Eπίσκεψη στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο





Οι μαθητές της Δ΄ Τάξης στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας , πραγματοποίησαν την προγραμματισμένη επίσκεψη στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο,
με συνοδούς τις δασκάλες των τμημάτων κα. Νέλλου και κα. Τσακίρη .
Τα παιδιά έτυχαν μιας εξαιρετικής ξενάγησης από έμπειρη ξεναγό του Μουσείου την κα Βλάχου .
Με απόλυτη τάξη και σεβασμό στον χώρο όπου βρίσκονταν, θαύμασαν τα καταπληκτικά εκθέματα του πολιτισμού μας, στον ανακαινισμένο χώρο του Μουσείου και αποχώρησαν ενθουσιασμένοι.