Το Σάββατο 23 Μαΐου, το σχολείο μας συμμετείχε στην εσπερίδα για την προαγωγή της Μεσογειακής διατροφής στα σχολεία (συνδιοργάνωση Περιφέρειας Κρήτης και ΕΛΜΕΠΑ), παρουσιάζοντας την καινοτόμα εισήγηση «Level Up στη Διατροφή». Το highlight της βραδιάς ανήκε δικαιωματικά στους μαθητές και τις μαθήτριες της Δ΄ Τάξης, οι οποίοι ανέβηκαν στο βήμα με αυτοπεποίθηση και παρουσίασαν οι ίδιοι τα ψηφιακά παιχνίδια που δημιουργήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος. Μέσα από αυτή τη βιωματική δράση παιχνιδοποίησης, τα παιδιά έδειξαν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο πώς η τεχνολογία και το παιχνίδι μπορούν να καλλιεργήσουν την υγιεινή διατροφή, την αυτορρύθμιση και την αυτοπεποίθηση, κλέβοντας τις εντυπώσεις του κοινού και κάνοντας στη μάθηση πραγματικά… “level up!”















































