Στο πλαίσιο της προσπάθειας δημιουργίας σχέσεων αλληλοσεβασμού και εμπιστοσύνης μεταξύ των μαθητών/τριων του σχολείου μας έγιναν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2023-24 μια σειρά από δράσεις:
Στις 4 και 5 Δεκεμβρίου 2024, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για τα δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου πραγματοποιήθηκαν προβολές βίντεο, ανάγνωση παραμυθιών και συζήτηση, πάνω σε σχετικά με την ημέρα θέματα. Συμμετείχαν όλες οι τάξεις του σχολείου.
Στις 27 και 28 Μαρτίου 2024, με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού, για όλες τις τάξεις του σχολείου έγινε στην αίθουσα εκδηλώσεων παρουσίαση βίντεο και τραγουδιών, συζήτηση και βιωματικές δραστηριότητες με σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των παιδιών κατά της οποιασδήποτε μορφής βίας και ισχυροποίηση του σεβασμού και της αποδοχής του άλλου. Κάθε τάξη δημιούργησε μια αφίσα με το δικό της σύνθημα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού.
Την Τετάρτη 10 Απριλίου 2024, μετά από πρόσκληση, επισκέφτηκε το σχολείο μας η κυρία Δήμητρα Κοντοβά, συνεργάτιδα του ΣΚΕΠ (Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νεούς) για να παρουσιάσει το εγκεκριμένο από το ΥΠΑΙΘΑ εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μαθαίνω να βλέπω τον Άνθρωπο». Το πρόγραμμα περιελάμβανε βιωματική συζήτηση και προβολή βίντεο, με σκοπό την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση γύρω από τα θέματα της αναπηρίας, όπως και την διαμόρφωση συμπεριφορών που θα είναι απαλλαγμένες από στερεότυπα, προκαταλήψεις και κακές πρακτικές. Στόχος είναι να βοηθήσουμε τα άτομα με αναπηρία στην καθημερινότητά τους και να υπάρξει ομαλή συνύπαρξη σε μια κοινωνία που όλοι θα ζουν ελεύθερα, χωρίς διακρίσεις.
Την Πέμπτη 11 Απριλίου 2024, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας, πραγματοποιήθηκε παρουσίαση του παραμυθιού «Λιζέτ, η πολική αρκούδα» από τη συγγραφέα και νηπιαγωγό Ειδικής Αγωγής, Έρη Παπαμιχαλοπούλου και τη συνεργάτιδά της Βάλια Καλογρίδη, επίσης Νηπιαγωγό Ειδικής Αγωγής και εμψυχώτρια Θεατρικού Παιχνιδιού. Το παραμύθι πραγματεύεται την αποδοχή της διαφορετικότητας και τον σχολικό εκφοβισμό. Συμμετείχαν οι τάξεις Α’ και Β’ δημοτικού του σχολείου, όπου οι μαθητές/τριες άκουσαν το παραμύθι και στη συνέχεια πήραν μέρος σε δραστηριότητες θεατρικού παιχνιδιού. Η δράση έδωσε την ευκαιρία στα παιδιά, με την ενεργό συμμετοχή τους, να εκφράσουν τα συναισθήματα και τις απόψεις τους και να δημιουργήσουν ομάδες αλληλοϋποστήριξης, προάγοντας ένα κλίμα ασφάλειας και αμοιβαίας στήριξης.