Στα πλαίσια των δραστηριοτήτων του Νοεμβρίου, για το ευρωπαϊκό μας πρόγραμμα Etwinning, τα παιδια των 2 τμημάτων χωρίστηκαν σε 3 ομάδες κι με τη βοήθεια των ψηφιακών εργαλείων, είδαν πως μπορούν να φτιάξουν αφίσες είτε ζωγραφιζοντας, είτε με την τεχνητή νοημοσύνη, είτε με συνδυασμό ζωγραφικής κι ψηφιακών εργαλείων! Μέσα απο τη διαδικαδια εμαθαν οτι οι αφισες ειναι ενας τροπος να επικοινωνησουμε τη γνωση που αποκτουμε, στους υπόλοιπους μαθητες. Συγχαρητήρια σε ολα τα παιδιά μας.



Καθώς ασχοληθήκαμε με τους αριθμούς 1-5 αυτές τις μέρες με τα παιδιά, θελήσαμε να μάθουμε και στην μελισσούλα μας να μάθει να μετράει κι εκείνη από το 1 ως το 5. Σε ένα πλέγμα 12 τετραγώνων σχεδιασμένο σε χαρτόνι, τοποθετήθηκαν οι αριθμοί 1,2,3,4,5 σε διάφορα τετράγωνα, και τα παιδιά ανά ζεύγη την καθοδηγούν δίνοντάς της εντολές να κινείται από τον έναν αριθμό στον επόμενο με την σειρά. Τα ζεύγη συζητούσαν μεταξύ τους, συνεργάζονταν, αποφάσιζαν ποια διαδρομή θα ακολουθήσουν, τοποθετούσαν τα χάρτινα βέλη στη σωστή σειρά και έπειτα πατούσαν τα αντίστοιχα κουμπιά ώστε να φτάσει η bee-bot στο τετράγωνο που επιθυμούσαν.
πλανήτη.. Σώσε τα ζώα της θάλασσας από την μόλυνση, καθάρισε την γειτονιά σου από τα σκουπίδια, εξοικονόμησε νερό είναι οι τρεις σταθμοί για την μελισσούλα. Κάθε παιδί αναλαμβάνει μια αποστολή , προγραμματίζει τη bee-bot και μαζί σώζουν τον κόσμο.

που είναι προαπαιτούμενο στα Ευρωπαϊκά προγράμματα, ήταν η δημιουργία Avatar, μίας κούκλας δηλαδή που κάθε παιδί σχεδίασε όπως ήθελε. Τα παιδιά εξοικειώθηκαν με τη λειτουργία του ποντικιού και επέλεξαν τα χαρακτηριστικά που ήθελαν. Επειτα όσα παιδιά , από τα μεγαλύτερα ήθελαν, πρόσθεσαν και τη φωνή τους δίνοντας την υπόσχεσή τους για να βοηθήσουν στην προστασία του περιβάλλοντος.







