Παιχνίδι απόδρασης
Στο παιχνίδι απόδρασης που ολοκληρώθηκε την Δευτέρα νικήτρια ομάδα αναδείχθηκε η ομάδα “ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΙ” από το ΣΤ1. Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν. Μέσα από το παιχνίδι ανέπτυξαν την ομαδικότητα , την ευρηματικότητα, την αυτοπεποίθηση και τον ενθουσιασμό!!!
Διαβάστε περισσότερα...