“Φυσικές και τεχνητές πηγές φωτός”

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022-2023

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία.

Τίτλος προγράμματος: «Γενηθήτω Φως».

6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Φυσικές και τεχνητές πηγές φωτός.

(εκτίμηση διάρκειας: 3 ώρες)

ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ:

  • Υλικά πειράματος που σχετίζεται με τον ηλεκτρισμό.
  • Σχετικό φύλλο εργασίας /εμπέδωσης (πηγή: «Σχέδια εργασίας για το νηπιαγωγείο και το δημοτικό», Κ.Χριστόγερου και Κ. Αρμενιάκου, εκδ. Κέδρος).

ΣΤΟΧΟΙ:

  • Να διαχωρίσουν τις τεχνητές από τις φυσικές πηγές φωτός.
  • Να πειραματίζονται, να συνεργάζονται με μαθητές και με δασκάλους του συστεγαζόμενου δημοτικού και να υλοποιούν κοινές δράσεις.

ΔΡΑΣΕΙΣ:

  • Αναζητούμε πηγές φωτός που γνωρίζουμε και τις ομαδοποιούμε σε φυσικές και τεχνητές.
  • Ξεχωρίζουμε τις τεχνητές από τις φυσικές πηγές φωτός στο σχετικό φύλλο εργασίας (πηγή: «Σχέδια εργασίας για το νηπιαγωγείο και το δημοτικό», Κ.Χριστόγερου και Κ. Αρμενιάκου, εκδ. Κέδρος).

.Ε.ΠΗΓΕΣ

.Ε.ΦΩΣ

  • Παρακολουθούμε ένα πείραμα ηλεκτρισμού/παραγωγής φωτός με τη συμμετοχή μαθητών και δασκάλων του συστεγαζόμενου δημοτικού.

ΣΤ 2

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ:

Η επιτυχία του εργαστηρίου θα εξαρτηθεί από το ενδιαφέρον και από τον βαθμό συμμετοχής  των  μαθητών/τριών στις συζητήσεις και στο πείραμα. Από τις γνώσεις που θα έχουν αποκτήσει μετά την ολοκλήρωση του πειράματος και από την προσπάθειά τους στο φύλλο εργασίας/εμπέδωσης.

Αφήστε μια απάντηση