Έχοντας διαβάσει την ιστορία του Αρλεκίνου (Βιβλίο: “Ο Αρλεκίνος”, συγγραφέας: Ζωρζ Σαρή, εικονογράφηση: Νικόλας Ανδρικόπουλος, εκδόσεις: ΠΑΤΑΚΗ), αξιοποιούμε το υλικό που υπάρχει στο αρχείο του Νηπιαγωγείου και παρατηρούμε τον τρόπο που δίασημοι ζωγράφοι απεικόνισαν τον Αρλεκίνο μέσα από τα έργα τους.
Περιγράφουμε τις εικόνες, εντοπίζουμε τα χρώματά τους, εκφράζουμε τα συναισθήματα που μας δημιουργούν και επιλέγουμε τα αγαπημένα μας έργα.
Αποφασίζουμε να δημιουργήσουμε τις δικές μας ομαδο-συνεργατικές συνθέσεις, έχοντας ως έμπνευση ένα έργο του Σεζάν κι ένα του Πικάσο.
Στάδια δημιουργίας:
1. Φιλοτεχνούμε το φόντο των έργων μας (ζωγραφική με πινέλα, δαχτυλομπογιές, ανάμειξη χρωμάτων).
(φόντο, Πίνακας 1)
(φόντο, Πίνακας 2)
(το φόντο στα δύο έργα μας)
2. Κόβουμε ρόμβους διαφορετικών μεγεθών και χρωμάτων ανάλογων με τα χρώματα που υπάρχουν στους πίνακες που επιλέγουμε να αναπαραστήσουμε. Αυτοσχεδιάζουμε, προσπαθώντας να αποδώσουμε τις φόρμες. Πειραματιζόμαστε, παίζουμε και καταλήγουμε στις οριστικές φόρμες, κολλώντας τους ρόμβους στο φόντο του κάθε έργου.
(έργο 1- τελική μορφή)
(έργο 2- τελική μορφή)
(εικόνα των δύο ομαδο-συνεργατικών έργων μεικτής τεχνικής)
Τα έργα που ενέπνευσαν τις δημιουργίες μας και που είναι φωτογραφίες από το εποπτικό υλικό που υπάρχει στο Νηπιαγωγείο είναι τα ακόλουθα:
(“Αρλεκίνος”, Σεζάν)
(“Ο Πάολο ως Αρλεκίνος”, Πικάσο)
Καλή αποκριά, από τους μαθητές/μαθήτριες του Ολοήμερου τμήματος.