Αξιολόγηση της θεματικής ενότητας «Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία»

Αξιολόγηση

2P 1
Με την ολοκλήρωση των εργαστηρίων της θεματικής ενότητας «Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία» και τίτλο προγράμματος «Με τη δύναμη του ανέμου» οι στόχοι που τέθηκαν επιτεύχθηκαν. Οι μαθητές/μαθήτριες:
➢ Ψυχαγωγήθηκαν με την ανάγνωση κειμένων της μυθολογίας.
➢ Έμαθαν να αναγνωρίζουν τα σημεία του ορίζοντα και τα ονόματα των ανέμων που αντιστοιχούν σε αυτά.
➢ Εκφράστηκαν ατομικά και ομαδο-συνεργατικά μέσω της εικαστικής τέχνης.
➢ Εξοικειώθηκαν με την παρατήρηση, τον πειραματισμό και τη χρήση απλών ρομπότ, ακολουθώντας και εφαρμόζοντας απλές οδηγίες μετακίνησης κι έμαθαν να προσανατολίζονται στο χώρο με σημείο αναφοράς το σώμα τους, δίνοντας και ακολουθώντας απλές οδηγίες μετακίνησης.
➢ Εισήγαγαν νέο λεξιλόγιο, αναγνώρισαν τα φωνήματα που συνθέτουν τις λέξεις, τις συλλάβισαν και τις αναπαρήγαγαν.
➢ Συζήτησαν, μοιράστηκαν εμπειρίες, απέκτησαν γνώσεις, αντάλλαξαν απόψεις, επικοινώνησαν.
➢ Γνώρισαν τον αέρα και τις ονομασίες του.
➢ Εργάστηκαν ομαδικά και δημιουργικά, τηρώντας τους κανόνες λειτουργίας της ομάδας.
➢ Μετέφεραν τις γνώσεις που απέκτησαν σε γραφικό επίπεδο (φύλλα εφαρμογής).
➢ Ανακάλεσαν και μοιράστηκαν υπάρχουσες γνώσεις για ζώα και αντικείμενα μπορούν να πετάξουν.
➢ Ανακάλυψαν εμπειρικά κάποιες ιδιότητες του αέρα.
➢ Εξοικειώθηκαν με την παρατήρηση, τον πειραματισμό και την περιγραφή καταστάσεων που υποδηλώνουν την ύπαρξη του αέρα.
➢ Διατύπωσαν προβλέψεις, πειραματίστηκαν, κατέγραψαν τα αποτελέσματα και εξήγαγαν συμπεράσματα.
➢ Καλλιέργησαν δεξιότητες δημιουργικής και πλάγιας σκέψης, δεξιότητες κριτικής και στρατηγικής σκέψης, δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας.

4ο Νηπιαγωγείο Κοζάνης
Απρίλιος 2025- Μάιος 2025

Αφήστε μια απάντηση