Εκπαιδευτικό πρόγραμμα με στόχο την προώθηση της υγιεινής διατροφής.

Οι μαθητές και μαθήτριες της Α’ τάξης συμμετείχαν στην υλοποίηση του προγράμματος με θέμα <<Μέλι η τροφή των Θεών>>. Πληροφορήθηκαν για το πώς είναι δομημένη η κοινωνία των μελισσών, πώς είναι η ζωή στην κυψέλη, πώς γίνεται η παραγωγή και η συγκομιδή του μελιού. Όλα τα παραπάνω έγιναν με τρόπο βιωματικό και παιγνιώδη γεγονός που αποτέλεσε για τα παιδιά μια μοναδική γνωστική και συναισθηματική εμπειρία.

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικά προγράμματα. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση