25η Μαρτίου

Την Παρασκευή 22 Μαρτίου οι μαθητές της Στ΄τάξης θα παρουσιάσουν τη Σχολική μας Γιορτή για την Εθνική Επέτειο.Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Γονέων&Κηδεμόνων που μας πρόσφερε τις παραδοσιακές στολές των παιδιών.