Η ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

Τα παιδιά της Δ΄και Ε΄μας συγκίνησαν με τα ποιήματα, τα τραγούδια και τα μικρά θεατρικά δρώμενα. Μπράβο παιδιά!

Δημοσιεύθηκε στην Πολυτεχνείο. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση