Μετά από την επίσκεψη στην γκαλερί κάθε μαθητής/μαθήτρια πήρε ως δώρο ένα έργο ψηφιακής ζωγραφικής, που ο κ. Τάκης Χάτσιος σχεδίασε προκειμένου να τους το χαρίσει ως αναμνηστικό. Το έργο απεικονίζει ένα ψάρι, σχηματισμένο αποκλειστικά από ημικύκλια και κύκλους.
Στον χώρο του νηπιαγωγείου αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ομαδο-συνεργατικά ένα παιχνίδι-παζλ εμπνευσμένο από το έργο αυτό.
Δράσεις/παιχνίδια:
- Βάφουμε ημικύκλια διαφόρων μεγεθών με πινέλα και δαχτυλομπογιές (Εικαστικά).
- Ομαδοποιούμε τα ημικύκλια βάσει χρώματος (Μαθηματικά).
- Συνδέουμε τον πληθικό αριθμό κάθε συνόλου με το αντίστοιχο αριθμητικό σύμβολο (Μαθηματικά).
- Απαριθμούμε όλα τα ημικύκλια που χρησιμοποιήσαμε και συνδέουμε τον πληθικό αριθμό με το αριθμητικό σύμβολο (Μαθηματικά).
- Συνθέτουμε το έργο υπό τη μορφή παζλ (έννοιες χώρου, προσανατολισμός στον χώρο).