ΔΡΑΣΕΙΣ.

ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ 6ΟΥ Δ.Σ. ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ

Οι δράσεις για τη βιβλιοθήκη  πραγματοποιούνται κάθε Τετάρτη ανά εβδομάδα και μετά από συνεννόηση του ΥΒ με τους δασκάλους των τάξεων, αν είναι δυνατόν την 5η ώρα. Για το 1ο τρίμηνο του 19-20 το πρόγραμμα κατανέμεται ως εξής:

Τετάρτη 23/10

Α΄τάξη

Γνωριμία με τη βιβλιοθήκη (προβολή βίντεο)-παραλαβή κάρτας μέλους.

(πραγματοποιήθηκε)

Παρασκευή 1/11

Β’ τάξη

Παίζω και γνωρίζω εξώφυλλα βιβλίων-Αισθητοποίηση του τίτλου.

Τετάρτη 6/11

Γ΄τάξη

Παίζω και γνωρίζω εξώφυλλα βιβλίων-επιλέγω το δικό μου εξώφυλλο και  δημιουργώ παζλ.

Τετάρτη 13/11

Δ’ τάξη

Γίνομαι καλός ακροατής-γνωριμία με την ιστοσελίδα του ΕΚΕΒΙ.

Τετάρτη 20/11

Ε΄1 τάξη

Δημιουργική γραφή-το ζάρι της ιστορίας.

Τετάρτη 27/11

Ε΄2 τάξη

Δημιουργική γραφή-το ζάρι των ηρώων ,του που, του πότε του τι κάνουν κλπ.

Τετάρτη 04/12

Στ΄ τάξη

Δημιουργική γραφή-Δημιουργία κειμένων σε άδεια κόμικς.

                                                                                                                                              

 

 

 

 

 

Η βιβλιοθήκη καλωσορίζει την Α’ 2019-2020 σε μία πρώτη συνάντηση γνωριμίας όπου είδαμε τι είναι η Βιβλιοθήκη με τη βοήθεια της «Πέππας».Στην αρχή έγινε μια κουβέντα για το τι ξέρουν αλλά και πως φαντάζονται τα παιδιά τη βιβλιοθήκη.  Μιλήσαμε για τους κανόνες, είδαμε το χώρο, αλλά προλάβαμε να παίξουμε και ένα μικρό παιχνιδάκι με κρυμμένους τίτλους βιβλίων. Με την εικόνα να δίνει στη φαντασία τους τροφή, τα παιδιά προσπαθούσαν να μαντέψουν τον τίτλο. Μετά από πραγματικά φανταστικές προσπάθειες γινόταν η αποκάλυψη με επιφωνήματα να δηλώνουν την τεράστια έκπληξή τους.

Τέλος παρέλαβαν τις κάρτες μέλους τους και ενημερώθηκαν για τον τρόπο που θα δανείζονται από εδώ και πέρα.

ΓΝΩΡΙΜΙΑ

 

 

Παρασκευή  1 Νοεμβρίου και ήταν η σειρά της Δευτέρας τάξης να φιλοξενηθεί στη Βιβλιοθήκη.   Η δική τους δράση είχε  να κάνει με αισθητοποίηση ενός εξώφυλλου. Τα παιδιά πήραν από ένα κομμάτι ενός φωτοτυπημένου εξώφυλλου που είχε τον τίτλο του βιβλίου που το κάθε παιδί επέλεξε. Έπρεπε να τα παιδιά να φανταστούν και να σχεδιάσουν το εξώφυλλο με βάση τον τίτλο. Έβαλαν μπρος τη φαντασία τους και άρχισαν να σχεδιάζουν και να χρωματίζουν  ενώ άλλοι προσπαθούσαν να μαντέψουν … Σε κάποιους που δυσκολεύονταν να ξεκινήσουν, πήραν βοήθεια. Το υπόλοιπο κομμάτι της φωτοτυπίας. Τα περισσότερα παιδιά δεν ήθελαν βοήθεια κι έμειναν στη δική τους προσπάθεια. Στο τέλος όταν πήραν το βιβλίο στο χέρι τους με το πραγματικό εξώφυλλο είδαν πόσο κοντά ήρθαν, για να καταλάβουν πως καθένας έχει το δικό του τρόπο να φανταστεί ένα βιβλίο. Δυο τρεις μάλιστα, δεν θέλησαν καθόλου να δουν το γνήσιο εξώφυλλο για να μη χαλάσουν την εικόνα που είχαν δημιουργήσει.

Β’ Τάξη-Αισθητοποίηση εξώφυλλου.