Ο μαθητής του Β2 Άγγελος Νάσκος έφερε την πρωτομαγιά στην τάξη μας με το στεφάνι που μας έφτιαξε από πολύχρωμα λουλούδια !!!
Υ.Γ: Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε τη δημοσίευση κάποιας φωτογραφίας στο ιστολόγιο του σχολείου μας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα με τη διεύθυνση του σχολείου ώστε να προβούμε στην απόσυρση της.











































