Η εκδήλωση για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί
το πρωινό της Τρίτης 24-03-2015 στις 9 το πρωί.
Οι μαθητές θα προσέλθουν στο σχολείο στις 8.45 και θα αποχωρήσουν περίπου στις 10.15.
Την ημέρα αυτή η σημαιοφόρος και οι παραστάτες θα καταθέσουν στεφάνι στη Πλατεία Δημοκρατίας στο Δημαρχείο Περιστερίου με την επίβλεψη των δασκάλων και των γονέων τους.
Την ημέρα αυτή το Ολοήμερο δεν θα λειτουργήσει, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.




























Πρόσφατα σχόλια !