Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικά Προγράμματα, Περιβαλλοντικά

Εκπαιδευτική Επίσκεψη της Γ΄ τάξης στους Γοργιανάδες με το Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (ΚΕΠΕΑ) Καρπενησίου: Δημιουργώντας τον Σχολικό Κήπο

Μια αξέχαστη εμπειρία είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι μαθητές
της Γ’ τάξης του σχολείου μας κατά την εκπαιδευτική τους
επίσκεψη στους Γοργιανάδες, στο πλαίσιο του προγράμματος
«Σχολικός Κήπος», που υλοποιήθηκε με τη συνεργασία του
Κέντρου Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (ΚΕΠΕΑ) Καρπενησίου.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές παρακολούθησαν
βιωματικά τη διαδικασία δημιουργίας του κομπόστ, μαθαίνοντας
πως τα οργανικά απορρίμματα μπορούν να μετατραπούν σε
πολύτιμο χώμα. Με ενθουσιασμό, έφτιαξαν το δικό τους κομπόστ,
μαθαίνοντας για τα έντομα που παίζουν καθοριστικό ρόλο στη
διαδικασία, όπως οι γαιοσκώληκες και οι μικροοργανισμοί.

Στη συνέχεια, τα παιδιά φύτεψαν τα δικά τους γλαστράκια με
πατάτες και κρεμμύδια, αποκτώντας βασικές γνώσεις για τη σπορά
και τη φροντίδα των φυτών. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ήταν
πλούσιο σε πληροφορίες και εμπειρίες, με στόχο να βοηθήσει τους
μαθητές να κατανοήσουν τη σημασία της ανακύκλωσης οργανικών
υλικών και της αυτάρκειας μέσα από τη δημιουργία του δικού τους σχολικού κήπου.

Μετά το εκπαιδευτικό μέρος, οι μαθητές ακολούθησαν με τα πόδια το μονοπάτι που οδηγεί στο Πάρκο Εναλλακτικών Δραστηριοτήτων Σαλούν. Εκεί, έπαιξαν, διασκέδασαν και πέρασαν ευχάριστες στιγμές, ολοκληρώνοντας την επίσκεψή τους με χαμόγελα και ενθουσιασμό.

Ήταν μια ημέρα γεμάτη γνώσεις, εμπειρίες και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, που σίγουρα θα μείνει αξέχαστη στους μικρούς μαθητές!

5fe6b08b b863 4637 b39a 873900f3e2c9

b83873c1 62a3 48e4 a3e9 9eaaca9b5793

6e94ce3a 007c 4945 a7eb 28840cdc55cd 04c7dc77 c432 4704 8698 16f430464588

e632f1eb 9c97 486f 858e 6e9aca9b8f95 47cd6c24 6718 45b8 9803 5762390397f9

f26299b6 b2dc 49d6 8442 d30b2a520183

49a3f2cf d9e8 4bbf b0aa 09e57f5a7cee

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *