Στο πλαίσιο των θεματικών ενοτήτων που -κατά το τρέχον σχολικό έτος- δουλέψαμε στο νηπιαγωγείο μας, επιλέξαμε να προσεγγίσουμε τη διδασκαλία των γεωμετρικών σχημάτων μέσω της τέχνης.
Με αφετηρία τα ψηφιακά έργα του ζωγράφου της πόλης μας Τάκη Χάτσιου, οι μαθητές/μαθήτριες παρατήρησαν, περιέγραψαν, εξέφρασαν συναισθήματα, δημιούργησαν ιστορίες και γνώρισαν τα είδη των γραμμών και τα γεωμετρικά σχήματα μέσω των δημιουργιών του. Πειραματίστηκαν, αυτοσχεδίασαν, ομαδοποίησαν, ενασχολήθηκαν με παιχνίδια μάθησης και δημιουργικής σκέψης και εκφράστηκαν εικαστικά έχοντας ως πηγή έμπνευσης τα έργα αυτά.
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Τάκη Χάτσιο που μας επέτρεψε να κάνουμε χρήση των δημιουργιών του στο πρόγραμμα διδασκαλίας και που ανέλαβε την επιμόρφωσή μας, έχοντας ως κεντρικό άξονα στην εισήγησή του «την γνώση, την αναζήτηση και την εμπέδωση βασικών εννοιών και εργαλείων που βοηθούν στην δημιουργία και διευρύνουν με “ασφάλεια” τα όρια της φαντασίας των μικρών και μεγάλων εν δυνάμει καλλιτεχνών».
Στα παιδιά του 4ου Νηπιαγωγείου Κοζάνης αφιερώνει το έργο αρ. 425 (2022), το οποίο θα κοσμεί τον φάκελο που εσωκλείει το portfolio τους, όπως αυτά το φιλοτέχνησαν. Με το ίδιο έργο, ανέλαβε αφιλοκερδώς και τη σχεδίαση των ενθυμίων τους, τα οποία μπορούν να γίνουν κάδρα ως ανάμνηση των στιγμών που οι μαθητές/μαθήτριές μας πέρασαν στο πρώτο τους σχολείο.


