για την εικαστική παρέμβαση, τον Δημήτρη Κουβά για την πρακτική υποστήριξη, τη Γεωργία Ζέρβα για την τεχνική υποστήριξη και σε όλους τους εκπαιδευτικούς που πρόθυμα έδωσαν ώρες για την προετοιμασία της γιορτής.
Φωτογραφίες: Σοφία Καλαμάρα, Ελένη Κυριάκου, Μαριάνθη Μαμλιάγκα, Νικολέτα Σταθοπούλου.
Κείμενο: Σεβαστή Κωνσταντινίδου
Βίντεο:
Διδακτική επίσκεψη του 6ου Γυμνασίου Κοζάνης στο Αρχαιολογικό Μουσείο Αιανής και στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Ενημέρωσης λίμνης Πολυφύτου.
Διδακτική επίσκεψη στην Αιανή πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2024 από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α τάξης του 6ου Γυμνασίου Κοζάνης, με συνοδούς εκπαιδευτικούς τους/τις φιλολόγους Μιχαηλίδου Μαρία, Ηλία Πουλιόπουλο, Κυριάκου Ελένη και Χαριτίδου Ελένη και τη φυσικό Λάκκα Ευρυδίκη. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των μαθημάτων της Αρχαίας Ελληνικής Ιστορίας και της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας.
Αρχικά, επισκεφτήκαμε το Αρχαιολογικό Μουσείο Αιανής, όπου παρακολουθήσαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση από την αρχαιολόγο κυρία Αναγνωστοπούλου Κατερίνα για το Μουσείο και τον Αρχαιολογικό χώρο της Αιανής, με ιδιαίτερη έμφαση στην επιστήμη της Επιγραφικής και στην επιγραφική συλλογή του μουσείου της Αιανής, στο πλαίσιο της συνεργασίας του με το Επιγραφικό Μουσείο., με στόχο την εξοικείωση των μαθητών/τριών με αρχαίες ελληνικές επιγραφές, αναθήματα και επιτύμβιες στήλες. Ακολούθησε μια ξενάγηση στην Έκθεση του μουσείου και η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με βιωματικό τρόπο, καθώς οι μαθητές και οι μαθήτριες, χωρισμένοι σε ομάδες, μέσα από ειδικά σχεδιασμένες δραστηριότητες ασκήθηκαν στην ανάγνωση επιγραφών.
Αφού ολοκληρώθηκε η δράση στο Μουσείο της Αιανής, επισκεφτήκαμε το Κέντρο Περιβαλλοντικής Ενημέρωσης Λίμνης Πολυφύτου, το οποίο βρίσκεται στο κέντρο της Αιανής και στο οποίο προβάλλονται με διαδραστικό και ψυχαγωγικό τρόπο το φυσικό περιβάλλον και τα ιδιαίτερα πολιτιστικά στοιχεία της περιοχής. Εντυπωσιαστήκαμε τόσο από τα εκθέματα, τον τρόπο παρουσίασής τους και τον σχεδιασμό του χώρου, όσο και από την εθελοντική ξενάγηση του κυρίου Γιαννακόπουλου και του κυρίου Φτάκα, που μας υποδέχτηκαν εκ μέρους της δημοτικής κοινότητας Αιανής.
Η επίσκεψή μας ολοκληρώθηκε με έναν ευχάριστο περίπατο στο όμορφο πάρκο και στην πλατεία της Αιανής, όπου βρίσκεται και ο βυζαντινός Ναός Κοιμήσεως της Θεοτόκου.
Ευχαριστούμε τόσο το προσωπικό του Μουσείου -και κυρίως την κυρία Αναγνωστοπούλου- για το εξαιρετικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, όσο και τον πρόεδρο της δημοτικής κοινότητας Αιανής και τους κυρίους Γιαννακόπουλο και Φτάκα, για την ενημέρωση στο Περιβαλλοντικό Κέντρο.
Έκθεση Μαθητικής Δημιουργίας
Την Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2024 στον χώρο της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Κοζάνης πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της Έκθεσης Μαθητικής Δημιουργίας του περιοδικού “Όνειρα Ψυχών”, με τη συμμετοχή του 1ου, 2ου, 3ου, 4ου ΓΕΛ Κοζάνης και του 6ου Γυμνασίου Κοζάνης.
Το σχολείο μας με 55 μαθητές και μαθήτριες από την εκπαιδευτική δράση “Ήχος, Χρώμα, Κίνηση και Λόγος ” έστειλε, μέσω μιας σκίτσο-σύνθεσης με τη μορφή αφίσας, το δικό του μήνυμα πάνω στο επίκαιρο ζήτημα της βίας που βρίσκεται διάχυτη γύρω μας.
Το παρόν στην εκδήλωση, για το 6ο Γυμνάσιο Κοζάνης, έδωσαν η Διευθύντρια του σχολείου κ. Σταθοπούλου Νικολέτα, η συντονίστρια του περιοδικού για το 6ο Γυμνάσιο κ. Παπαδοπούλου Ελένη, η συντονίστρια της εκπαιδευτικής δράσης “Η βία δεν είναι λύση” κ. Καλαμάρα Σοφία και οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί στη δράση κ. Τσουκαλά Νατάσα και κ. Ντόνας Νίκος.
Μαθήτριές μας μιλούν για την εικαστική αυτή αποτύπωση και εξηγούν πώς οδηγηθήκαν στη δημιουργία της.
Αρχικώς, προβληματίστηκαν πάνω στο φαινόμενο της βίας.
Γιατί τόση βία γύρω μας;
Ποιοι άνθρωποι επιλέγουν τη βία;
Τι θα μπορούσε να κάνει τους ανθρώπους να μην επιλέγουν τη βία;
Η βία παράγει αδιέξοδα. Δεν δίνει λύσεις.
Κι αν δεν επιλέγουμε τη βία, τότε τι είδους επιλογές έχουμε;
Αυτές οι σκέψεις και οι προβληματισμοί αποτυπώθηκαν στο χαρτί με τη μορφή ατομικών σκίτσων, με βάση το κύριο ερώτημα:
αν η βία δεν είναι η λύση, τότε ποια είναι η λύση;
Έτσι οι πενήντα πέντε σκιτσογράφοι του σχολείου μας ανέλαβαν δράση, ενώ παράλληλα η έμπνευσή τους ενισχύθηκε τραγουδώντας τη ματαιότητα της βίας και χορεύοντας τον χορό χασάπικο.
Η όλη εκπαιδευτική δράση επεκτάθηκε σε ενημέρωση, προκειμένου να ευαισθητοποιήσουμε και μικρότερης ηλικίας μαθητές, σε μια κοινή εκδήλωση με το 1ο Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης.
Όχι, η βία δεν είναι λύση.
Και τότε ποια είναι η λύση;
Αναζητήσετε την απάντηση στην αφίσα μας με οδηγό το όνειρο, γιατί αυτό πάντα δίνει λύσεις.
Σοφία Καλαμάρα – Σεβαστή Κωνσταντινίδου
ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 15ΜΕΛΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ 6ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Οι εκλογές για το 15μελές συμβούλιο στο γυμνάσιο είναι μια σημαντική διαδικασία, καθώς δίνουν τη δυνατότητα στους μαθητές/τριες να συμμετέχουν ενεργά στη λήψη αποφάσεων του σχολείου τους. Οι μαθητές /τριες εκλέγουν εκπροσώπους από την τάξη τους, οι οποίοι θα τους αντιπροσωπεύουν στα θέματα που αφορούν το σχολείο, όπως δραστηριότητες, εκδρομές και άλλα ζητήματα. Η διαδικασία περιλαμβάνει συνήθως προετοιμασία υποψηφιοτήτων, παρουσίαση των μαθητών/τριων και τελικά την ψηφοφορία. Οι εκλογές αυτές προάγουν τη δημοκρατική διαδικασία και την ευθύνη, ενισχύοντας παράλληλα τη συμμετοχή των μαθητών/τριών.
Οι εκλογές για την ανάδειξη του 15μελούς συμβουλίου του 6ου Γυμνασίου διεξήχθησαν την Τρίτη 29 Οκτωβρίου με άψογο τρόπο και εκλέγονται τα ακόλουθα μέλη κατά σειρά επιτυχία ως τακτικά και αναπληρωματικά:
Α/Α | ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 15ΜΕΛΟΥΣ 2024-2025 | ||||||
ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ | |||||||
1 | ΖΥΜΠΑ ΠΗΝΕΛΟΠΗ | Γ1 | 29 | 29 | 17 | 75 | |
2 | ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | Γ2 | 38 | 16 | 20 | 74 | |
3 | ΙΤΣΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | Α3 | 36 | 12 | 8 | 56 | |
4 | ΧΑΪΤΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | Β2 | 26 | 21 | 7 | 54 | |
5 | ΔΕΜΕΡΤΖΙΔΗΣ ΘΑΝΟΣ | Γ2 | 18 | 13 | 22 | 53 | |
6 | ΔΑΛΛΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ | Β3 | 11 | 32 | 8 | 51 | |
7 | ΔΕΜΕΡΤΖΙΔΗΣ ΠΕΤΡΟΣ | Α1 | 24 | 12 | 15 | 51 | |
8 | ΑΡΑΠΙΔΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ | Α1 | 26 | 14 | 9 | 49 | |
9 | ΚΟΝΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | Γ3 | 11 | 5 | 31 | 47 | |
10 | ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | Γ3 | 14 | 19 | 13 | 46 | |
11 | ΠΑΛΑΜΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | Γ3 | 9 | 12 | 22 | 43 | |
12 | ΠΑΓΟΥΝΗ ΜΑΡΙΑ | Γ2 | 21 | 11 | 10 | 42 | |
13 | ΝΑΤΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΡΑΦΑΗΛ | Γ2 | 9 | 14 | 18 | 41 | |
14 | ΤΕΛΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | Γ1 | 8 | 20 | 12 | 40 | |
15 | ΣΑΜΑΡΑΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ | Γ3 | 6 | 8 | 24 | 38 | 115 |
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ | |||||||
16 | ΚΑΡΑΜΑΡΚΟΥ ΜΑΡΙΛΕΝΑ | Γ2 | 15 | 8 | 15 | 38 | 94 |
17 | ΓΚΟΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ | Γ1 | 4 | 7 | 26 | 37 | |
18 | ΣΤΟΚΚΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ | Γ1 | 7 | 7 | 23 | 37 | |
19 | ΤΣΑΡΔΑΚΛΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | Α4 | 22 | 2 | 12 | 36 | |
20 | ΚΑΡΑΚΙΤΣΙΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | Γ1 | 3 | 11 | 21 | 35 |
28 Οκτωβρίου 2024: Συμμετοχή του 6ου Γυμνασίου στην παρέλαση για την επέτειο του ΟΧΙ στο κέντρο της Κοζάνης.
