Εβδομάδα γνωριμίας
Οι πρώτες μέρες ήταν αφιερωμένες ώστε να μάθουμε τους καινούριους μας φίλους και να γνωριστούμε με όλους. Παίξαμε παιχνίδια γνωριμίας, ένα από αυτά ο «ιστός της αράχνης».

Φτιάξαμε τα αερόστατα για τον εαυτό μας. Τα παιδιά ζωγράφισαν την προσωπογραφία τους και τα αγαπημένα τους πράγματα. Στο τέλος, παρουσίασαν τον εαυτό τους στην ολομέλεια της τάξης και τα παιδιά με την σειρά τους έλεγαν κάτι θετικό για τον φίλο τους.
Παρουσίαση του εαυτού μας στην ολομέλεια της τάξης
Ακολούθησαν δραστηριότητες αναγνώρισης και γραφής του ονόματός μας.

Τα παιδιά ζωγράφισαν το πρώτο γράμμα από το όνομά τους, το οποίο στη συνέχεια πλαστικοποιήθηκε για να στολίσει τα παράθυρα της τάξης μας.

Φτιάξαμε με πλαστελίνη το αρχικό γράμμα του ονόματος μας.

Με το αυτοκινητάκι του αρχικού τους γράμματος «οδήγησαν» πάνω στο γράμμα τους σχηματίζοντάς το.
Είχαμε και εργασία για το σπίτι: με τη βοήθεια των γονιών τους βρήκαν, ζωγράφισαν, έκοψαν και έγραψαν όσες λέξεις βρήκαν που να αρχίζουν από το ίδιο γράμμα του ονόματός τους.





















