Ο Διευθυντής,
το προσωπικό και
οι μαθητές του σχολείου,
σας εύχονται καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το 2024!
Ο Διευθυντής,
το προσωπικό και
οι μαθητές του σχολείου,
σας εύχονται καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το 2024!
Λίγο πριν πέσει η αυλαία της φετινής χρονιάς, τα παιδιά της Α΄και Β΄τάξης μας χάρισαν όμορφες στιγμές με χρώματα και ήχους χριστουγεννιάτικους. Μπράβο τους και μπράβο στην κ. Μαρία, την κ. Ελένη και τον μουσικό μας βέβαια τον κ. Βασίλη.
Τελευταία ημέρα πριν τις διακοπές και τι καλύτερο από το να χαλαρώσουμε με θέατρο σκιών, με τη βοήθεια ποιανού άλλου … του Γιώργου του Λιάτσου! Ο οποίος συνεχώς εξελίσεται και προοδεύει. Μπράβο Γιώργο και σ’ ευχαριστούμε πολύ.
Για να δείτε το βίντεο με τις φωτογραφίες πατήστε στον παρακάτω υπερσύνδεσμο:
Ενημερωθείτε για τη σύσταση του νέου Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και τις πρώτες δράσεις για τη φετινή χρονιά.
Το σχολείο από την πλευρά του τον καλωσορίζει στο περιβάλλον του ιστολογίου μας και υπόσχεται φιλοξενία όταν του ζητηθεί.
Για περισσότερα πατήστε στην παρακάτω εικόνα:
Οι μαθητές της Στ’ τάξης του σχολείου μας στα πλαίσια του μαθήματος των γαλλικών γνώρισαν τα χριστουγεννιάτικα έθιμα στη Γαλλία και υλοποίησαν τις παρακάτω δραστηριότητες.
Το σχολείο μας αποφάσισε τη φετινή σχολική χρονιά να συμμετάσχει στην εφαρμογή του Σχολικού Συστήματος Προώθησης ΘετικήςΣυμπεριφοράς ( ΠροΘεΣυ ).Το συγκεκριμένο σύστημα επιδιώκει τη δημιουργία και διατήρηση θετικού και ασφαλούς κλίματος στη σχολική μονάδα με απώτερο σκοπό τη μεγιστοποίηση της μαθησιακής και κοινωνικής επίδοσης όλων των μαθητών.
Δημιουργήθηκε απ’ όλους τους εκπαιδευτικούς ένα σύστημα ατομικών και ομαδικών επιβραβεύσεων για τα παιδιά με στόχο την ενίσχυση των θετικών συμπεριφορών.
Οι συμπεριφορές αυτές σχετίζονται με τις αξίες που προωθεί το σχολείο μας : ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ – ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Οι τάξεις μας, οι διάδρομοι, το σχολείο μας στολίστηκαν καθώς οι Άγιες μέρες πλησιάζουν. Όλα πολύχρωμα, όλα χριστουγεννιάτικα, όλα γιορτινά…
Θερμές ευχές για
Καλά Χριστούγεννα!!!
Επιμέλεια άρθρου, Πλέσκα Μαρία.
Η Γ’ τάξη στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, ως προς τη θεματική ενότητα «Ζω καλύτερα – ευ ζην», επικεντρώθηκε στη «Γνωριμία με το ανθρώπινο σώμα». Έπειτα από τη θεωρητική ανάπτυξη και προσέγγιση των εννοιών που έγιναν το προηγούμενο διάστημα, φιλοξενήθηκε από την τάξη μας η σχολική νοσηλεύτρια, με τη βοήθεια της οποίας ολοκληρώθηκε το εργαστήριό μας μέσω ερωταπαντήσεων, δραστηριοτήτων και παιχνιδιών.
Επίσκεψη στο μουσείο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
Οι Γ’, Δ’ και Ε’ τάξεις του σχολείου μας μέσα από ένα θεαματικό ταξίδι εξερεύνησης του ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ξεκίνησαν μια πρωτότυπη και εξαιρετικά ενδιαφέρουσα διαδρομομή από το πρόσωπο – το στόμα είναι η πύλη εισόδου- για το «Σώμα». Περπάτησαν, είδαν, παρατήρησαν από κοντά και ενημερώθηκαν για όλα τα βασικά όργανα με τις λειτουργίες τους.
Στα πλαίσια του προγράμματος Αγωγής Υγείας επισκέφθηκε το σχολείο μας η οδοντίατρος κα. Σαββίδου. Οι μαθητές και μαθήτριες της Α και Β τάξης ενημερώθηκαν πάνω σε πολλά θέματα που αφορούν τα δόντια, τις ασθένειες αυτών, την πρόληψη και τη θεραπεία τους. Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά με διάφορες ερωτήσεις, υπήρξε αλληλεπίδραση και ενδιαφέρον.