3 Δεκέμβρη τιμάμε τα άτομα με αναπηρίες.
Το Ειδικό Σχολείο της Θήβας άνοιξε τις πόρτες του, φόρεσε τα γιορτινά του και κάλεσε τους φίλους του να γιορτάσουν μαζί.
Το Ε1 του σχολείου μας ήταν εκεί. Εκεί ήταν και τα μουσικά σύνολα της ΕΡΤ.Όλες οι τέχνες είχαν ραντεβού εκεί. Μουσική, θέατρο, λογοτεχνία σαγήνεψαν τους μαθητές των γενικών σχολείων αλλά και τους φίλους μας του Ειδικού Σχολείου.
Υ.Γ: Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε τη δημοσίευση κάποιας φωτογραφίας στο ιστολόγιο του σχολείου μας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα με τη διεύθυνση του σχολείου ώστε να προβούμε στην απόσυρση της.
















































