Επέτειος 25ης Μαρτίου

…ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΙΑΣ ΩΡΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΗ ΠΑΡΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ  ΣΚΛΑΒΙΑ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΗ…τραγουδούσε ο Ρήγας Βελεστινλής για να ξεσηκώσει τους έλληνες: Με το ίδιο τραγούδι ξεσηκωθήκαμε και μεις για να γιορτάσουμε στο σχολείο μας την εθνική επέτειο της Ελληνικής επανάστασης!!!

maxresdefault

 

Μετά δημιουργήσαμε  τα δικά μας σύμβολα εμπνευσμένοι από τις αντίστοιχες εικόνες των ηρώων της επανάστασης….

DSCN8854 1 DSCN8853 1

DSCN8860 1 DSCN8859 1 DSCN8902 1

 

….  Ακολούθησε παρέλαση τις επόμενες μέρες στην αυλή του σχολείου, κρατώντας περήφανα τα δικά μας σύμβολα!!!

DSCN8898 1 DSCN8882 1

25 Martiou anagnwstiko 1

 

 

 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!!! σε όλο τον κόσμο!!!

 

25η Μαρτίου- διπλή γιορτή!

Γιορτάσαμε και εφέτος στο νηπιαγωγείο μας , με πολύ ενθουσιασμό την επέτειο της 25η Μαρτίου 1821 και τον Ευαγγελισμό της θεοτόκου. Είδαμε βίντεο για να μάθουμε την ιστορία της πατρίδας μας, είπαμε ποιήματα και τραγουδίσαμε με πολύ ζήλο τον Θούριο του Ρήγα Φεραίου.

Αργότερα στην αυλή του σχολείου έγινε η καθιερωμένη παρέλαση  παιδιών και εκπαιδευτικών , ψάλαμε τον Εθνικό μας Ύμνο και χορέψαμε με καμάρι παραδοσιακούς εθνικούς χορούς.

Χρόνια πολλά Ελλάδα, χρόνια πολλά Έλληνες!

1742810073573 17428101611831742810073556 1 1742810073565 1

“Το νησί του Ποτέ Ποτέ”-Μαρίνα Γιώτη

Την Πέμπτη 13 Μαρτίου 2025, επισκέφτηκε το σχολείο μας η συγγραφέας των εκδόσεων Διόπτρα, Μαρίνα Γιώτη. Η επίσκεψη αυτή διοργανώθηκε από το βιβλιοπωλείο Αβραάμ. Η συγγραφέας παρουσίασε στους μαθητές μας το βιβλίο της “Το νησί του Ποτέ Ποτέ” που αγγίζει θέματα, όπως η κλιματική αλλαγή και η δύναμη που κρύβουμε όλοι μέσα μας να κάνουμε πράγματα που νομίζαμε ότι δεν μπορούσαμε να κάνουμε. Το βιβλίο παρουσιάστηκε με διαδραστικό τρόπο, κι έπειτα έγιναν παιχνίδια με στόχο την εμβάθυνση και την ενεργή συμμετοχή των παιδιών. Τα παιδιά διασκέδασαν πολύ… Στο τέλος, έκαναν τις δικές τους ερωτήσεις προς την συγγραφέα και ζωγράφισαν βεντάλιες με την πρωταγωνίστρια-στρουθοκάμηλο του βιβλίου. Ευχαριστούμε πολύ πολύ την κ. Γιώτη για την υπέροχη διαθεσή της και το χρόνο που αφιέρωσε να μιλήσει με τα παιδιά!!!

f3b5cfe4 2201 48af 9df8 6cf5795dc8ce  858e0801 7ea8 4e56 9274 3b1e0dfea268

2712c37e 02db 4eac 9564 b062dd122cce

9e8464fe 7179 4d9d a72b ad31b215b54e

Μουσείο Δεινοσαύρων!!!

Οι δεινόσαυροι, ένα θέμα αρκετά προσφιλές και ενδιαφέρον για τα παιδιά, αποτέλεσαι πηγή έμπνευσης για το τμήμα μας, προκειμένου να δημιουργήσουμε το δεύτερο μουσείο της χρονιάς. Με αρωγό το καινούργιο πρόγραμμα σπουδών του νηπιαγωγείου, τα παιδιά απόκτησαν μία εναλλακτική εμπειρία μαθησιακής προσέγγισης των δεινοσαύρων, ως ένα μουσειακό έκθεμα και πολιτισμικό τεκμήριο που ενεργοποίησε τη φαντασία, την κίνηση, την επινοητικότητα, τη δημιουργική έκφραση και την καλλιτεχνική τους δημιουργία.  Βασιζόμενοι στις αρχές τις διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης οι μαθητές χωρισμένοι σε μικρές ομάδες αλληλεπίδρασαν και γνώρισαν τα χαρακτηριστικά των δεινοσαύρων, μάθανε καινούργια στοιχεία για την εποχή που έζησαν, το πως εξαφανίστηκαν, τι τρώγαν κτλ   ξεναγήθηκαν σε μουσεία φυσικής ιστορίας όλου του κόσμου, σε ψηφιακούς χώρους πολιτισμού και μουσειακά εκθέματα με θέμα τους δεινόσαυρους. Επίσης επισκέφτηκαν και το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης, όπου παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Στα Ίχνη των δεινοσαύρων”.

MixCollage 13 Mar 2025 09 24 PM 7577MixCollage 13 Mar 2025 09 33 PM 8542 MixCollage 13 Mar 2025 09 40 PM 832

Αφού ήρθαν σ΄επαφή με αρκέτες πληροφορίες και οπτικοακουστικό υλικό που αφορούσαν τους δεινόσαυρους, κατέγραψαν τα  δεδομένα που τους φάνηκαν ενδιαφέροντα προκειμένου να δημιουργήσουν την προσωπική τους συλλογή εκθεμάτων. Τα παιδιά κατασκεύασαν τα εκθέματά που διάλεξαν ( ψηφιδωτό, λαογραφικά έργα τέχνης, πίνακες ζωγραφικής, απολιθώματα, ομοιώματα κτλ) και δημιουργήθηκε κατ΄αυτόν τον τρόπο το δεύτερο φυσικής παρουσίας μουσείο μέσα στην τάξη μας. MixCollage 13 Mar 2025 09 09 PM 6969Γεννήθηκε όμως η απορία: ” Κυρία πως θα μπορέσουν να το δουν το μουσείο οι γονείς μας, ο παππούς μου, η γιαγιά μου, η θεία μου;” και κατά αυτόν τον τρόπο σκεφτήκαμε να δημιουργήσουμε ένα ψηφιακό μουσείο. Οπότε τα εκθέματα φωτογραφήθηκαν, μαγνητοφωνήθηκαν οι οδηγίες, δημιουργήθηκε ο χάρτης του μουσείου και η κάθε ομάδα έφτιαξε τη δική της αίθουσα στο ψηφιακό μουσείο χρησιμοποιώντας το κατάλληλο λογισμικό. Και το ψηφιακό μουσείο είναι πανέτοιμο:

Τέλος τα παιδιά αποφασίσανε να γίνουν ξεναγοί και να προσκαλέσουν τους μαθητές των άλλων τάξεων για να παρουσιάσουν τη δουλειά τους. Στα παιδιά μέσω του φυσικού αλλά και του ψηφιακού μουσείου, δόθηκε η δυνατότητα να παρουσιάσουν τις νέες γνώσεις αλλά και τον τρόπο που δούλεψαν.

IMG 1445IMG 1449 1

Σας ευχόμαστε να απολαύσετε τη ξενάγηση μας και να γνωρίσετε και εσείς με τη βοήθειά μας, περισσότερες πληροφορίες για τους δεινόσαυρους!!!

 

6 Μαρτίου: Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού

Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, στο νηπιαγωγείο μας στις 6 Μαρτίου πραγματοποιήθηκαν δράσεις, και παρουσιάσεις, ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης επί του θέματος. Μαθήματα ζωής για την αξία της φιλίας, της συνεργασίας, της αποδοχής του άλλου και της ελεύθερης έκφρασης του ατόμου. Παράλληλα προβληματιστήκαμε για το πώς μπορούμε να σταματήσουμε το σχολικό εκφοβισμό και ποιες είναι οι συνέπειες των πράξεων του θύτη και του θύματος. Σε συνδυασμό και με το εργαστήριο δεξιοτήτων “Ασφαλή και μη ασφαλή μυστικά” που ολοκληρώσαμε τις προηγούμενες ημέρες, ξανατονίσαμε για το πόσο σημαντικό είναι ένα ασφαλές και υποστηρικτικό  περιβάλλον όπου τα παιδιά θα μπορούν να αναφέρουν οποιοδήποτε περιστατικό βίας και εκφοβισμού σ΄έναν έμπιστο ενήλικα ή σ’έναν μεγαλύτερο φίλο τους. Υποστηρικτικό υλικό στις παραπάνω δράσεις αποτέλεσε και το παιδικό παραμύθι «Μιλά μου» της συγγραφέως Μαρίνας Γιώτη, όπου με τη βοήθεια της ηρωίδας «Αν», κατανοήσαμε πόσο δύσκολο είναι να κρατάς μέσα σου ένα μυστικό που σου δημιουργεί αρνητικά συναισθήματα και σε βαραίνει μέρα με την ημέρα. Καταλήξαμε στο ότι αν το μοιραστούμε μπορεί να ανθίσει και να δημιουργήσει κάτι όμορφο. Ολοκληρώσαμε την μέρα μας με την δημιουργία των παρακάτω ομαδικών έργων, έχοντας φυσικά ως έμπνευση την ιστορία της «Αν».

MixCollage 12 Mar 2025 09 41 PM 1184

482324676 1332663724970231 8598197628699574458 n

IMG 51edd637174425a24f56db3c61fc7ae1 V481356138 1332651794971424 158474342152607657 n481897055 1332651791638091 6507526667708498380 n482207210 1332651611638109 4377058563665964690 n

Τέλος το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο διασκεδαστικό διαδραστικό βιβλιοπάρτυ του “Μίλα μου”,  το Σάββατο 8 Μαρτίου, όπου εκθέσαμε τα εικαστικά μας έργα και “πετάξαμε” από πάνω μας, ότι μας βαραίνει μέσω δημιουργικών δραστηριοτήτων.

20250308 12390820250308 121512IMG 196920250308 122150

Ο Χαρταετός της Ελπίδας

Με πολλή χαρά και προσμονή συμμετείχε φέτος το τμήμα 4 στη δράση “Ο Χαρταετός της ελπίδας”. Η δράση αυτή ξεκίνησε ως μια συμβολική κίνηση από τη νηπιαγωγό Αγγελική Μαλλιαρού στο 48ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου, γρήγορα αγκαλιάστηκε από σχολεία σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο και εξελίχθηκε σε ένα δίκτυο επικοινωνίας, που μεγαλώνει κάθε χρόνο. Τα σχολεία που συμμετέχουν  μέσα από την εικαστική τους τέχνη μεταφέρουν ελπιδοφόρα μηνύματα που τους κάνουν να νιώθουν όμορφα, σαν ένα είδος  ψηφιακής αλληλογραφίας. Το τμήμα μας αποφάσισε να στείλει το πολύχρωμο μήνυμα της ΑΓΑΠΗΣ, έτσι ώστε μέσω αυτής να εκφράσει τα όνειρά του, τη δύναμη της αλληλεγγύης, της ενότητας, της αισιοδοξίας και την ανάγκη για έναν πιο δίκαιο κόσμο μέσα από τα αθώα μάτια των μικρών παιδιών.

MixCollage 04 Mar 2025 09 44 PM 2659 εικόνα Viber 2025 03 04 16 10 15 281

Στο τέλος οι ζωγραφιές όλων των σχολείων ενώθηκαν και δημιούργησαν “Το χαρταετό της ελπίδας”. Φετινό μήνυμα της δράσης είναι  «Όλοι μαζί θα φωτίζουμε με ελπίδα τη σκοτεινή δικαιοσύνη» ως ένας φόρος τιμής σε όσους έφυγαν πρόωρα και άδικα, μια υπενθύμιση πως η κοινωνία δεν ξεχνά, αλλά διεκδικεί.

f26677e1 bdfc 4b08 9ca4 9641d030991e.jpg ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ 3

Μαθαίνουμε πως να φροντίζουμε τα κατοικίδιά μας

Πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική δράση στο χώρο του σχολείου μας σήμερα Δευτέρα 4 Μαρτίου 2025 με θέμα ‘’ την θετική εκπαίδευση και την ευζωία των κατοικίδιων ζώων’’, στα ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΊΟΥ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ, από την εκπαιδευτική ομάδα schoolpetproject, με υπεύθυνο των κύριο Κοσμαδακη Παύλο,  ο οποίος έφερε και ένα εκπαιδευμένο σκυλάκι, με το όνομα ΜΟΚΑ. Αφού μας εξήγησε πως πρέπει να φροντίζουμε τα κατοικίδια μας, μας έδειξε τρόπους με τους οποίους  μπορούμε να εκπαιδεύσουμε ένα σκυλάκι ώστε να ακούει τις εντολές μας, επιβραβεύοντάς το, όταν τα καταφέρνει. Στο τέλος τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να λύσουν διάφορες απορίες τους, αλλά και να χαϊδέψουν την ΜΟΚΑ, όσο ο εκπαιδευτής της την επιβράβευε με λιχουδιές ,καθώς καθόταν φρόνιμη.

IMG 20250304 154257 IMG 20250304 154223 IMG 20250304 154148 IMG 20250304 154106 IMG 943957ffb1458229a85b910959b8b439 V IMG 0bf945e1078729e7fb0eb7124f5dab1b V

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2025-2026

Αγαπητοί γονείς από αυριο Τετάρτη  5 Μαρτίου και έως  τη Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025 ξεκινούν οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2025-2026. Για το νέο σχολικό έτος εγγράφονται όσα παιδιά έχουν γεννηθεί το 2021 ως προνήπια. Τα νήπια που ειναι ήδη εγγεγραμμένα σε άλλο νηπιαγωγείο αυτή τη σχολική χρονιά δεν κάνουν ΝΕΑ ΕΓΓΡΑΦΗ, παρακαλουμε να επικοινωνήσουν με το σχολείο μας. Οι εγγραφές γίνονται ηλεκτρονικά με τον τρόπο που περιγράφεται παρακάτω.

Τηλ. επικοινωνίας : 2810360810 ωρες 12.00- 14.00)

Αιτήσεις εκπροθεσμες, περα απο τις 24 Μαρτίου, θα εγκριθούν από τη Διευθυνση Α/θμιας Εκπαίδευσης ανάλογα με τη διαθεσιμότητα θέσεων του κάθε νηπιαγωγείου.

Αφού γίνει η ηλεκτρονική εγγραφή θα λαβετε sms απο το Νηπιαγωγείο οπου θα διευκρινίζεται αν χρειαζεται καποια διορθωση. Σε περίπτωση που τα χαρτιά γινουν αποδεκτά θα πρέπει να προσκομίσετε στο Νηπιαγωγείο μας, το βιβλιάριο Εμβολίων (για επίδειξη, οχι φωτοτυπία) , το ΑΔΥΜ (που εχετε περιθώριο να το φέρετε έως το Σεπτέμβριο) και την Υ.Δ. συναίνεσης του εταιρου γονέα και μια αίτηση που θα σας δώσουμε εμεις εδω, να συμπληρώσετε με τα στοιχεια του παιδιού.

Αφου έχετε φερει τα απαραίτητα χαρτιά θα γίνεται αποδοχή της αίτησης σας από το Νηπιαγωγείο.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ – ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

 

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

 

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ ) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

 

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

 

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

 

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ (ΔΕΗ ή Νερο) ή σταθερό τηλεφωνο, ή μισθωτήριο συμβόλαιο απο το Taxinet, ή Ε1 οπου στην 5η σελίδα αναφέρεται ρητα στο κουτάκι ΚΥΡΙΑ ΚΑΤΟΙΚΙΑ η διευθυνση κατοικιας.

 

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

 

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

 

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

 

στ) επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει η Διευθυντρια του Νηπιαγωγείου , εως Δευτέρα 24 Μαρτιου 2025 .

 

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα.

Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

 

ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

 

η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α 25).

 

θ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

 

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

 

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

 

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

 

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

 

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

 

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767).

Προστατεύοντας τα ζώα συντροφιάς



Λήψη αρχείου

Φυσικά Μαγικά!

Πριν από λίγες μέρες μας επισκέφτηκε ο Λάμπης ο μικρός επιστήμονας και είχε ετοιμάσει με την βοήθεια της κ. Μαρίας Σπανάκη πολλά παιχνιδο-πειράματα σχετικά με τους μαγνήτες.

1739658219459

Αρχικά, πειραματιστήκαμε με τους μαγνήτες και παρατηρήσαμε ποια μέταλλα μαγνητίζουν και ποια όχι.

1739658219465

Μετά ψαρέψαμε με καλαμο-μαγνήτες ψαράκια. Όμως, γιατί δεν μπορούσαμε να τα ψαρέψουμε όλα τα ψάρια;

Και μόνοι μας τελικά καταλάβαμε πως δεν είχαν όλα από πίσω σιδεράκι που μαγνητίζει.

IMG 20250216 000130

 Φτιάξαμε δική μας πυξίδα μέσα στο νερό, αφού είδαμε πρώτα πώς λειτουργεί μία γνήσια… Και όπως και να την γυρνούσαμε, όσο και να την μπερδεύαμε, εκείνη πάντα έδειχνε τον Βορρά.

IMG 20250215 235813 IMG 20250216 000109

Μαγνητίσαμε ρινίσματα σιδήρου μέσα από ένα πλαστικό δοχείο. Ήταν πολύ διασκεδαστικό!

IMG 20250215 235917

Και τέλος, κάναμε ένα χάρτινο αυτοκίνητο να μετακινείται μπρος πίσω με έναν μαγνήτη. Μα πώς γίνεται αυτό, αφού το χαρτί δεν είναι μαγνητικό; Φυσικά, μόνοι μας μαντέψαμε πως μέσα στο χαρτονάκι είχε κρύψει σιδεράκια ο Λάμπης ο μικρός επιστήμονας.

IMG 20250216 000033

Περάσαμε Φυσικά…Μαγικά και πήραμε και βραβείο!

IMG 20250215 235717