Στα πλαίσια του erasmus Gamified Introduction to Gamification (GIG) με κωδικό αριθμό 2021-2-EL01-KA210-SCH-000050330, επτά εκπαιδευτικοί του σχολείου μας επιμορφώθηκαν στην παιχνιδοποιημένη μάθηση και στην μάθηση μέσω διλήματος (dilema based learning) κάνοντας χρήση της εκπαιδευτικής πλατφόρμας dibl.
Kατά την διάρκεια της πενθήμερης επιμόρφωσής τους (13/03/2023-17/03/2023), οι εκπαιδευτικοί μας έμαθαν :
- πως να διαχειρίζονται μαθητοκεντρικά-συνεργατικά μαθήματα
- ποια είναι τα χαρακτηριστικά του διλήμματος
- ποια είναι η χρησιμότητα της μάθησης που βασίζεται στο δίλημμα
- πως να δημιουργήσουν ένα μαθησιακό δίλημμα και την κατάσταση σενάριο που το περιέχει
- ποια είναι η πλατφόρμα dibl και οι δυνατότητες δόμησης ενός μαθησιακού σεναρίου με βάση το δίλημμα που προσφέρει, ώστε να επιτευχθούν οι μαθησιακοί στόχοι του μαθήματος με την υποστηρικτική χρήση της
- πως να χειρίζονται την πλατφόρμα dibl
Στο τέλος της επιμόρφωσης ετοίμασας σχέδια μαθήματος τα οποία εφάρμοσαν μέσα στην τάξη με μεγάλη επιτυχία όπως έδειξαν οι αξιολογήσεις των μαθητών.