Την Πέμπτη 29 Ιανουαρίου οι μαθητές των Ε΄& ΣΤ΄τάξεων του σχολείου μας
παρακολούθησαν τη Διαδραστική Έκθεση Επιστήμης και Τεχνολογίας
στο Ίδρυμα Ευγενίδου (Πλανητάριο). Μια ζωντανή, διαδραστική «περιπέτεια» στο
συναρπαστικό κόσμο της επιστημονικής γνώσης και των τεχνολογικών επιτευγμάτων.
Επίσης παρακολούθησαν την προβολή της ψηφιακής παράστασης ”Το μυστήριο της ζωής”
και οι μαθητές κατανόησαν τη λειτουγία του σύμπαντος .






























Πρόσφατα σχόλια !