Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία και με σκοπό την ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας επί ζητημάτων ισότιμης πρόσβασης, το τμήμα ΣΤ2 του Σχολείου μας παρουσίασε ένα μουσικοκινητικό δρώμενο.
Μέσα από ρόλους, οι μαθητές/τριες κατάλαβαν ότι οφείλουν να στέκονται δίπλα στα άτομα με αναπηρία, να τα βοηθούν και να τα εντάσσουν στο Σχολείο, στην παρέα και στην κοινωνία μας, σεβόμενοι την αναπηρία τους. Οι μαθητές και οι μαθήτριες ήρθαν κοντά με την αναπηρία, ευαισθητοποιήθηκαν και συναισθάνθηκαν τους συνανθρώπους μας.
Τη δράση επιμελήθηκε η κ. Νυδριώτη Θεοδώρα.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ!
Κάθε άνθρωπος είναι φτιαγμένος -από τη φύση του- να κοιτά ψηλά, να οραματίζεται και να προσπαθεί ν’ αγγίξει το όνειρο του. Για να το πετύχει, όμως, χρειάζεται φτερά που θα τον βοηθήσουν να φτάσει γρηγορότερα και ευκολότερα. Τα φτερά είναι οι ικανότητες του καθενός. Κάποιοι, όμως, έχουν μικρότερα φτερά και νιώθουν διαφορετικοί. Παρ’ όλ’ αυτά, μπορούν κι εκείνοι ν’ ανέβουν ψηλά – απλώς χρειάζονται δίπλα τους κάποιους για να τους μάθουν τον τρόπο ν’ ανοίγουν τα φτερά τους και να πετούν όλο και πιο ψηλά. Τα άτομα με ειδικές ανάγκες έχουν τα δικά τους μοναδικά και ιδιαίτερα φτερά. Το πέταγμα τους γίνεται ομορφότερο όταν οι άλλοι τους χαϊδεύουν απαλά τα φτερά και πετούν μαζί του. –
Θεοδοσία Καραγιάννη