Στο πλαίσιο της συμπερίληψης, για να μπορούν όλοι οι μαθητές να συμμετέχουν στη μαθησιακή διαδικασία, στο σχολείο μας αξιοποιούμε τη διαφοροποιημένη διδασκαλία, εξατομικευμένη προσαρμογή του διδακτικού υλικού όπου χρειάζεται και βιωματικές μεθόδους διδασκαλίας. Επιπλέον, για την ενίσχυση των διαπροσωπικών σχέσεων των μαθητών και την ένταξή τους σε ομάδες συνομήλικων χρησιμοποιούμε ομαδοσυνεργατικές μεθόδους διδασκαλίας και υλοποιούμε σχετικές δράσεις. Ορισμένα παραδείγματα εφαρμογών μπορείτε να δείτε παρακάτω. Κατά σειρά:
Εικόνα 1: Κατασκευή και αξιοποίηση σε ομάδες παιχνιδιού για τα μαθηματικά
Εικόνα 2: Τα παιδιά κατασκεύασαν σε ομαδές τη δική τους ‘Αργώ’ μαθαίνοντας την ιστορία της
Εικόνα 3: Προσαρμογή των ασκήσεων για καλύτερη κατανόηση των όρων της πρόσθεσης
Εικόνα 4: Τα παιδιά σε ζευγάρια εξασκήθηκαν στο “πάτημα στη δεκάδα”
Εικόνα 5: Παζλ για ευκολότερη κατανόηση γραμματικών κανόνων.
Εικόνα 6: Οι μαθητές τοποθέτησαν σύμφωνα με τις οδηγίες τα υλικά στις πίτσες για την καλύτερη κατανόηση των κλασμάτων.
Εικόνα 7: Ομαδικό παιχνίδι για το μάθημα της Γλώσσας
Εικόνα 8: Ομαδικό παιχνίδι για την αναγνώριση των μέρων του λόγου
Εικόνα 9: Οπτικοποιημένο ημερήσιο πρόγραμμα
Εικόνα 10: Για την ενίσχυση των διαπροσωπικών σχέσεων, ο κάθε μαθητής έγραψε το όνομά του σε ένα χαρτόνι και οι συμμαθητές του συμπλήρωσαν τα χαρακτηριστικά του