Αρχική » 2016 (Σελίδα 4)
Αρχείο έτους 2016
Παρασκευή 8 – 4 – 2016
Α΄ ΜΕΡΟΣ
Οι μαθητές της Δ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ιστορικό και Εθνολογικό Μουσείο Λιβαδειάς.
Αρχικά οι μαθητές επισκέφθηκαν την αίθουσα που είναι αφιερωμένη στον Λειβαδίτη αγωνιστή και θαλασσομάχο Λάμπρο Κατσώνη.Στην επόμενη αίθουσα παρουσιάζονται αντικείμενα καθημερινού βίου της παλιάς εποχής, ενώ στην αίθουσα Τάκη Γ. Σαμαρτζή είχαν την ευκαιρία να δουν ένα δείγμα της αστικής εικόνας της Λιβαδειάς.
Σχολικό έτος 2015 -2016
Τρίτη 5 – 4 – 2016
Οι μαθητές της Γ1 τάξης πήραν μέρος στην εκδήλωση της πόλης, με γενικό τίτλο, «2ο Περπάτημα Αγάπης», με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού, που είναι στις 2 Απριλίου.
Σχολικό έτος 2015 -2016
Παρασκευή 1 – 4 – 2016
Οι μαθητές των Ε2 και ΣΤ2 τάξεων συμμετείχαν με χορευτικά και χορωδία στις εκδηλώσεις που έγιναν στον Ιερό Ναό Αγίας Παρασκευής Λιβαδειάς, στα πλαίσια των εορταστικών εκδηλώσεων για την επέτειο Απελευθέρωσης της πόλης από τους Τούρκους την 1η Απριλίου 1821. Τον πανηγυρικό στην εκδήλωση εκφώνησε ο εκπαιδευτικός του σχολείου μας κ. Κόκκινος Σπυρίδων.
Σχολικό έτος 2015 -2016
Τρίτη 22-3-2016
Από τις 12:30 – 14:00 δόθηκαν οι έλεγχοι προόδου των μαθητών και έγινε ενημέρωση στους γονείς, για την πρόοδο και συμπεριφορά των μαθητών.
Σχολικό έτος 2015 -2016
Παρασκευή 18-3-2016
Οι εκπ/κοι της Ε’ τάξης παρακολούθησαν Επιμορφωτικό Σεμινάριο με την κ. Σκόνδρα Ασημίνα, Σχολική Σύμβουλο της 2ης Εκπ/κης Περιφέρειας Λιβαδειάς, με θέμα «Διδακτικές προσεγγίσεις και ομαδικότητα στη σχολική τάξη». Συγκεκριμένα, παρακολούθησαν στη Γεωγραφία τις λίμνες της Ελλάδας. Έγινε δειγματική διδασκαλία από τους εκπ/κους της Ε’ τάξης κ. Δαφτσή Εμμανουήλ και κ. Τεγούλη Αγαθή. Η δειγματική διδασκαλία έγινε με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα. Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας. Στη συνέχεια, έγινε δραματοποίηση στο μάθημα της Ιστορίας για τη «Στάση του Νίκα» από τις κ. Χρονοπούλου Χριστίνα και Ασημακοπούλου Λάουρα, Φιλόλογο και Θεατρολόγο. Το σεμινάριο ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση, από την κ. Σκόνδρα για τη «Συμπεριφορά των μαθητών».
Σχολικό έτος 2015 -2016
Παρασκευή 11-3-2016
Αποκριάτικη εκδήλωση.
Την Παρασκευή 11 – 3 – 2016 πραγματοποιήθηκε η αποκριάτικη εκδήλωση του σχολείου μας. Τα παιδιά μεταμφιεσμένα έπαιξαν, χόρεψαν, τραγούδησαν και έφαγαν ωραιότατα σουβλάκια που ετοίμασαν και έψησαν οι γονείς και κυρίως τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας.
Σχολικό έτος 2015 -2016
Τρίτη 8-3-2016
Οι μαθητές της Στ 2 τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αθήνα. Επισκέφθηκαν τη Βουλή των Ελλήνων και παρακολούθησαν το πρόγραμμα «Εργαστήρι Δημοκρατίας». Κατόπιν επισκέφθηκαν το εκπαιδευτικό κέντρο ΔΕΔΗΕ, στην Άνοιξη Αττικής, για να παρακολουθήσουν πρόγραμμα με θέμα «Εξοικονόμηση ενέργειας». Τα υπόλοιπα τμήματα πραγματοποίησαν εκπαιδευτικό περίπατο στα γηπεδάκια “Bocca”.
Σχολικό έτος 2015 -2016
Δευτέρα 7-3-2016
Οι εκπαιδευτικοί της Δ΄ τάξης παρακολούθησαν Επιμορφωτικό Σεμινάριο με την κ. Σκόνδρα Ασημίνα, Σχολική σύμβουλο της 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Λιβαδειάς, με θέμα «Διδακτικές προσεγγίσεις και ομαδικότητα στη σχολική τάξη». Συγκεκριμένα παρακολούθησαν στα Μαθηματικά, από την ενότητα Γεωμετρία τις έννοιες «Περίγραμμα – Περίμετρος – Επιφάνεια».
Η διδασκαλία πραγματοποιήθηκε με συνδυασμό «παραδοσιακών» μεθόδων, όπως γεωμετρικά όργανα, διαφανές χαρτί, άτυπες μονάδες μέτρησης της επιφάνειας (ισοεμβαδικά καρτελάκια) κ.α. καθώς και χρήση του διαδραστικού πίνακα με ειδικά λογισμικά, στην πρόσφατα ανακατασκευασμένη αίθουσα του διαδραστικού πίνακα και εργαστηρίου Φυσικής. Τη δειγματική παρουσίασε ο εκπαιδευτικός του Δ3 τμήματος του σχολείου μας κ. Κόκκινος Σπυρίδων με τη συμμετοχή των μαθητών του τμήματος.
Μετά τη δειγματική έγιναν βιωματικά εργαστήρια με την κ. Παπακώστα Αλεξία, υπεύθυνη σχολικών δραστηριοτήτων και τον κ. Κοίλη Ιωάννη, εκπαιδευτικό της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, με θέμα «Ομαδικότητα στο σχολείο».





















