Διατροφή και Θεματική Εβδομάδα

Η κ. Καραγιαννίδου Βαρβάρα, Διατροφολόγος και απόφοιτη του 5ου Γυμνασίου, συμμετείχε ως ομιλήτρια στη θεματική εβδομάδα του σχολείου μας  και ενημέρωσε τους μαθητές και τις μαθήτριες για θέματα διατροφής.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση