Το σχολείο μας ευχαριστεί
την AGROPHOENIX ΑΒΕΕ, για την ευγενική της προσφορά και τη δυνατότητα αγοράς
αθλητικού υλικού που προσέφερε στο σχολείο μας!
ο Διευθυντής
Μιχόπουλος Ιωάννης
Το σχολείο μας ευχαριστεί
την AGROPHOENIX ΑΒΕΕ, για την ευγενική της προσφορά και τη δυνατότητα αγοράς
αθλητικού υλικού που προσέφερε στο σχολείο μας!
ο Διευθυντής
Μιχόπουλος Ιωάννης
Ο αγιασμός στο σχολείο μας θα γίνει την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 8:30 π,μ.
Τα παιδιά θα έρθουν χωρίς τσάντες και θα αποχωρήσουν αμέσως μετά.
Τα βιβλία και το πρόγραμμα θα τα παραλάβουν την Πέμπτη, οπότε και θα έρθουν κανονικά (8:10) με τσάντες και θα σχολάσουν κανονικά (13:15).
Την Παρασκευή 7, 8 και 9 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε στις τάξεις Α ,Β, Γ Διαγωνισμός αγωγής υγείας.
Οι μαθητές των παραπάνω τάξεων χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και διαγωνίστηκαν σε δεκαεπτά δοκιμασίες γνώσεων υγείας που διδάχθηκαν κατά την διάρκεια της χρονιάς όπως επίσης και σε ψυχοκινητικές ασκήσεις.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά την αγαπημένη μου Καλαϊτζή Έφη (δασκάλα τμήματος ένταξης), καθώς και την Πέτγαζλη Ελένη, Πλέσκα Μαρία και Πεταλίδου Ροδή δασκάλες των Α , Β και Γ τάξεων, όπως επίσης την Καγλάτη Αναστασία (παράλληλη στήριξη στην Δ τάξη) και τον Κόκκινο Νικήτα (παράλληλη στήριξη στην Γ τάξη) για την πολύτιμη βοήθεια της στην ομαλή διεξαγωγή της δράσης και την συμβολή της σε αυτήν.
Η νοσηλεύτρια του σχολείου Τσιτλακίδου Αγγελική.
Την Παρασκευή 19 Απριλίου 2024 πραγματοποιήθηκε στην Α’ τάξη πρόγραμμα αγωγής υγείας με θέμα «Το αναπνευστικό μας σύστημα».
Μάθαμε με ποιον τρόπο γίνεται η διαδικασία της αναπνοής, ποια όργανα συμμετέχουν σε αυτή και ποιος ο ρόλος τους.
Τα παιδιά με την σειρά τους έφτιαξαν μια αναπαράσταση του συστήματος αυτού έτσι ώστε να παρουσιάζεται η διαδικασία της αναπνοής με τον πιο δημιουργικό τρόπο.
Η νοσηλεύτρια του σχολείου Τσιτλακίδου Αγγελική.
Αυλαία στη σχολική χρονιά με αφιέρωμα, κυρίως, στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο. Η ενότητα πλαισιώθηκε από παραδοσιακούς χορούς και ένα τραγούδι για τα δικαιώματα των παιδιών από την Α΄ τάξη. Συγχαρητήρια στα παιδιά για την όλη προσπάθεια αλλά και τους εκπαιδευτικούς για την οργάνωση και τη στήριξη.
Ενδεικτικά, εικόνα παρακάτω:
Τελευταία μέρα των μαθημάτων πριν τις διακοπές του Πάσχα και η Ε τάξη άφησε για λίγο τα μαθήματα .Τα παιδιά έφτιαξαν λαμπάδες και έπαιξαν το κυνήγι του πασχαλινού αυγού. Ένα παιχνίδι που χάρηκαν τόσο οι νικητές όσο και οι ηττημένοι!
Την Παρασκευή 19 Απριλίου η Ε τάξη επισκέφτηκε το φεστιβάλ εκπαιδευτικής ρομποτικής και τεχνολογίας που πραγματοποιήθηκε στο χώρο του Πνευματικού Κέντρου Γιαννιτσών. Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν από τις παρουσιάσεις των συμμετεχόντων . Διαπιστώσαμε όλοι μας ότι ζούμε σε μια εποχή που η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διασκέδαση αλλά και για την επίλυση πολλών προβλημάτων σε διάφορους τομείς της ζωής μας.
Η Παγκόσμια Ημέρα Γης γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 22 Απριλίου και αποτελεί μία υπενθύμιση της ευθύνης μας απέναντι στον πλανήτη Γη. Σήμερα 54 χρόνια μετά την καθιέρωση της ΗΜΕΡΑΣ ΤΗΣ ΓΗΣ διαπιστώνουμε ότι δεν ήταν ποτέ πιο επίκαιρη και πιο επείγουσα η ανάγκη κινητοποίησης όλων μας για την προστασία του πλανήτη μας.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β τάξης με αφορμή την Ημέρα της Γης αφού ενημερώθηκαν σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος , έφτιαξαν τις δικές τους δημιουργίες , λουλούδια και σελιδοδείκτες.
Η δασκάλα της τάξης
Πλέσκα Μαρία
12 Απριλίου… Διεθνής ημέρα πτήσης του ανθρώπου στο διάστημα. Γνωρίσαμε τον πρώτο άνθρωπο που πέταξε στο φεγγάρι, ξεχωρίσαμε τις σεληνιακές φάσεις με βάση τις εικόνες που έχουμε δει στην καθημερινότητα μας και στη συνέχεια κατασκευάσαμε τη δίκη μας κάρτα όπου γίναμε εμείς οι ίδιοι αστροναύτες!
Καγλάτη Αναστασία