Μετά την καλοκαιρινή ανάπαυλα μαθητές και εκπαιδευτικοί επιστρέφουν στη βάση τους.
Το σχολείο βάφτηκε, καθαρίστηκε, οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί παρουσιαστήκαμε σήμερα Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου στο σχολείο και τα βιβλία είναι έτοιμα να μοιραστούν.
Ο αγιασμός θα γίνει την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου.
















































