Σήμερα είχαμε την τιμή να επισκεφτεί το σχολείο μας η συγγραφέας του βιβλίου «Ο Σωτήρης, το σουρωτήρι», Ελένη Παπαγεωργίου, και οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε δημιουργικά παιχνίδια. Συζήτησαν με τη συγγραφέα τα θέματα που θίγονται στο βιβλίο, τα οποία μεταξύ άλλων αφορούν στο κυνήγι των ονείρων και στην αποδοχή της διαφορετικότητας. Μέσα από το θεατρικό παιχνίδι, οι μαθητές ανέλαβαν ρόλους (πλάστης, τρίφτης, σουρωτήρι κ.α.) και εξέφρασαν λόγια ενθάρρυνσης ή αποθάρρυνσης προς τον πρωταγωνιστή του βιβλίου και το ταξίδι προς την επίτευξη του ονείρου του. Έπειτα, τραγούδησαν και χόρεψαν με το ομώνυμο τραγούδι. Στη συνέχεια, μπαίνοντας στον ρόλο του εικονογράφου, είχαν την ευκαιρία να φιλοτεχνήσουν εκ νέου το εξώφυλλο του βιβλίου σε μια προσωπική τους εκδοχή. Τέλος, έθεσαν ερωτήσεις στη συγγραφέα και συζήτησαν με μεγάλο ενδιαφέρον μαζί της για τη διαδικασία δημιουργίας και έκδοσης ενός βιβλίου. Με την εκδήλωση αυτή έκλεισε δημιουργικά το πρόγραμμα Δημιουργικής Γραφής που έλαβε χώρα τους τελευταίους μήνες στα τμήματα του Ολοήμερου του σχολείου μας.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ
Μάι 202429
Το 67ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης είναι ένα δημόσιο τριθέσιο (3/θ) Νηπιαγωγείο στο οποίο λειτουργούν 3 τμήματα Γενικής Παιδείας (Υποχρεωτικό πρόγραμμα Νηπιαγωγείου), Τμήμα πρόωρης υποδοχής, Τμήμα Ένταξης, Ολοήμερα τμήματα καθώς και Αναβαθμισμένο Ολοήμερο Τμήμα.
Μέσα από ποικίλες ευκαιρίες μάθησης, συμπεριληπτική και δημοκρατική προσέγγιση, στοχεύουμε στην παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης και στην ευημερία των μαθητών μας.
- https://www.infokids.gr/poio-akrivos-einai-to-kako-pou-kaneis-s/?fbclid=IwAR1ILOYe3Qhf8O194uOr9NjqfXf7IMwbvxQ4XvKMNcEfVnAqYFjIT4eIY3o
- https://www.infokids.gr/poio-akrivos-einai-to-kako-pou-kaneis-s/?fbclid=IwAR1ILOYe3Qhf8O194uOr9NjqfXf7IMwbvxQ4XvKMNcEfVnAqYFjIT4eIY3o
- https://www.infokids.gr/poio-akrivos-einai-to-kako-pou-kaneis-s/?fbclid=IwAR1ILOYe3Qhf8O194uOr9NjqfXf7IMwbvxQ4XvKMNcEfVnAqYFjIT4eIY3o
- https://www.infokids.gr/poio-akrivos-einai-to-kako-pou-kaneis-s/?fbclid=IwAR1ILOYe3Qhf8O194uOr9NjqfXf7IMwbvxQ4XvKMNcEfVnAqYFjIT4eIY3o
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.