Εκπαιδευτική επίσκεψη της Ε΄τάξης
Την Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016 η Ε’ τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αθήνα και παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση « Ο Σέρλοκ Χολμς και το Γαλάζιο Ρουμπίνι» στο θέατρο Τέχνης του Καρόλου Κουν.
Κατόπιν επισκέφτηκαν το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών, όπου είδαν κάποιους από τους σημαντικότερους αρχαιολογικούς «θησαυρούς» της πατρίδας μας. Συνεχίστε την ανάγνωση →
Εκπαιδευτική επίσκεψη της Δ΄τάξης
Την Πέμπτη 10 – 11 – 2016 η Δ’ τάξη πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αθήνα και παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση « Ο Σέρλοκ Χολμς και το Γαλάζιο Ρουμπίνι» στο θέατρο Τέχνης του Καρόλου Κουν.
Στη συνέχεια επισκέφθηκαν το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών, όπου ξεναγήθηκαν στις αίθουσες με τα μοναδικά εκθέματα. Συνεχίστε την ανάγνωση →
Γιορτή της Αεροπορίας Ε΄ τάξη
Τη Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016 η Ε’ τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αεροπορική Βάση της Τανάγρας στα πλαίσια των εορταστικών εκδηλώσεων της Πολεμικής μας Αεροπορίας. Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στο χώρο της βάσης και γνώρισαν από κοντά διάφορους τύπους πολεμικών αεροσκαφών και συστήματα αεράμυνας.
Κατόπιν επισκέφτηκαν το εργοστάσιο ζυμαρικών της Barilla – ΜΙΣΚΟ για να δουν τη διαδικασία παραγωγής ζυμαρικών. Μετά από μια πλήρη ενημέρωση με προβολή εκπαιδευτικού βίντεο και άλλου πληροφοριακού υλικού ξεναγήθηκαν σε όλους τους χώρους του εργοστασίου βλέποντας βήμα – βήμα τη διαδικασία παραγωγής και συσκευασίας των ζυμαρικών.
Παρακολούθηση παράστασης από την Α΄ και Β΄ τάξη του σχολείου μας.
Την Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016 οι Α’ και Β’ τάξεις του σχολείου μας παρακολούθησαν την παράσταση «Ο Κύριος ΚΙΧ και το μυστικό κουτί των ήχων» από τη βραβευμένη με Κρατικό βραβείο Ομάδα Κοπέρνικος στο 3ο Γυμνάσιο Λιβαδειάς .
Εκπαιδευτική επίσκεψη της Γ΄τάξης
Την Τρίτη 25-10-2016 η Γ’ τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε την πρώτη της εκπαιδευτική επίσκεψη. Οι μαθητές, μαζί με τις δασκάλες τους και τη μουσικό του σχολείου, παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση «Πιάνω παπούτσι πάνω στο πιάνο», στο θέατρο Πόρτα και στη συνέχεια επισκέφθηκαν το Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης, στην Πλάκα, όπου ξεναγήθηκαν στην έκθεση «Άνθρωποι και Εργαλεία. Όψεις της εργασίας στην προβιομηχανική κοινωνία».

















