Οι μαθητές, εμβολιασμένοι και μη,  θα πρέπει να προσέλθουν τη Δευτέρα έχοντας πραγματοποιήσει ένα επιπλέον σελφ τεστ έως 24 ώρες πριν, δηλαδή  θα κάνουν τρία (3) την εβδομάδα 31/1   –   4/2.

Τα σελφ τεστ, επομένως, στα σχολεία που παρέμειναν κλειστά την εβδομάδα που πέρασε, θα πραγματοποιηθούν έως και 24 ώρες πριν την προσέλευση

  • της Δευτέρας (31/1),
  • της Τρίτης (1/2), και ,
  • της Παρασκευής (4/2).

 

27/01/: Διεθνής Ημέρα Μνήμης για τα Θύματα του Ολοκαυτώματος
Η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ αποφάσισε στις 2 Νοεμβρίου 2005 να ανακηρύξει την 27η Ιανουαρίου Διεθνή Ημέρα μνήμης για τα θύματα του Ολοκαυτώματος από το ναζιστικό καθεστώς κατά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο. Η ημερομηνία επιλέχθηκε επειδή στις 27 Ιανουαρίου 1945 τα προελαύνοντα σοβιετικά στρατεύματα απελευθέρωσαν το μεγαλύτερο στρατόπεδο συγκέντρωσης στο Άουσβιτς-Μπίρκεναου στην Πολωνία.

olokautoma 1 olokautoma

«Το θαύμα της Ζακύνθου»

H μόνη εβραϊκή κοινότητα στην Ελλάδα που διασώθηκε στο σύνολό της από την εξόντωση των ναζί ήταν αυτή της Ζακύνθου, που αριθμούσε 275 μέλη. αυτό συνέβη χάρη στη γενναιότητα δύο επιφανών ανδρών του νησιού, του μητροπολίτη Χρυσοστόμου και του δημάρχου Λουκά Καρρέρ, οι οποίοι με τη βοήθεια και των κατοίκων απέτρεψαν την εκτόπιση των Εβραίων συμπατριωτών τους και το βέβαιο θάνατό τους στα κρεματόρια των ναζί.

«Το θαύμα της Ζακύνθου» ήταν ένα μοναδικό επίτευγμα στα χρονικά της κατεχόμενης Ευρώπης, προϊόν ανθρώπινου θάρρους και αλληλεγγύης, όταν η θρησκευτική και πολιτική ηγεσία του νησιού, καθώς και οι 42.000 κάτοικοί του, ως άλλοι «καλοί Σαμαρείτες», με κίνδυνο της ζωής τους αρνήθηκαν να καταδώσουν τους Εβραίους συμπατριώτες τους, που συμβίωναν αρμονικά μαζί τους επί αιώνες, τους έκρυψαν στα σπίτια τους ή τους φυγάδευσαν στα βουνά.

«Εάν αποφασίσετε να απελάσετε τους εβραίους θα πάρετε κι εμένα». Η ηρωική απάντηση του μητροπολίτη Ζακύνθου στους Γερμανούς που έσωσε 272 συμπολίτες του από βέβαιο θάνατο

Για αύριο Τρίτη κηρύσσεται αργία σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα σε Αττική, Εύβοια, Κρήτη, Κυκλάδες, Βοιωτία  –  Παράλληλα σημειώνεται ότι αύριο σε αυτές τις περιοχές δεν θα λειτουργήσουν οι δημόσιες υπηρεσίες.

Σε αυτές τις περιοχές δεν θα πραγματοποιήσουν τα σχολεία τηλεκπαίδευση,  σύμφωνα με τις δηλώσεις του Υπουργού Πολιτικής Προστασίας.

Αγαπητοί γονείς,  σήμερα ήμασταν από το πρωί στο σχολείο για να οργανωθεί ο εκεί εξοπλισμός για τηλεκπαίδευση, καθώς οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί του σχολείου επέλεξαν να εργαστούν από τον χώρο εργασίας τους.

Επειδή οι καιρικές συνθήκες βέβαια δεν επιτρέπουν την πρόσβαση στο σχολείο, πολλοί δεν θα μπουν στις ψηφιακές τους τάξεις για να κάνουν μάθημα. Παρόλα αυτά, έχω ζητήσει να επικοινωνούν και να σας ενημερώνουν για να γνωρίζετε πότε δεν θα γίνει μάθημα.

Εύχομαι γρήγορα να περάσει κι αυτή η δοκιμασία. Ας χαρούν τα παιδιά μας με προσοχή το χιόνι, που ομολογουμένως τα τελευταία χρόνια το βλέπουμε συχνότερα.

Μην ξεχνάμε αυτές τις ώρες και όσους έχουν δυσκολία και χρειάζονται τη βοήθειά μας. Τον γείτονά μας, τον ηλικιωμένο δίπλα μας που είναι μόνος του και όποιον συνάνθρωπο έχει ανάγκη και μπορούμε να βοηθήσουμε.

Σύμφωνα με σύντομη οδηγία που λάβαμε καλούνται οι σχολικές μονάδες να ετοιμαστούν για λειτουργία με τηλεκπαίδευση τις πρωινές ώρες.

Αναμένουμε διευκρινίσεις για τις ώρες, τη διάρκειά τους, το πρόγραμμα, αλλά και άλλα τεχνικά θέματα που προκύπτουν.

«Ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης μετά από διαβουλεύσεις με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Πολιτικής Προστασίας, τους Αντιπεριφερειάρχες, τους Δημάρχους και τους εμπλεκόμενους φορείς, σχετικά με την εξέλιξη της κακοκαιρίας ΕΛΠΙΣ και αξιολογώντας όλα τα δεδομένα, λόγω χαμηλών θερμοκρασιών προχώρησε στην απόφαση για προληπτικούς λόγους και την καλύτερη ασφάλεια μαθητών και καθηγητών της διακοπής της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Αττική το επόμενο διήμερο 24 και 25 Ιανουαρίου 2022.”

Σύμφωνα με την παραπάνω ανακοίνωση τα σχολεία για τις επόμενες 2 ημέρες δε θα λειτουργήσουν δια ζώσης.

Αναμένεται σχετική εγκύκλιος για τον τρόπο λειτουργίας της τηλεκπαίδευσης.