Oι μαθητές της Δ΄ τάξης στις 28 Φεβρουαρίου 2015 επισκέφτηκαν
το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και συγκεκριμένα
την Πινακοθήκη του Χατζηκυριάκου -Γκίκα .
Το κτίριο της οδού Κριεζώτου, πολύ κοντά στη Βουλή,
ήταν το σπίτι αλλά και το εργαστήριο του και περιήλθε στο Μουσείο Μπενάκη
από δωρεά του καλλιτέχνη όταν ζούσε.
Πρόκειται για ένα αρχιτεκτονικό κομψοτέχνημα που με την υψηλή αισθητική του,
αλλά και με τον πλούτο των έργων του εντυπωσίασε τους μαθητές.
Το μουσείο είναι αφιερωμένο τόσο στον Μπενάκη,
όσο και στους Έλληνες εικαστικούς και δημιουργούς του προηγούμενου αιώνα.
Η ζωγραφική, η γλυπτική, η χαρακτική συναντούν τη μουσική ,το θέατρο,
τον κινηματογράφο, τη φωτογραφία και την αρχιτεκτονική.
Έργα τέχνης, χειρόγραφα, σπάνιες εκδόσεις, φωτογραφίες και προσωπικά αντικείμενα
διακοσίων καλλιτεχνών και πνευματικών ανθρώπων συνοδεύουν τον επισκέπτη
σε ένα συναρπαστικό ταξίδι στον κόσμο των ιδεών στην Ελλάδα του 20ου αιώνα.
Για μια πρώτη γνωριμία με το συναρπαστικό και πλούσιο σε ερεθίσματα νέο μουσείο,
το Τμήμα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του Μουσείου Μπενάκη σχεδίασε
και πραγματοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα για να φέρουν σε επαφή τους μικρούς
μαθητές με την τέχνη και την καλλιτεχνική δημιουργία των Ελλήνων καλλιτεχνών.
Ένα τέτοιο πολύ ενδιαφέρον και ευχάριστο πρόγραμμα παρακολούθησαν
οι μαθητές ης Δ΄τάξης και αφού ξεναγήθηκαν στα εκθέματα μπήκαν στην κουζίνα με τον
Χατζηκυριάκο- Γκίκα για να… μαγειρέψουν κάπως διαφορετικά… Η «κουζίνα» ήταν το
εργαστήριο του μεγάλου ζωγράφου και τα περίεργα “υλικά” της μαγειρικής μας ήταν οι
μπογιές και όλα όσα χρησιμοποιούν οι μεγάλοι ζωγράφοι για να δημιουργούν.
Οι μαθητές δημιούργησαν εξαιρετικά έργα.
Στους πίνακες ανακοινώσεων του σχολείου οι μαθητές έβαλαν τα έργα, που έφτιαξαν,γιατί
όπως οι μαθητές έμαθαν η τέχνη ομορφαίνει και δίνει νόημα στην καθημερινότητά μας!
































Πρόσφατα σχόλια !