Δράσεις συναισθηματικής αγωγής Φεβρουαρίου- Μαρτίου

Δράσεις που έλαβαν χώρα:

στο τμήμα B1 στις 18/02/25 και στο ΣΤ2 , στο πλαίσιο  του προγράμματος της συναισθηματικής αγωγής. Το φανάρι του θυμού (επισυνάπτονται φωτογραφίες) έγινε και στις δύο τάξεις, μαζί με διαλογικό κομμάτι. Αρχικά συζητήθηκε με τα παιδιά το συναίσθημα του θυμού τί είναι, τί συμβαίνει όταν θυμώνουμε, τί συμπεριφορές συμπαρασύρει ο θυμός και πώς θα μπορούσαμε να διαχειριστούμε αυτό το έντονο συναίσθημα.  Αφού έγινε  διάλογος κάθε παιδί στο Β1 ζωγράφισε το δικό του φανάρι θυμού σε κόλλα Α4. Στο ΣΤ2 έγινε διαλογική συζήτηση με διάφορα περιστατικά τα οποία έχουν εκκινηθεί από το συναίσθημα του θυμού. Τί προηγήθηκε νωρίτερα και τί συνέβη αργότερα. Πως θα μπορούσε να έχει τροποποιηθεί κάθε περιστατικό με υποθετικά σενάρια μέσω τις διαχείρισης του θυμού.   Στις 04/03/25 στο Ε1 και στο Ε2 πραγματοποιήθηκε δράση για το σχολικό εκφοβισμό λόγω της πανελλήνιας ημέρας κατά του σχολικού εκφοβισμού στις 07/03/25. Μέσω διαλογικής συζήτησης, και υποθετικών σεναρίων προσεγγίστηκε το ζήτημα (επισυνάπτονται φωτογραφίες). Η ίδια δράση πραγματοποιήθηκε στο Στ1 στις 18/03/25. Ακόμα στις 11/03/25 έλαβε χώρα στο Γ2 δράση, περί διαχείρισης του θυμού με το φανάρι του θυμού. Στόχοι: Αναγνώριση συναισθημάτων συνειδητοποίηση συναισθημάτων-συμπεριφορών, τρόποι διαχείρισης θυμού-συμπεριφορών, καλλιέργεια ενσυναίσθησης, αναγνώριση μορφών σχολικού και εν γένει εκφοβισμού, τρόποι αντιμετώπισης, καλλιέργεια ομαδικού αισθήματος-φιλίας και βοήθειας.

20250401 101636 20250401 101718 20250401 101735 20250401 101754 20250401 101812