Η γιορτή της μητέρας

Οι μαθητές της Γ΄τάξης πρόσφεραν λουλούδια στις μητέρες τους και έγραψαν όλοι μαζί ένα ποίημα.
Οι μαθητές της Α΄και της Δ΄τάξης έφτιαξαν καρτούλες με αφιερώσεις και ποιηματάκια.

 

 

Δημοσιεύθηκε στην Γιορτή της μητέρας. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση