Ασύγχρονη εκπαίδευση

 Η σελίδα αυτή και οι οδηγίες που περιέχει αφορούν αποκλειστικά τους εκπαιδευτικούς και ΟΧΙ ΜΑΘΗΤΕΣ.

ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΕΤΕ ΜΙΑ ΚΥΨΕΛΗ: ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΚΥΨΕΛΩΝ ΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΔΕΞΙΑ ΕΝΑ ΜΟΛΥΒΑΚΙ. ΤΟ ΠΑΤΑΤΕ, ΠΑΤΑΤΕ ΜΕΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ, ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΕ ΤΗΝ ΚΥΨΕΛΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΤΑΤΕ ΠΑΝΩ ΔΕΞΙΑ ΠΑΛΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ Χ.

ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΚΥΨΕΛΕΣ (ΧΡΗΣΙΜΟ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΤΜΗΜΑΤΑ) ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΚΥΨΕΛΩΝ: ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΚΥΨΕΛΩΝ, ΠΑΤΑΤΕ ΠΑΝΩ ΔΕΞΙΑ ΤΟ ΜΟΛΥΒΑΚΙ. ΠΑΤΑΤΕ ΜΕΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΚΥΨΕΛΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ. ΣΤΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ.

ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΜΙΑ ΚΥΨΕΛΗ: ΠΑΤΑΤΕ ΣΤΗΝ ΚΥΨΕΛΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΝΩ ΔΕΞΙΑ ΣΤΟ ΜΟΛΥΒΑΚΙ.

Το πιο απλό «εργαλείο» της κυψέλης είναι ο τοίχος. Ο τοίχος έχει τη λογική ιστολογίου. Ότι αναρτάται στον τοίχο το βλέπουν όλοι οι μαθητές της κυψέλης. Άρα μπορείτε να αναρτάτε Οδηγίες και Συνδέσμους όπως κάνετε μερικοί ήδη στο προσωπικό σας ιστολόγιο.

Μειονεκτήματα:

  • Η επικοινωνία είναι ασύγχρονη. Αυτό σημαίνει ότι οι καινούργιες αναρτήσεις δεν εμφανίζονται αυτόματα. Για να τις δούμε θα πρέπει να κάνουμε ανανέωση (αυτό συμβαίνει και στα ιστολόγια).
  • Τα παιδιά μπορούν και αυτά να γράψουν στον τοίχο. Αυτό σημαίνει ότι ο τοίχος σιγά σιγά θα γεμίζει και θα είναι δύσκολο να βρίσκουν τις οδηγίες μας. Το πρόβλημα μπορεί να ξεπεραστεί καρφιτσώνοντας τις αναρτήσεις που θέλουμε ώστε να φαίνονται πάντα στην κορυφή ή/και να σβήνουμε αναρτήσεις των παιδιών.
  • Τα σχόλια στις αναρτήσεις δεν εμφανίζονται αυτόματα. Πρέπει να πατήσουμε το εικονιδιάκι των σχολίων.

Πλεονέκτημα:

  • Ότι ανεβάζουμε είναι ιδιωτικό, δεν είναι σε κοινή θέα όπως στο ιστολόγιο.

Επισήμανση:

  • Για να αναρτήσουμε ένα Σύνδεσμο, ένα Βίντεο ή μία Εικόνα πρέπει να πατήσουμε το αντίστοιχο κουμπάκι. Ειδικά για Σύνδεσμο πρέπει πρώτα να γράψουμε κείμενο, να το διαλέξουμε και να βάλουμε το Σύνδεσμο.

e-me Αρχεία

Για να ανεβάσουμε δικά μας αρχεία, από τον υπολογιστή μας, πρέπει να χρησιμοποιήσουμε την εφαρμογή Αρχεία της κυψέλης και να πούμε στα παιδιά να πάνε να τα βρούνε.

Όταν μπούμε στα Αρχεία μίας κυψέλης, βρισκόμαστε στο φάκελο HIVE_αναγνωριστικό-κυψέλης. Ο φάκελος αυτός δεν είναι κοινόχρηστος, δεν τον βλέπουν τα παιδιά. Εκεί μπορούμε να βάλουμε αρχεία που δε θέλουμε να τα δουν οι μαθητές. Ο κοινόχρηστος φάκελος είναι ο HIVE_αναγνωριστικό-κυψέλης_shared, στον οποίο πρέπει πρώτα να μπούμε μέσα και μετά να ανεβάσουμε αρχεία. Στον κοινόχρηστο φάκελο μπορούν να ανεβάσουν και οι μαθητές αρχεία.

Πλεονέκτημα:

  • Οι μαθητές μπορούν με αυτόν τον τρόπο να μας στέλνουν τις εργασίες τους.

Επισήμανση:

  • Αν πατήσετε πάνω στο σπιτάκι, μπορείτε να δείτε όλους τους φακέλους σας, από όλες τις κυψέλες και δυο φακέλους ακόμα, το Documents και το Photos, για προσωπική χρήση.

eme assignments

Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την εφαρμογή πρέπει πρώτα να την εγκαταστήσετε:

  • πηγαίνετε στην κυψέλη σας
  • πατάτε μετά το Store
  • πατάτε μετά στο e-me assignments.
  • και κάνετε Εγκατάσταση.

Τώρα μπορείτε να φτιάξετε εργασίες για τα παιδιά. Στις εργασίες μπορείτε να βάλετε Οδηγίες, Συνδέσμους, Βίντεο και Αρχεία, πολύ εύκολα. Μετά στέλνετε τις εργασίες στα παιδιά και αυτά λαμβάνουν ειδοποίηση. Μπορείτε να μη στείλετε τις ίδιες εργασίες σε όλα τα παιδιά, αλλά εξατομικευμένα. Τα παιδιά μπορούν να επισυνάψουν αρχεία στην απάντησή τους και όταν την αποστείλουν μας έρχεται ειδοποίηση. Κατόπιν μπορείτε  να τους ανταπαντήσετε και να κάνετε ανατροφοδότηση.

Πλεονεκτήματα:

  • Μπορείτε να στέλνετε εύκολα δικά σας αρχεία.
  • Τα παιδιά ειδοποιούνται όταν έχουν εργασίες.
  • Μπορείτε να στέλνετε διαφορετικές εργασίες ανά παιδί.
  • Τα παιδιά μπορούν να σας στείλουν εύκολα τις απαντήσεις τους.
  • Όταν σας απαντάνε σας έρχεται ειδοποίηση.
  • Μπορείτε να κάνετε εύκολα ανατροφοδότηση.
  • Οι σύνδεσμοι μπαίνουν αυτόματα.
  • Ότι στέλνουμε είναι ιδιωτικό, δεν είναι σε κοινή θέα όπως στο ιστολόγιο.

Επισημάνσεις:

  • Για να μεταφέρουμε αρχεία από τον υπολογιστή μας πατάμε Προσθήκη Πολυμέσων. Πάμε Μεταφόρφωση Αρχείων, μετά Επιλογή αρχείων, διαλέγουμε τα αρχεία και πατάμε Εισαγωγή στην εργασία.
  • Για να ενσωματώσουμε υλικό από αλλού (Συνδέσμους, Βίντεο, Εικόνες) πάμε στο μενού Εισαγωγή.

 

 

 

 

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ

Εάν αναρτήσετε υλικό αυτές τις ημέρες να το κάνετε σταδιακά. Δηλαδή να βάζετε λίγο υλικό να το αναρτάτε και μετά άλλο λίγο και να κάνετε Ενημέρωση. Γιατί το δίκτυο μπορεί να σας αποσυνδέσει και να χάσετε τη δουλειά σας.

Όσοι δεν έχετε μπει ποτέ στο προσωπικό σας ιστολόγιο, μπείτε πρώτα στο blogs.sch.gr με τους κωδικούς σας και μετά ακολουθήστε τις οδηγίες:

  1. ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ blogs.sch.gr/username, ΟΠΟΥ username ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΣΔ.
  2. ΠΑΤΑΜΕ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΟΘΟΝΗΣ, ΣΤΟ Σύνδεση.
  3. ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ.
  4. ΠΑΤΑΜΕ ΣΤΟ ΕΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ blogs.sch.gr/username ΚΑΙ ΜΕΤΑ Πίνακας Ελέγχου.
  5. ΠΑΤΑΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΟ Άρθρα, Νέο άρθρο.
  6. ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΙΤΛΟ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΑΣ.
  7. ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΜΑΣ*.
  8. ΠΑΤΑΜΕ ΔΕΞΙΑ ΣΤΟ Δημοσίευση.
  9. ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΑΤΑΜΕ ΠΑΝΩ ΔΕΞΙΑ ΣΤΟ Αποσύνδεση.
  • ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ, ΠΑΤΑΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΟ Άρθρα, Όλα τα άρθρα ΠΑΤΑΜΕ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ, ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΠΑΤΑΜΕ ΔΕΞΙΑ Ενημέρωση.
  • ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΑΤΑΜΕ ΣΤΟ ΕΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ blogs.sch.gr/username ΚΑΙ ΜΕΤΑ Επισκεφθείτε τον ιστότοπο.
  • ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΡΦΙΤΣΩΝΕΤΕ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ: ΠΑΤΑΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΟ Άρθρα, Όλα τα άρθρα ΠΑΤΑΜΕ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΡΦΙΤΣΩΣΟΥΜΕ, ΠΑΜΕ ΔΕΞΙΑ ΣΤΟ Ορατότητα, ΠΑΤΑΜΕ Επεξεργασία ΚΑΙ ΤΣΕΚΑΡΟΥΜΕ ΤΟ Μόνιμα 1η σελίδα. ΜΕΤΑ ΠΑΤΑΜΕ Εντάξει ΚΑΙ ΜΕΤΑ Ενημέρωση.

ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΤΑΝ ΜΠΕΙΤΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΕΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ Καλημέρα κόσμε! ΚΑΙ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ Δείγμα σελίδας. (ΠΑΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΟ Άρθρα, ΣΗΜΑΔΕΥΟΥΜΕ ΤΟ Καλημέρα κόσμε! ΚΑΙ ΠΑΤΑΜΕ Διαγραφή. ΠΑΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΟ Σελίδες, Όλες οι σελίδες ΣΗΜΑΔΕΥΟΥΜΕ ΤΟ Δείγμα σελίδας ΚΑΙ ΠΑΤΑΜΕ Διαγραφή).

* ΠΩΣ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΥΛΙΚΟ:
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΤ’ ΑΡΧΗΝ ΝΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ ΣΑΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ WORD ΚΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΚΟΥΜΠΑΚΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟ ΠΑΝΩ (ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΕΙ ΤΟ WORD ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ). ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟ ΚΟΥΜΠΑΚΙ ΤΟ:

ΕΙΣΑΓΩΓΗ/ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ: ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΠΑΤΑΜΕ ΤΟ ΚΟΥΜΠΑΚΙ, ΩΣΤΕ ΟΤΑΝ ΠΑΤΑΝΕ ΕΠΑΝΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ. ΜΕΤΑ ΠΑΤΑΜΕ ΤΟ ΓΡΑΝΑΖΙ, ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ URL ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ  Άνοιγμα συνδέσμου σε νέα καρτέλα. ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΤΑΜΕ Προσθήκη συνδέσμου.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΡΧΕΙΟ (ΚΕΙΜΕΝΟ DOC Η’ PDF, ΕΙΚΟΝΑ, ΚΛΠ) ΠΑΤΑΜΕ Προσθήκη πολυμέσων, ΜΕΤΑ Μεταφόρτωση Αρχείων, ΜΕΤΑ Επιλογή αρχείων, ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΑΣ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ, ΠΑΤΑΜΕ Άνοιγμα, ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΤΑΜΕ Εισαγωγή στο άρθρο. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ.

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
(εφ’ όσων ανήκετε στους συντάκτες)

  1. ΠΑΤΑΜΕ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΟΘΟΝΗΣ, ΣΤΟ Σύνδεση.
  2. ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ.
  3. ΠΑΤΑΜΕ ΣΤΟ ΕΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ Ιστολόγιο 6ου … ΚΑΙ ΜΕΤΑ Πίνακας Ελέγχου.
  4. ΠΑΤΑΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΟ Σελίδες.
  5. ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΤΑΜΕ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ.
  6. ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΜΑΣ*.
    (ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ, ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ)
  7. ΠΑΤΑΜΕ ΔΕΞΙΑ ΣΤΟ Ενημέρωση.
  8. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ. ΠΑΤΑΜΕ ΠΑΝΩ ΔΕΞΙΑ ΣΤΟ Αποσύνδεση.