Θεματικός Κύκλος
Φροντίζω το Περιβάλλον
Ο δικός μας τίτλος
Ο κύκλος του νερού
Το πρόγραμμα αφορά σε:
Α1. Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs) (Κριτική σκέψη, Επικοινωνία, Συνεργασία, Δημιουργικότητα)Α) δεξιότητες που πρόκειται να καλλιεργηθούν
Α2. Ψηφιακή μάθηση 21ου αιώνα (4cs σε ψηφιακό περιβάλλον) (Ψηφιακή επικοινωνία, Ψηφιακή συνεργασία, Ψηφιακή δημιουργικότητα, Ψηφιακή κριτική σκέψη, Συνδυαστικές δεξιότητες ψηφιακής τεχνολογίας, επικοινωνίας και συνεργασίας)
Α3. Παραγωγική μάθηση μέσω των τεχνών και της δημιουργικότητας
Β) στόχους που θέτουμε ως προς τον θεματικό κύκλο και την (τις) επιμέρους θεματική (-κες) ενότητα (-τες):
- Κατανόηση από μέρους των παιδιών του φαινομένου του κύκλου του νερού δηλ. του υδρολογικού κύκλου.
- Κατανόηση της σημασίας του νερού για τη ζωή μας.
- Εισαγωγή στις έννοιες <<τήξη>> , <<πήξη>>, <<εξάτμιση>>, υγροποίηση>>.
- Κατανόηση της έννοιας <<ρύπανση του νερού>>.
- Η Διαμόρφωση θετικής στάσης σε κάθε προσπάθεια διατήρησης και προστασίας των νερών.
- Εισαγωγή στο πείραμα.
- Ο προβληματισμός των μαθητών από μικρή ηλικία για όσα συμβαίνουν γύρω τους, η καλλιέργεια κριτικής σκέψης, η συνεργασία, η αλληλεπίδραση , η ανάπτυξη της φαντασίας, η ανάληψη πρωτοβουλιών , η επίλυση προβλημάτων, η σχεδίαση και υλοποίηση δράσεων.
Στο πλαίσιο του μαθήματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» με θέμα «Ο κύκλος του νερού», της θεματικής ενότητας Περιβάλλον-Οικολογία, τα τμήματα Α1 & Α2 του Σχολείου μας περπάτησαν στις όχθες του ποταμού της πόλης μας, επισκέφθηκαν την περιοχή Κρύα, έπαιξαν στις όχθες του ποταμού, παρατήρησαν τα φυτά που μεγαλώνουν δίπλα στο ποτάμι, απόλαυσαν την επαφή με τη φύση, θαύμασαν τις όμορφες χειμωνιάτικες εικόνες, άκουσαν το μύθο της Έρκυνας και συζήτησαν για τη θέση του ποταμού στον υδρολογικό κύκλο και για τη σημασία του νερού στη ζωή μας.
Άλλες δράσεις: