Ενδοχολική επιμόρφωση
2η διασχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του 3ου και 4ου Δ.Σ. Σητείας πάνω στην Τεχνητή Νοημοσύνη.
Σε συνέχεια της 1η επιμόρφωσης με θέμα την Τ.Ν. και τη σωστή λειτουργία των prompts ήρθε η δεύτερή μας συνάντηση με θέμα “Τα gems του Gemini”.Οι εκπαιδευτικοί των δύο σχολείων παρακολούθησαν το θεωρητικό μέρος και εργάστηκαν στο εργαστήριο πληροφορικής, πάνω σε πρακτικές ασκήσεις με σκοπό όχι μόνο να αξιοποιήσουν τα υπάρχοντα εργαλεία του Gemini, αλλά να δημιουργήσουν και τα δικά τους. Με αυτόν τον τρόπο έμαθαν εργαλεία και τεχνικές υποστήριξης του διδακτικού τους έργου,
Η επιμόρφωση έγινε από τη Διευθύντρια του 4ου Δ.Σ., κ. Μαρία Μαντζίλα, επιμορφώτρια στα σεμινάρια του eTwinning για την Τ.Ν. και μεταπτυχιακή φοιτήτρια του προγράμματος ” Νέες Τεχνολογίες, Καινοτομία και Διδακτική στις Επιστήμες της Αγωγής ” του τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής και Ηλεκτρονικών Συστημάτων του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος.
Ενδοσχολική επιμόρφωση στη ρομποτική και τους διαδραστικούς πίνακες.
Με “μάθημα” ξεκίνησε η φετινή χρονιά για τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας. Ενδοσχολική επιμόρφωση από τη Διευθύντρια και την εκπαιδευτικό Πληροφορικής πάνω στη ρομποτική και τους διαδραστικούς πίνακες. Σκοπός η αξιοποίηση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο του εξοπλισμού του σχολείου προς όφελος μαθητών και εκπαιδευτικών. Η αλήθεια είναι ότι το χαρήκαμε πολύ!
Ενδοσχολική επιμόρφωση
Και φέτος το σχολείο μας λειτουργεί στο πλαίσιο της “κοινότητας μάθησης”. Ξεκινώντας το ταξίδι μας στον χώρο των ευρωπαϊκών συνεργασιών και προγραμμάτων, πραγματοποιήσαμε την 1η μας ενδοσχολική επιμόρφωση με θέμα το πρόγραμμα eTwinning και την εξερεύνηση της νέας πλατφόρμας και των δυνατοτήτων της.
Ενδοσχολική επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Συνεχίζεται ο 2ος κύκλος ενδοσχολικής επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στο σχολείο μας. Ψηφιακά εργαλεία και καινοτόμες εφαρμογές δοκιμάζονται και εξερευνούνται προκειμένου να ενταχθούν στη διδασκαλία μας και να την κάνουν πιο ενδιαφέρουσα για τα παιδιά. Το σχολείο μας συνεχίζει να λειτουργεί ως κοινότητα μάθησης.
Το 4ο Δημοτικό Σχολείο Σητείας λειτουργεί στη Σητεία του Νομού Λασιθίου Κρήτης. Ιδρύθηκε τo 1998 και στεγάστηκε αρχικά στο κτίριο του Παλαιού Νοσοκομείου Σητείας. Από τις 11/09/ 2008 ξεκίνησε η λειτουργία του σε ένα σύγχρονο νεόκτιστο διδακτήριο. Το 4ο Δημοτικό Σχολείο Σητείας είναι εξαθέσιο, αλλά λειτουργεί ως οκταθέσιο για το έτος 2024-25, με Ολοήμερο Τμήμα και Τμήμα Ένταξης. Το διδακτήριο διαθέτει έξι αίθουσες διδασκαλίας, Εργαστήριο Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων, Σχολική Βιβλιοθήκη, Τμήμα Ένταξης, Γραφείο Εκπαιδευτικών και Διευθύντριας και Κυλικείο. Κατά το σχολικό έτος 2024-2025 στο σχολείο φοιτούν 138 μαθητές/μαθήτριες.
Το σχολείο μας στοχεύει στην εξωστρέφεια, την καλλιέργεια πλήθους δεξιοτήτων και αξιών, την εφαρμογή εθνικών και ευρωπαϊκών προγραμμάτων, τη συνεργασία με τοπικούς και μη φορείς και την εδραίωση μιας κουλτούρας μάθησης που δεν περιορίζεται στη στείρα γνώση, αλλά τολμά να πάει “out of the box” και να δοκιμάσει νέους τρόπους και μεθόδους διδασκαλίας και αλληλεπίδρασης.
Ο κωδικός του σχολείου είναι 9520629















