«Στην καρδιά και στο μυαλό…Συναισθήματα»

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022-2023

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Τίτλος προγράμματος: «Αισθάνομαι – Συναισθάνομαι».

4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: «Στην καρδιά και στο μυαλό…Συναισθήματα»

(εκτίμηση διάρκειας: 1 ώρα)

ΜΕΣΑ και ΥΛΙΚΑ:

  • Παραμύθι «Στην καρδιά και στο μυαλό…Συναισθήματα», Richard Jones & Libby Walden, εκδοτικός οίκος: ΤΖΙΑΜΠΙΡΗΣ ΠΥΡΑΜΙΔΑ.

ΒΙΒΛΙΟ

ΣΤΟΧΟΙ:

  • Να έρθουν σε επαφή με παιδικά αναγνώσματα/παραμύθια (Λογοτεχνία-Γλώσσα).
  • Να μετέχουν στη λειτουργία ενός ανοιχτού στην κοινωνία σχολείου, προσκαλώντας άτομα στη σχολική μονάδα (μαθητή της Ε΄ τάξης του συστεγαζόμενου 11ου Δημοτικού Σχολείου) για την υλοποίηση από κοινού δράσεων (Κοινωνικοποίηση, Ομαλή Μετάβαση).
  • Να επικοινωνούν και να συνεργάζονται με μαθητές άλλων τάξεων σφυρηλατώντας και συσφίγγοντας με αυτούς σχέσεις (Κοινωνικοποίηση, Ομαλή Μετάβαση).

ΔΡΑΣΕΙΣ:

  • Πρόσκληση μαθητή της Ε΄ τάξης του συστεγαζόμενου 11ου Δημοτικού Σχολείου στο Νηπιαγωγείο για να μιλήσει στα νήπια για το αγαπημένο του βιβλίο. Παρουσίαση και αφήγηση από αυτόν του παραμυθιού «Στην καρδιά και στο μυαλό…Συναισθήματα» (Richard Jones & Libby Walden, εκδοτικός οίκος: ΤΖΙΑΜΠΙΡΗΣ ΠΥΡΑΜΙΔΑ). Συζήτηση και αλληλεπίδραση με τα νήπια, προκειμένου αυτά να κατανοήσουν το νόημα και τα μηνύματα της ιστορίας.

ΜΑΘΗΤΗ

(οι μαθητές/μαθήτριες του 4ου νηπιαγωγείου πηγαίνουν στην τάξη του μαθητή που θέλουν να προσκαλέσουν και ζητούν την άδεια από τον δάσκαλό του.)

.jpg

(ο προσκεκλημένος μας)

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ:

Η αξιολόγηση των μαθητών/μαθητριών θα γίνει μέσω του βαθμού εμπλοκής αυτών στην παρουσίαση/συζήτηση αλληλεπίδρασης με τον μαθητή του Δημοτικού Σχολείου, τον οποίο θα προσκαλέσουν, κι από τον βαθμό που θα απολαύσουν την δράση που από κοινού θα υλοποιήσουν.

Αφήστε μια απάντηση