
Οι μαθητές των δύο τμημάτων της Δ΄ τάξης του σχολείου μας ενημερώθηκαν από τις εκπαιδευτικούς της γερμανικής και της γαλλικής γλώσσας για τη χρησιμότητα και την αναγκαιότητα της δεύτερης ξένης γλώσσας. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με την κουλτούρα και τον πολιτισμό των δύο χωρών και να ακούσουν για τα πλεονεκτήματα της κάθε γλώσσας.
Έγινε συζήτηση, βρέθηκαν γαλλικές και γερμανικές λέξεις που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας, έγινε προβολή σχετικών βίντεο και παιχνιδιών και, γενικά, μέσα σε ένα καλό παιδαγωγικό κλίμα οι μαθητές ήρθαν σε πρώτη επαφή με τις δύο γλώσσες.
Η παραπάνω δράση έγινε στα πλαίσια της σχετικής εγκυκλίου του Υπουργείου Παιδείας προκειμένου οι μαθητές της Δ΄ τάξης να επιλέξουν ποια γλώσσα θα διδαχθούν την επόμενη σχολική χρονιά. Σχετική υπεύθυνη δήλωση θα λάβουν άμεσα οι γονείς των μαθητών.













































![toix010[1]](https://blogs.sch.gr/5dimthiv/files/2014/05/toix0101-300x200.jpg)









