Επιστροφή στα θρανία

Μετά την καλοκαιρινή ανάπαυλα μαθητές και εκπαιδευτικοί επιστρέφουν στη βάση τους.

Το σχολείο βάφτηκε, καθαρίστηκε, οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί παρουσιαστήκαμε σήμερα Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου στο σχολείο και τα βιβλία είναι έτοιμα να μοιραστούν.

Ο αγιασμός θα γίνει την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου.

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ10672119_815328855152456_7821173489153444448_n

5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΗΒΑΣ- ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ- Α΄ ΜΕΡΟΣ

Επιτυχία σημείωσε η καλοκαιρινή γιορτή μας που έγινε την Πέμπτη 12 Ιουνίου το απόγευμα.

Γονείς, παππούδες, γιαγιάδες αλλά και αρκετοί Θηβαίοι μας έκαναν την τιμή και παρακολούθησαν τη γιορτή μας.

Αξίζουν συγχαρητήρια στους μαθητές αλλά και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου για τις προσπάθειες που έκαναν και για το αποτέλεσμα της γιορτής που ήταν σπουδαίο.

¨Οι καλές και οι κακές συνήθειες' από την Ε΄ τάξη
¨Οι καλές και οι κακές συνήθειες’ από την Ε΄ τάξη

Μπαλονομαχίες από την Α΄ τάξη
Μπαλονομαχίες από την Α΄ τάξη
Μειώνονται αυτοί που έχουν "γερό μπαλόνι".
Μειώνονται αυτοί που έχουν “γερό μπαλόνι”.

DSC02755

Σκυταλοδρομίες
Σκυταλοδρομίες
Χαιρετισμός και υπόκλιση από την Α΄ τάξη
Χαιρετισμός και υπόκλιση από την Α΄ τάξη

 

Έτοιμοι για δράση και οι μαθητές της Γ΄ τάξης
Έτοιμοι για δράση και οι μαθητές της Γ΄ τάξης
 
Ξεκινάμε τις ... "μπλουζοδρομίες"
Ξεκινάμε τις … “μπλουζοδρομίες”
Η αγγλική εκδοχή του Πινόκιο από τη Β΄ τάξη.
Η αγγλική εκδοχή του Πινόκιο από τη Β΄ τάξη.
Αυτά τα παπούτσια τίνος είναι; Των μαθητών της Δ΄.
Αυτά τα παπούτσια τίνος είναι; Των μαθητών της Δ΄.
Παπουτσοδρομία σε πλήρη αγωνία από τα δύο τμήματα της Δ΄.
Παπουτσοδρομία σε πλήρη αγωνία από τα δύο τμήματα της Δ΄.
Γεια σας, γεια σας. Κι εμείς σας αγαπάμε.
Γεια σας, γεια σας. Κι εμείς σας αγαπάμε.
Πολύς χορός και τραγούδι από τη Δευτέρα τάξη.

Μουσικοκινητικό δρώμενο με κείμενα από το τραγούδι του Κώστα Χατζή "Όλη η ζωή είναι υπόθεση χαμόγελο".
Μουσικοκινητικό δρώμενο με κείμενα από το τραγούδι του Κώστα Χατζή “Όλη η ζωή είναι υπόθεση χαμόγελο”.

Πολύς χορός και τραγούδι από τη Δευτέρα τάξη.

Πολύς χορός και τραγούδι από τη Δευτέρα τάξη.
Υ.Γ: Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε  τη δημοσίευση κάποιας φωτογραφίας στο ιστολόγιο του σχολείου μας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα με τη διεύθυνση του σχολείου ώστε να προβούμε στην απόσυρση της.

Χαλλλαρά!!!

Λίγες ώρες ανεμελιάς στο τέλος της χρονιάς ….. δεν βλάπτει !!!

Καλό καλοκαίρι από τους μαθητές του Β2 !!!

παγωτό1   PAGVTO4PAGVTO5PAGVTO3

Υ.Γ: Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε  τη δημοσίευση κάποιας φωτογραφίας στο ιστολόγιο του σχολείου μας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα με τη διεύθυνση του σχολείου ώστε να προβούμε στην απόσυρση της.

Καλοκαιρινή γιορτή


GIORTHΜύρισε καλοκαίρι κι εμείς ξεσηκωθήκαμε!

Παίζουμε, τραγουδάμε, χορεύουμε, αποχαιρετάμε και σας καλούμε να χαρείτε μαζί μας στην στην καλοκαιρινή μας  γιορτή που θα γίνει την Πέμπτη 12 Ιουνίου, στις 7 το απόγευμα, στην αυλή του σχολείου.

 

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 5ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΘΗΒΑΣ

Ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό- Παραμύθι

ΜΕΤΑΒ3metav

METAB2

Η Β΄ τάξη του σχολείου μας συνεργάστηκε με τα νήπια του 8ου Νηπιαγωγείου Θήβας σε ένα πρόγραμμα που αφορούσε την ομαλή μετάβαση των νηπίων στην Α΄ τάξη του 5ου Δημοτικού Σχολείου Θήβας.

Υλοποιήθηκαν αρκετές δράσεις υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας του Πανεπιστημίου Κρήτης στο Τμήμα των Νηπιαγωγών κ. Ε. Γουργιώτου.

Δείγμα γραφής αυτού του αποτελέσματος θα είναι η παρουσίαση του βιβλίου “Το παραμύθι χωρίς όνομα” που θα γίνει από τα δύο τμήματα. Θα εμπλακούν όλες οι Τέχνες σε ένα γαϊτανάκι πολιτισμού και θα ζωντανέψουν ζώα, δέντρα, τέρατα…

 

2η ΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ- ΒΙΝΤΕΟ 2

Ακολουθεί 12λεπτο βίντεο με στιγμές από τη χορευτική συνάντηση του σχολείου μας.

Παραγωγή: Κώστας Λιαμπότης

 

2η ΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ- Βίντεο

DSC02634Ξεπέρασε τις προσδοκίες των διοργανωτών η 2η χορευτική συνάντηση Δημοτικών Σχολείων Θήβας που πραγματοποιήθηκε στο 5ο Δημ. Σχολείο Θήβας.

Άψογη εκτέλεση των χορών από τους μαθητές των σχολείων: 2ο, 3ο, 4ο, 5ο, 6ο και 8ο Δημ. Σχ. Θήβας καθώς και από τα περιφερειακά σχολεία της Πύλης και του Καπαρελλίου.

Πλήθος γονέων και μαθητών παρακολούθησαν την εκδήλωση. Τιμητική ήταν η  παρουσία του Δημάρχου Θηβαίων κ. Σπύρου Νικολάου, του ιερέα των Αγίων Θεοδώρων πατέρα Δανιήλ, των Σχολικών Συμβούλων κ.κ. Άννας Ζουγανέλη και Απόστολου Γεωργαντά, του Προέδρου του Συλλόγου Εκπ/κών Π.Ε. Θήβας ” Ο ΠΙΝΔΑΡΟΣ” Κ. Φώτη Χαλιαμάλια, του προέδρου της Σχολικής Επιτροπής Π.Ε. του Δήμου Θηβαίων κ. Δημήτρη Γιαννίκα, του Προέδρου του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του 5ου Δ.Σχ. Θήβας κ. Κώστα Λυμπερίου καθώς και αρκετών προέδρων τοπικών πολιτιστικών συλλόγων.

Χρέη φωτογράφου της εκδήλωσης έκανε ο κ. Άγγελος Μαρίνης τον οποίο και ευχαριστούμε. Θα ανεβάσουμε σχετικό υλιό τις επόμενες ημέρες.

Οι σχετικές φωτογραφίες που “ανέβηκαν” στο διαδίκτυο από τον ταμία του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του 5ου Δ.Σχ. Θήβας κ. Κ.Λιαμπότη αποδεικνύουν ότι η χορευτικές συναντήσεις των σχολείων έχουν ήδη γίνει θεσμός.

https://www.youtube.com/watch?v=GypAmVz0OzY

Υ.Γ: Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε  τη δημοσίευση κάποιας φωτογραφίας στο ιστολόγιο του σχολείου μας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα με τη διεύθυνση του σχολείου ώστε να προβούμε στην απόσυρση της.

2η Χορευτική συνάντηση Δημοτικών Σχολείων Θήβας

Σήμερα, Δευτέρα 2 Ιουνίου, το σχολείο μας έχει την τιμητική του. Φιλοξενούμε τη 2η Χορευτική συνάντηση των δημοτικών σχολείων
της πρώην Επαρχίας Θήβας.
Ραντεβού το απόγευμα στις 6.30.

xoreytiko

 

Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής- Ιππικός Όμιλος Θήβας

Η Γ΄ τάξη επισκέφτηκε το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής στο Νεοχωράκι Θήβας. Οδήγησαν, έγιναν πεζοί,εξήγησαν τα σήματα οδικής κυκλοφορίας, παραλίγο να … τρακάρουν κιόλας.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Μετά το ωφέλιμο σειρά είχε το  τερπνόν. Οι μαθητές επισκέφτηκαν τον Ιππικό Όμιλο Θήβας όπου ξεναγήθηκαν στους χώρους, έκαναν ιππασία και είδαν το λαογραφικό τμήμα που διατηρείται στις εγκαταστάσεις.

Έπαιξαν και χαλάρωσαν και γύρισαν στο σχολείο με τις αποσκευές τους γεμάτες γνώση και εμπειρίες!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Υ.Γ: Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε  τη δημοσίευση κάποιας φωτογραφίας στο ιστολόγιο του σχολείου μας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα με τη διεύθυνση του σχολείου ώστε να προβούμε στην απόσυρση της.

 

Κυκλοφορώ και … παρεμβαίνω!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA                                 Η Γ΄ τάξη του σχολείου, στα πλαίσια του προγράμματος της κυκλοφοριακής αγωγής που υλοποιεί, “αναστάτωσε” τη γειτονιά του σχολείου την Πέμπτη 22 του Μάη.

Αρχικά, έγινε δεκτό το αίτημά τους για μονοδρόμηση της οδού Ψαρών, της οδού που περνάει μπροστά από την είσοδο- έξοδο του σχολείου. Συνεργείο του Δήμου Θηβαίων, με τη βοήθεια εκπ/κών και μαθητών, έστησαν σήματα κυκλοφορίας και αυτό το θεωρούμε μεγάλη επιτυχία τόσο για τη σωστή κυκλοφορία των οχημάτων όσο και για την ασφάλεια των μαθητών.

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Η σήμανση συνεχίστηκε στον κεντρικό δρόμο, την οδό Ησιόδου. Μπήκαν πινακίδες που ενημερώνουν τους οδηγούς ότι πρέπει να μειώσουν την ταχύτητά τους και να προσέχουν επειδή πλησιάζουν σε σημεία από όπου περνάνε μαθητές.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Οι Δασκάλες κ.κ. Πασχαλιά Αφροδίτη και Παπαχρήστου Μαρία, που είναι υπεύθυνες για την υλοποίηση του προγράμματος δε σταμάτησαν εδώ. Μόλις τελείωσε η σήμανση πήρε σειρά η διαγράμμιση. Μηχάνημα του Δήμου κατέφθασε με σκοπό να χαράξει μία διάβαση πεζών και να φρεσκάρει μια δεύτερη. Εδώ, οι μαθητές έριχναν το γυαλί που ήταν σε μορφή σκόνης και βοηθά να κρατιέται το κίτρινο χρώμα έντονο και ανεξίτηλο.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA       OLYMPUS DIGITAL CAMERA   OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Και έπεται η συνέχεια. Την ερχόμενη εβδομάδα θα τοποθετηθούν κολονάκια στην οδό Ησιόδου προκειμένου να δημιουργηθεί ένα υποτυπώδες πεζοδρόμιο για να προσέρχονται και να αποχωρούν οι μαθητές με ασφάλεια.

Επίσης, την Πέμπτη θα γίνει προγραμματισμένη επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στο Νεοχωράκι Θηβών.

Τέλος, όλες οι δραστηριότητες του προγράμματος που έχουν να κάνουν με τον ενεργό ρόλο του μαθητή στην κοινωνία θα παρουσιαστούν σε ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 1 Ιουνίου    σε ημερίδα που διοργανώνεται στο Συνεδριακό Κέντρο της Θήβας από τους Σχολικούς Συμβούλους της περιφέρειάς μας.

Υ.Γ: Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε  τη δημοσίευση κάποιας φωτογραφίας στο ιστολόγιο του σχολείου μας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα με τη διεύθυνση του σχολείου ώστε να προβούμε στην απόσυρσή της.

 

 

 

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση