Το 41ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου
από την Παρασκευή 7/2/2015
και μέχρι την Παρασκευή 27/3/2015 από τις 11.30-13.15
θα συνεργάζεται με το Κέντρο Πρόληψης του Δήμου Περιστερίου
“Οδοιπορικό” για την υλοποίηση προγράμματος παρέμβασης
για την τροποίηση και βελτίωση των σχέσεων
των μαθητών της Δ΄τάξης.
Το πρόγραμμα υλοποιείται με τη συναίνεση των γονέων των μαθητών της Δ΄τάξης
μετά από πρόταση του κ. Σχολικού Συμβούλου
της 32ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθηνών κ. Στέλιου Κρασσά,
την καθοριστική συμβολή της Υπεύθυνης Αγωγής Υγείας
της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ΄Αθήνας κ. Λελεντζή Βασιλικής,
την αξιολόγηση της εκπαιδευτικού της Δ΄τάξης κ. Παπαγεωργίου Μαργαρίτας
και την επιστημονική συμβολή της Κοινωνιολόγου και ψυχοθεραπεύτριας
του “Οδοιπορικού” κ. Μαρίας Πελεκανάκη.



























Πρόσφατα σχόλια !