ΝΕΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ

Την Παρασκευή 19/9/2014 πραγματοποιήθηκε η γενική συνέλευση του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του 5ου Δημοτικού Σχολείου Θήβας.

Ακολούθησε η εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου το οποίο αποτελείται από τα παρακάτω μέλη:

Πρόεδρος: Τσακανίκας Κωνσταντίνος

Αντιπρόεδρος: Τριπερίνα Χαρούλα

Γραμματέας: Ανδριανού Κωνσταντίνα

Ταμίας: Λιαμπότης Κωνσταντίνος

Μέλη: Τσεσμελή Ευαγγελία

Καλαϊτζίδης Νικόλαος

Νικολάου Αθανάσιος

Ευχαριστούμε

Το Δ.Σ. του Συλλόγου

Λειτουργία σχολείου

Μετά και την πρόσληψη εκπαιδευτικών ειδικοτήτων το σχολείο έχει ξεκινήσει και λειτουργεί κανονικά. Δεν έχουν προσληφθεί ακόμη εκπαιδευτικοί γερμανικής γλώσσας και ως εκ τούτου οι μαθητές της Ε΄και ΣΤ΄ τάξης απασχολούνται από εκπ/κούς του σχολείου τις ώρες που οι συμμαθητές τους διδάσκονται τα γαλλικά που έχουν δηλώσει ότι προτιμούν ως β΄ξένη γλώσσα.

Λειτουργεί η πρωινή ζώνη από τις 7.15 το πρωί  για τους μαθητές που έχει δηλωθεί από τους γονείς η συμμετοχή τους.

Το κανονικό πρόγραμμα ξεκινά στις 8.10 το πρωί και τελειώνει στις 2 το μεσημέρι.

Παρακαλούμε για την έγκαιρη πρωινή προσέλευση.

Το Ολοήμερο λειτουργεί μέχρι τις 4.15 και η αποχώρηση γίνεται σύμφωνα με την ώρα που έχει δηλωθεί στη σχετική αίτηση του γονέα.

Παρακαλούμε τους γονείς να έχουν ετοιμάσει το γεύμα των παιδιών τους και να αποφεύγουν τη συστηματική σίτιση με πρόχειρα γεύματα.

Προσφορά βιβλίων στο σχολείο

Τη φετινή σχολική χρονιά βάλαμε ως στόχο τη δημιουργία χώρου σχολικής βιβλιοθήκης στον όροφο του σχολείου μας. Ήδη έχουμε ξεκινήσει το σχεδιασμό μας και για να τον πετύχουμε χρειαζόμαστε πολλά βιβλία.

Όσοιαπό εσάς- γονείς και φίλοι- έχετε παιδικά βιβλία στις βιβλιοθήκες ή σε κούτες στα σπίτια σας σάς προτείνουμε να τα δωρίσετε στο σχολείο μας. Θα “πιάσουν τόπο” και θα πάψουν να βρίσκονται σε νάρκη στο σπίτι σας. Άλλωστε, τα βιβλία μάς ταξιδεύουν και είναι κρίμα τους στερούμε το ταξίδι αυτό.

Καλοκαιρινές αναμνήσεις

     Με αφορμή το ποίημα του βιβλίου στη Γλώσσα  “Το θαλασσινό σχολείο”  οι μαθητές του Γ2 δεν έχασαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν μια καλοκαιρινή διάθεση φέρνοντας διάφορα κοχύλια από τις καλοκαιρινές τους διακοπές.
Ακόμη, ταξιδέψαμε στο χρόνο γνωρίζοντας τις σχολικές τάξεις και τα αναγνωστικά των παππούδων και γονέων μας .Ένα από τα πιο αγαπημένα ήταν “Τα ψηλά βουνά” του Ζαχαρία Παπαντωνίου το οποίο έφερε ένας μαθητής στην τάξη και το ξεφυλλίσαμε .

Συμμετοχή του σχολείου μας σε ημερίδα στο Ηράκλειο Κρήτης

Στις 26 και 27 Σεπτεμβρίου το Τμήμα Προσχολικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Κρήτης διοργανώνει διημερίδα με θέμα

“Διευκολύνοντας τη μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό: Με μικρά βήματα προς το μεγάλο σχολείο”

 

Τη δεύτερη ημέρα θα παρουσιαστεί το πρόγραμμα μετάβασης που υλοποίησαν τη σχολική χρονιά 2013-14 το 5ο Δημοτικό Σχολείο Θήβας και το 8ο Νηπιαγωγείο Θήβας. Μέρος αυτής της δράσης είχαν παρακολουθήσει και οι γονείς του Β2 ( φετινού Γ2) μαζί με τους γονείς των νηπίων (φετινή  Α΄ τάξη).

Επειδή δεν υπάρχει η δυνατότητα να παρουσιαστεί το πρόγραμμα από τους εκπ/κούς  που υλοποίησαν το πρόγραμμα η παρουσίαση θα γίνει από τη Σχολική Σύμβουλο Προσχολικής Αγωγής Βοιωτίας κ. Ελ. Μπασαγιάννη.

 

Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στον πρόεδρο του Συλλόγου γονέων

ΛΥΜΠΕΡΙΟΥ Ο πρόεδρος του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του 5ου Δημοτικού Σχολείου Θήβας συμμετείχε στον 1ο Φειδιππίδειο δρόμο. Έτρεξε τη διαδρομή Σπάρτη- Αθήνα (245 χιλιόμετρα)  σε 40 ώρες!!!

Έτρεξαν συνολικά 87 υπεραθλητές και τερμάτισαν μόλις 22 ανάμεσά τους  και ο κ. Κώστας Λυμπερίου, πρόεδρος του Συλλόγου γονέων του σχολείου μας.

Τιμή μας και καμάρι μας!!!

Συνέλευση και εκλογές του Συλλόγου γονέων

    Αγαπητοί γονείς σας καλούμε την Παρασκευή  6.30 το απόγευμα στη συνέλευση που θα γίνει στο Δημοτικό Σχολείο  για  την εκλογή νέου Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων αλλά και των μελών στα διάφορα όργανα που προβλέπονται από το καταστατικό.

  ΓΟΝΕΊς Ο νέος Σύλλογος Γονέων θα διαχειριστεί τα ζητήματα του σχολείου τους και θα βοηθήσει το έργο  των  εκπαιδευτικών…

  Στη συνέλευση θα τεθούν και θέματα που εσείς θα προτείνετε.

  Παρακαλούμε ας γίνει σεβαστό αυτό από ΟΛΟΥΣ! Οι καιροί είναι δύσκολοι και κανείς δεν περισσεύει…

 

ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 5ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Καλή χρονιά!

Το Γ2 σας εύχεται καλή σχολική χρονιά!γ2 αρχη

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ

SYLLOGOSΑλλη μια χρονιά έφτασε.Ευχαριστούμε τους δασκάλους και τον Διευθυντή του σχολείου μας για όλα όσα πρόσφεραν στα παιδιά μας.

Αυξημένη δυσκολία όμως,  έχει και το έργο των γονιών, που προσπαθούν να στηρίξουν τους μαθητές όχι μόνο ψυχικά αλλά και οικονομικά.

Στην εκπαιδευτική πορεία των παιδιών μας, είμαστε όλοι συνοδοιπόροι. Ας κάνει ο καθένας, αυτό που πρέπει.

Στο ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς ο σύλλογος γονέων εύχεται στις μαθήτριες και τους μαθητές καλή σχολική χρονιά, γεμάτη προκλήσεις, χαρές και επιτυχίες.

ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

Επιτυχίες του σχολείου μας στο Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας

ΑΓΓΛΙΚΑΜέσα στο καλοκαίρι βγήκαν τα αποτελέσματα από τις εξετάσεις για το κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας.

Οι μαθητές Ανδρούτσος Παντελής,  Δελβενακιώτη  Λουκιάννα, Κατσέλης Αλέξανδρος,Οικονόμου Αναστασία και Χατζής Παναγιώτης κατάφεραν και πέρασαν με επιτυχία στις εξετάσεις του επιπέδου Α για την αγγλική γλώσσα.

Σας πληροφορούμε ότι μέρος της επιτυχίας οφείλεται και στο σχολείο μας μιας και για 4η συνεχή χρονιά γίνονται μαθήματα προετοιμασίας για τις εξετάσεις από την εκπαιδευτικό αγγλικών κ. Δελή Βάσω και μάλιστα σε ώρες πέρα από το ωράριο διδασκαλίας της.

Η επιτυχία, φυσικά, ανήκει στους μαθητές στους οποίους ευχόμαστε καλή πρόοδο  και καλή συνέχεια μιας και “πέταξαν” για άλλες πολιτείες αυτές του 5ου Γυμνασίου Θήβας.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση