Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο

Οι μαθητές της Ε΄και ΣΤ΄τάξης παρακολούθησαν μέσω τηλεδιάσκεψης την ημερίδα με θέμα “Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο” που διοργάνωσε το Υπουργείο Παιδείας,το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης,η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.