1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ ΦΡΟΥΤΑ & ΛΑΧΑΝΙΚΑ

φρούρα

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Ζω καλύτερα- Ευ ζην.
Τίτλος προγράμματος: «Φρούτα φθινοπωρινά & το ρόδι βασιλιάς!».
1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ ΦΡΟΥΤΑ & ΛΑΧΑΝΙΚΑ
(διάρκεια: 2 ώρες)
Θεματικό Πεδίο & Θεματική Ενότητα: Α΄ Παιδί και Επικοινωνία – Α.1. Γλώσσα
Γνώσεις:
Να αναγνωρίζουν λεξιλόγιο (λειτουργικό λεξιλόγιο, λεξιλόγιο με λέξεις υψηλής συχνότητας χρήσης, ορολογία γνωστικών αντικειμένων) που συναντάται σε διάφορα επικοινωνιακά πλαίσια (i).
Δεξιότητες:
Να κάνουν περιγραφές με λογική σειρά και συνέπεια (i).
Στάσεις
Να εμπλουτίζουν το λεξιλόγιό τους (i).
Να υιοθετούν κριτική στάση απέναντι σε πληροφορίες (i).
ΥΛΙΚΟ:
φρέσκα φρούτα και λαχανικά,
υποπροϊόντα αυτών,
εικόνες φρούτων (έργα τέχνης, φωτογραφίες).
ΔΡΑΣΕΙΣ:
Συζητώντας μαθαίνουμε:
για τα φρούτα (μήλο, αχλάδι, ρόδι, σταφύλι, πορτοκάλι, μανταρίνι, κτλ) και τα λαχανικά του φθινοπώρου (χρώματα, γεύσεις: γλυκό, ξινό, στυφό),
από ποια δένδρα ή φυτά τα παίρνουμε,
τη διατροφική τους αξία (βιταμίνες Α & C, μέταλλα, ιχνοστοιχεία),
τα υποπροϊόντα τους (χυμοί, αποξηραμένα φρούτα & λαχανικά, γλυκά κουταλιού, κομπόστες, μαρμελάδες, πάστα ντομάτας),
τη διαδικασία της καλλιέργειάς τους (φύτευση, πότισμα, σκάλισμα, λίπανση: κοπριά- φυτοφάρμακα και πόσο αυτά επηρεάζουν τη ζωή μας).
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ:
Η αξιολόγηση των μαθητών/μαθητριών γίνεται μέσω διαπίστωσης των νέων γνώσεις που αποκτήθηκαν και εμπεδώθηκαν από αυτούς/αυτές και μέσω δημιουργίας «αραχνογράμματος» με όσα έχουν μάθει.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Πεντέρη, Ε., Χλαπάνα, Ε., Μέλλιου, Κ., Φιλιππίδη, Α., & Μαρινάτου, Θ. (2022). Πρόγραμμα Σπουδών Για την Προσχολική Εκπαίδευση – Διευρυμένη Εκδοχή (2η Έκδοση, 2022 ΙΕΠ). Στο πλαίσιο της Πράξης «Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών και Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» του ΙΕΠ με MIS 5035542.

Αφήστε μια απάντηση