Γιορτή του Πολυτεχνείου
Γιορτάσαμε την επέτειο του Πολυτεχνείου φτιάχνοντας μια κατασκευή απεικονίζοντας το κτίριο και καταθέτοντας ένα κόκκινο γαρίφαλο σε αυτό.
Φωνάξαμε συνθήματα όπως “Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία” με τα χάρτινα μεγάλωνα.


Την ημέρα της γιορτής απολαύσαμε κουκλοθέατρο από τις κυρίες μας, γίναμε και εμείς ήρωες της Ντενεκεδούπολης και τραγουδήσαμε εορταστικά τραγούδια.


























