Όπως τα “cut outs” του Ανρί Ματίς

Γεωμετρία και τέχνη.

.1.Μ

(ατομικές συνθέσεις)

Στο πλαίσιο της ευρύτερης διαθεματικής προσέγγισης με στόχο την εκμάθηση των σχημάτων και -ειδικότερα- στο μάθημα των εικαστικών, εξοικιωνόμαστε με τη χαρτοκοπτική, τη χαρτοκολλητική και την τεχνική του κολλάζ.

.2.3

(ατομικές συνθέσεις)

Κόβοντας πολύχρωμες λωρίδες αυτοσχεδιάζουμε, δημιουργούμε και καταλήγουμε στην τελική μορφή των ατομικών μας συνθέσεων ή του ομαδο-συνεργατικού μας έργου. Διαμορφώνουμε τους δικούς μας επίπεδους ή ανάγλυφους πίνακες με τετράγωνα ή με ορθογώνια.
ομαδοσυνεργατικό

(αυτοσχεδιασμοί, στάδια δημιουργίας και τελική ομαδοσυνεργατική σύνθεση)

Πηγή έμπνευσής μας, αυτή τη φορά, είναι τα “cut outs” του Ανρί Ματίς. Όταν ο καλλιτέχνης καθηλώθηκε σε αναπηρικό αμαξίδιο ή στο κρεβάτι λόγω της ασθένειάς του, δεν έπαψε να είναι δημιουργικός. Η τέχνη του πήρε νέα μορφή κόβοντας ώρες ατελείωτες χαρτιά και προσφέροντας  ολοκληρωμένα και φωτεινά χρωματικά έργα με την τεχνοτροπία της χαρτοκοπτικής. Ένα από τα πιό γνωστά έργα της σειράς αυτής είναι το “Σαλιγκάρι” (1953), το οποίο έδωσε το έναυσμα για τις δικές μας γεωμετρικές δημιουργίες!

Matissesnail(Ανρί Ματίς “Σαλιγκάρι”, 1953)

Με αγάπη για την τέχνη, από τους μαθητές/μαθήτριες του ολοήμερου τμήματος.

*Πηγή του έργου του Α. Ματίς:

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Snail

Ανακτήθηκε στις 16/02/2022. Χρησιμοποιείται μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς.

Αφήστε μια απάντηση